2023-06-17, 18:27
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Vet inte om just denna historia r s trovrdig men finns ju andra historier som verkligen r det s helt otroligt att Conor klarat sig s hr lnge. Drfr jag tror ven denna historia kan vara sann eftersom Conor r van vid att komma undan med helt brutala vldtkter s han kan gra det shr publikt. Han vldtog ju tom hans kusins fru. Hon fick sedan operera ut en tampong p sjukhuset. Hon var totalt snderslagen och ven den gngen s vldtog han rven. Sen efter allt s hotade hans gng sin kusins familj till tystnad.

Kul att ni noobs pratar om anabola dessutom nr alla vet att Conor r en komplett kolatorsk som drar sig +10g om dagen. Det r vad som gr han helt jvla cp i huvudet, han r en snderknarkad pundare.
Citera
2023-06-17, 21:01
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Kul att ni noobs pratar om anabola dessutom nr alla vet att Conor r en komplett kolatorsk som drar sig +10g om dagen. Det r vad som gr han helt jvla cp i huvudet, han r en snderknarkad pundare.

Knappast kolan som gjort att han lagt p sig flera kg.
Citera
2023-06-17, 22:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Knappast kolan som gjort att han lagt p sig flera kg.

r du sl? Jag sa huvudet, frsk tminstone p ngon niv greppa kontexten av det du svarar p.
Citera
2023-06-17, 23:08
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
r du sl? Jag sa huvudet, frsk tminstone p ngon niv greppa kontexten av det du svarar p.

Ja, visst och alla de andra preparaten han proppat i sig har ingen pverkan alls.
Citera
2023-06-18, 18:08
Medlem
Citat:
Vet inte om just denna historia r s trovrdig men finns ju andra historier som verkligen r det s helt otroligt att Conor klarat sig s hr lnge. Drfr jag tror ven denna historia kan vara sann eftersom Conor r van vid att komma undan med helt brutala vldtkter s han kan gra det shr publikt. Han vldtog ju tom hans kusins fru. Hon fick sedan operera ut en tampong p sjukhuset. Hon var totalt snderslagen och ven den gngen s vldtog han rven. Sen efter allt s hotade hans gng sin kusins familj till tystnad.

Har du klla p den historien?
Citera
2023-06-18, 18:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja, visst och alla de andra preparaten han proppat i sig har ingen pverkan alls.

Ingen pverkan alls? Bara tyst nu aspie.

Citat:
Ursprungligen postat av 51mon
Har du klla p den historien?

Irlndsk press namnger inte folk men den historien var verallt eftersom det hnde mitt under metoo och Conors folks, UFC och MSM i USA gjorde allt fr att mrka ner historien. Jason Burmas hade kontakt med en slkt till den vldtagna kusinen och hade ven bilder p henne och hur blslagen hon var och papper p allt frn sjukhuset och Luke Radowski gjorde ocks massa om det men om ngot finns kvar ute gratis p typ youtube vet jag inte.
Citera
2023-06-19, 16:40
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ingen pverkan alls? Bara tyst nu aspie.

Ni sjlvutnmnda experter som alltid dyker upp nr det handlar om McGregor r ju dom som kan ta och hlla kft.
Citera
2023-06-19, 17:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ni sjlvutnmnda experter som alltid dyker upp nr det handlar om McGregor r ju dom som kan ta och hlla kft.

S vad frsker du ens sga? Att vara en massiv kolatorsk pverkar inte huvudet? Lmna mammsens kllare frst och kom tillbaka och snacka sen.
Citera
2023-06-19, 19:33
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
S vad frsker du ens sga? Att vara en massiv kolatorsk pverkar inte huvudet? Lmna mammsens kllare frst och kom tillbaka och snacka sen.
Ingen har sagt det. Det r du som glider in och pstr att tyngre Anabola inte har ngon pverkan p skallen alls.

Vi andra var vldigt verens om att det var en kombination av diverse preparat, dvs allt frn kola till alkohol och lite benzo p sidan hade inte frvnat mig heller och skerligen en jvla massa PEDs drav ngot antagligen r i stil med Trenbolone, men antar du har bttre koll p steroider n mig.
Citera
2023-06-19, 19:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Ingen har sagt det. Det r du som glider in och pstr att tyngre Anabola inte har ngon pverkan p skallen alls.

Vi andra var vldigt verens om att det var en kombination av diverse preparat, dvs allt frn kola till alkohol och lite benzo p sidan hade inte frvnat mig heller och skerligen en jvla massa PEDs drav ngot antagligen r i stil med Trenbolone, men antar du har bttre koll p steroider n mig.

Nej din jvla retard "ingen pverkan alls" r en halmgubbe som jag redan drev med mongot fr, frsk tminstone frst kontexten innan du svarar.
Citera
2023-06-19, 19:40
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Nej din jvla retard "ingen pverkan alls" r en halmgubbe som jag redan drev med mongot fr, frsk tminstone frst kontexten innan du svarar.
Du glider in och gnller p att vi nmner anabola OCH kola som mjliga anledningar och sger att vi inte ska prata om anabola verhuvudtaget fr han r en pundare. Stick tillbaka till ngon flat-earth trd eller diskutera abortmotstnd som den foliehatt du r.
Citera
2023-06-19, 19:51
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:

Cash is king

Efter att man sg den senaste N-serien om honom s vill man inte att det ska vara sant.
Precis som Till Lindemann s ser det vldigt dligt ut.

Denna vi pratar om.
https://www.dailymail.co.uk/sport/mm...-happened.html

Snart har vi inga alfahanar kvar s bevisen ska fram!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in