2023-01-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
ok, ja då jag antar att camilla tjänar mer än sin man så är det ju inte omöjligt att hon struntar i hans pengar. men det är väl ändå skamligt?

Muslimer från storstäderna i den muslimska världen och i väst är vana vid skilsmässa, det räknas inte längre som skamligt, iallafall inte jätte skamligt och när det väl gör det så är det pga kultur eller fördomar och inte religion. Att vara skild under Profeten Muhammeds tid sågs inte som något skamligt och det va väldigt enkelt att hitta en ny man/fru efter en skillsmässa.
Citera
2023-01-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denke86
Vad menar du med att hon är frisk?

Hon är en gammal anorektiker. Hon mötte sin man när hon var som sjukast och var nära på att dö. Så han gjorde henne frisk… Hon berättar det själv i en intervju.
Citera
2023-01-02, 22:41
Medlem
Marabouoreos avatar
Vet inte vad jag tycker om henne - men hennes röst har jag dock jävligt mycket att anmärka på.

KLARAR INTE AV DEN

Visst låter hon som långben från Disney?
Citera
2023-01-02, 22:52
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Vet inte vad jag tycker om henne - men hennes röst har jag dock jävligt mycket att anmärka på.

KLARAR INTE AV DEN

vilken dialekt har hon
Citera
2023-01-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo

KLARAR INTE AV DEN

Du menar Musse pigg? För alla och hon själv kommenterar att hennes röst liknar Musse….. Exakt likadan.
Citera
2023-01-03, 04:16
Medlem
Undra när Camilla Hamid ska släppa ut håret nu efter skilsmässan.
Citera
2023-01-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av febojentan
Undra när Camilla Hamid ska släppa ut håret nu efter skilsmässan.
Det vore helt fantastiskt! Efterlängtat, sunt, modernt och modigt! Hon väljer ju precis att göra som hon vill, men det skulle göra henne till en sann förebild!
Citera
2023-06-19, 11:10
Medlem
Anso10765s avatar
Varför skulle hon göra det? Om hon själv är troende muslim ? Det är inte för mannens skull, det är för Allahs skull
Citera
2023-07-04, 04:47
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Det vore helt fantastiskt! Efterlängtat, sunt, modernt och modigt! Hon väljer ju precis att göra som hon vill, men det skulle göra henne till en sann förebild!

Ja jag skulle bli så glad och imponerad ifall Camilla valde att visa sitt hår offentligt. Då skulle hon visa att hon tar avstånd från att kvinnor ska objektifieras.
Citera
2023-07-04, 21:46
Medlem
Hon är hycklare. Jag är från Mellanöstern och tanken med slöjan är att vara attraktiv för bara sin man, men hon fixar ögonbrynen perfekt, sminkar sig och klär sig i fina kläder. Samma sak med alla hijabisar hon bjuder in till sin kanal bl.a. hon som kallas gueenfeyli som har opererat näsan, har 2 ringar i ansiktet, fem kilo smink, och tajta kläder där man ser kroppens former och man kan tro att det är bilder på vilken västerländsk kvinna som helst om man inte tittar på huvudet. https://www.instagram.com/p/CtElw0zsN60/
Citera
2023-07-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shosha
Hon är hycklare. Jag är från Mellanöstern och tanken med slöjan är att vara attraktiv för bara sin man, men hon fixar ögonbrynen perfekt, sminkar sig och klär sig i fina kläder. Samma sak med alla hijabisar hon bjuder in till sin kanal bl.a. hon som kallas gueenfeyli som har opererat näsan, har 2 ringar i ansiktet, fem kilo smink, och tajta kläder där man ser kroppens former och man kan tro att det är bilder på vilken västerländsk kvinna som helst om man inte tittar på huvudet. https://www.instagram.com/p/CtElw0zsN60/
Vilken tur att man får klä sig som man vill i Sverige då, även som muslimsk tjej.
Citera
2023-07-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaVegan
Jag tycker också det är konstigt att en arab heter Camilla.

Hon kan ha ändrat namn, dock finns en del araber med det namnet. Inte bland de vanligaste namnen, men förekommer. I Mellanöstern heter bl.a. en skådespelerska och en skådespelerskas dotter Camilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in