Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Även om jag och min syster fått lite skadestånd så väger det inte upp vårt lidande. Det borde du också förstå att 7 miljoner USD är en droppe i havet jämfört med 6 miljoner av vårt folk som mördats av nazisterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Det är inte tillräckligt för oss som har trauman från alla berättelser om nazisternas brott. Tyskarna kommer att betala ut mer pengar över tid för att köpa sig rena samveten.
Citat:
Ursprungligen postat av
mangne
Det är 78 år sedan, varför ska människor som inte är nazister och inte ens var födda före 1945 ha dåligt samvete?. Vad har dom gjort dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Spelar du dum nu eller? Vet du inte vad nazisterna, dessa satans mördare, har gjort mot oss judar?
Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Jag vet. Och ändå är det här delforumet proppfullt av foliehattar som propsar på att det nog aldrig hänt. Nya trådar om allt möjligt startas på daglig basis och du undrar varför vi som är de drabbade, vi som är offren inte kan glömma?
Citat:
Ursprungligen postat av
raikkonen
I vilket läger satt du med din syrra?Är ni tvillingar?
Hon har såklart aldrig suttit in nåt sådant läger, utan sitter och ljuger och överdriver om skadeståndspengarna.
Däremot har hon rätt i andra punkter, och detta handlar inte om att dagens tyskar ska straffas utan om att landet Tyskland tar sitt ansvar för vad en galen regim tilläts ställa till i elände mot judar och andra, och kompensera de direkt och indirekt drabbade för detta.