2023-07-04, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Varför skulle hon göra det? Om hon själv är troende muslim ? Det är inte för mannens skull, det är för Allahs skull

Man kan vara troende muslim utan att bära slöja. Det råder delade meningar om den saken.
Citera
2023-07-05, 08:31
Medlem
thaimans avatar
All den där skiten gör att det blir ett billigt kräkmedel
Tjocka är do i stort sett hela bunten
Citera
2023-07-05, 16:23
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
All den där skiten gör att det blir ett billigt kräkmedel
Tjocka är do i stort sett hela bunten

Det där är ett elakt slag under bältet då hon har kämpat med ätstörningar!
Citera
2023-07-05, 19:59
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det där är ett elakt slag under bältet då hon har kämpat med ätstörningar!
Ingen risk då de inte har några bälten i tältmodet
Citera
2023-08-11, 03:20
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shosha
Hon är hycklare. Jag är från Mellanöstern och tanken med slöjan är att vara attraktiv för bara sin man, men hon fixar ögonbrynen perfekt, sminkar sig och klär sig i fina kläder. Samma sak med alla hijabisar hon bjuder in till sin kanal bl.a. hon som kallas gueenfeyli som har opererat näsan, har 2 ringar i ansiktet, fem kilo smink, och tajta kläder där man ser kroppens former och man kan tro att det är bilder på vilken västerländsk kvinna som helst om man inte tittar på huvudet. https://www.instagram.com/p/CtElw0zsN60/
Samt vilken muslimsk kvinna hade suttit såhär ensam i en bil med en manlig främling och bara vräkt ut sig om sitt liv: https://www.youtube.com/watch?v=Ncmu_4VLans

Möjligen att Camilla en gång i tiden varit troende muslim, men nu är det bara en identitetsmarkör att vara hijabi som ger en access till de mediala finrummen.
Citera
2023-08-16, 19:57
Medlem
cleolinas avatar
Tycker Camilla verkar vara urgullig och är söt som socker men blir GALEN på att hon börjar typ samtliga (!?) sina videor med ”så här enkelt är det att göra” och sedan aktuellt bakverk. Snälla, lite variation!
Citera
2024-01-24, 18:27
Avslutad
Camilla Hamid i Efter 5 "jag känner mej som en svensk"
(men ser inte ut som en svensk)
Citera
2024-01-24, 18:53
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Camilla Hamid i Efter 5 "jag känner mej som en svensk"
(men ser inte ut som en svensk)

och dom mörka i USA ser inte ut som amerikan
Citera
2024-02-07, 21:35
Medlem
Mohaves avatar
Ser i TV-tablån att det finns ett program som heter "Camilla Hamids bakresa". Någon som vet vad detta handlar om? Analsex?
Citera
2024-02-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
och dom mörka i USA ser inte ut som amerikan
Hur ser en amerikan ut?

Jag hoppas att du inte tänker dig en vit europe. De är nämligen lika lite av amerikanskt ursprung som de svarta eller vem fasen som helst utom indianerna.
Citera
2024-02-08, 15:55
Medlem
Mohaves avatar
Har nu tittat på ett avsnitt av Camillas bakresa: Marocko.

Otippat att marockanerna inte gillade hennes kanelbullar. Jag har varit där på semester och om det är nåt som marockanerna älskar att ha i maten så är det just kanel.
Citera
2024-02-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Har nu tittat på ett avsnitt av Camillas bakresa: Marocko.

Otippat att marockanerna inte gillade hennes kanelbullar. Jag har varit där på semester och om det är nåt som marockanerna älskar att ha i maten så är det just kanel.

Har inte sett programmet, men det finns kanelbullar i marocko. Kanske inte exakt som de svenska, mer likt något man skulle få i USA. Svårt se att de hon träffade är representiva. Min gissning är att marockaner överlag skulle uppskatta svenska kanelbullar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in