2023-06-15, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
OM han nu är pappa till Amadeus. Men du kanske tänker på någon av de yngsta.....

Det är Amadeus jag menar. De yngsta vet jag inget om. Men han är nog pappa till Amadeus. Sen får vi se om det yngre blir odågor.
Citera
2023-06-15, 18:26
Avslutad
Folk med sådant stort behov av att synas och lyckas- som dessutom kliver hänsynslöst över andra människor för att lyckas, de brukar vara ordentligt mycket bättre i sina strategier. Men Runar lyckas ju med ingenting. Allt går alltid åt helvete!
Citera
2023-06-16, 03:55
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Jeg skal vise de jævlene - Runar, samtidigt som lastar in vapen och ammunition i den obetalda hyrbilen
Inte helt omöjligt med narcissistic rage
https://www.psychologytoday.com/us/blog/communication-success/201807/8-signs-of-narcissistic-rage
Oavsett om Runar är hemma hos Carola, på arbetsförmedlingen, eller skriver galna aggressiva hotfulla påhopp i sociala medier så riskerar omgivningen alltid att drabbas av Rånars narcissistisk ilska, typ Flink-ilska. Förutom själva tok-våldet, så är Runar-raserier ett manipulativt verktyg som han använder för att tvinga alla sina brottsoffer (som Carola) att ge honom en massa.
Lite som ett bortskämt omoget litet barn som får ett raseriutbrott, fast narcissistic rage är mer som tok-Flink, till exempel när Runar:
1. inte får som han vill, vilket är helt orimligt.
2. får ta konstruktiv kritik.
3. inte får stå i mitten för allas uppmärksamhet.
4. ertappas med att bryta mot alla sociala regler och normer.
5. döms till fängelse för sina egna handlingar.
6. inte är "undantaget från regeln" och inte "specialbehandlas i fängelse".
7. påminns om sin bedrägerier, manipulationer, utnyttjanden och om sina misslyckanden och egen otillräcklighet.
8. tappar kontrollen över sin värdefulla omgivning, tex Carola.
Dvs om alla i tråden har rätt om gammel-Rånar.
Men jag tror han är för gammal och orkeslös redan för att ens lasta in ett av sina gevär vapen i en lånbil.
Senast redigerad av becko 2023-06-16 kl. 04:17.
Citera
2023-06-16, 21:28
Medlem
beckos avatar
Sitter Runar häktad nu igen? Han skrev inget mer på sin blogg efter hoten:
"Jag spelade dessutom in flera telefonsamtal med kriminella fängelsechefer och det ska bli ett sant nöje att bevittna bokens konsekvenser för en rad olika chefer. "
"Enligt uppgifter från deras egen personal har Kriminalvårdens egen underrättelsetjänst fått i uppgift att bevaka mina skriverier, utspel och intervjuer i olika medier."
"Varför all denna nervositet?"
Har han hotat dom så allvarligt att han riskerar att dömas till fängelse av etablissemanget för sina egna handlingar nu igen?
Han kunde väl inte spela in en massa telefonsamtal med fängelsechefer medan han satt, så om han spelade in så måste han väl ha suttit och ringt hemifrån, vilket skulle kunna förklara varför han blev utsläng från alla lägenheter och nya förhållanden och om han sitter i häktet nu igen?
Han satt och skrev en massa galna aggressiva hotfulla påhopp i sociala medier, så nästa steg var väl att omgivningen eller etablissemanget skulle drabbas av Rånars narcissistisk ilska, men det är väl otroligt att han Flinkar ur helt eller??
Senast redigerad av becko 2023-06-16 kl. 21:58.
Citera
2023-06-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
"Jag spelade dessutom in flera telefonsamtal med kriminella fängelsechefer och det ska bli ett sant nöje att bevittna bokens konsekvenser för en rad olika chefer. "
"Enligt uppgifter från deras egen personal har Kriminalvårdens egen underrättelsetjänst fått i uppgift att bevaka mina skriverier, utspel och intervjuer i olika medier."
Har han hotat dom så allvarligt att han riskerar att dömas till fängelse av etablissemanget för sina egna handlingar nu igen?
Han kunde väl inte spela in en massa telefonsamtal med fängelsechefer medan han satt, så om han spelade in så måste han väl ha suttit och ringt hemifrån, vilket skulle kunna förklara varför han blev utsläng från alla lägenheter och nya förhållanden och om han sitter i häktet nu igen?
Han satt och skrev en massa galna aggressiva hotfulla påhopp i sociala medier, så nästa steg var väl att omgivningen eller etablissemanget skulle drabbas av Rånars narcissistisk ilska, men det är väl otroligt att han Flinkar ur helt eller??

När jag tänker efter är det nog rimligt att anstalterna ägnar fem minuter om dagen, till att se om Runar kommit med något utspel som de kan behöva svara på.

Inte för att personalen på anstalterna gjort något fel, men det blir smidigare om de har något svar färdigt, om Runar drar till med något försök till verbal rallarsving.
Citera
2023-06-17, 18:05
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Om du tänker efter så är det föga troligt att någon intern i hela världen har telefonnumret till fängelsechefen. Än mindre möjlighet att spela in något samtal. Vill minnas att Runars jurist någon gång sa att han inte hört av Runar så mycket sedan han åkte in. Vilket betyder att han inte hade regelbunden tillgång till telefon. De samtal han hade rätt till får man anta prioriterades till sina barn och föräldrar.
Han har möjligen intervjuar en del interner, men även det känns tveksamt. Har svårt att tro att någon ville öppna upp sig för Runar. Antagligen är det skvaller och skitsnack hann har snappat upp på gården. Men å andra sidan, vilken intern är nöjd med sin tillvaro och tycker plitarna är sjyssta? Att interner vantrivs på en anstalt är ju själva idén med anstalter. Han ska vara förbannat tacksam att han fick sitta i Sverige. Så ”intervjuerna” är inte vatten värda. Det är bara Fulnar som är kränkt och inte vill ha straff, eftersom han är en psykopat. Alla psykopater hamnar inte i fängelse, men många som sitter i fängelse är psykopater.
Vad Runar anser om vård och omsorg är det ingen som bryr sig om. Jag är övertygad om att både media och chefer får höra värre rövarhistorier dagligen.
Fulnar är hemlös och arbetslös, det är allt. Hans vakna tid borde rimligen gå åt till att hitta tak över huvudet (vilket han bara kan få i andra hand och med de hyror han rimligen själv står bakom, har han inte råd med något mer än en garderob i Märsta. Och det är inte gott nog. Då sover han hellre i den lånade bilen, som ju måste tankas också…) samt att äta. Att äta hos kompisar kan man kanske göra några gånger. Sedan är risken att man snyltar och då tar vänskapen slut. Så Runsr behöver pengar. Men han har nog lånat av alla han kan redan. Återstår att skaffa ett jobb eller gå till soc
Citera
2023-06-17, 18:52
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Om du tänker efter så är det föga troligt att någon intern i hela världen har telefonnumret till fängelsechefen. Än mindre möjlighet att spela in något samtal. Vill minnas att Runars jurist någon gång sa att han inte hört av Runar så mycket sedan han åkte in. Vilket betyder att han inte hade regelbunden tillgång till telefon. De samtal han hade rätt till får man anta prioriterades till sina barn och föräldrar.
Han har möjligen intervjuar en del interner, men även det känns tveksamt. Har svårt att tro att någon ville öppna upp sig för Runar. Antagligen är det skvaller och skitsnack hann har snappat upp på gården. Men å andra sidan, vilken intern är nöjd med sin tillvaro och tycker plitarna är sjyssta? Att interner vantrivs på en anstalt är ju själva idén med anstalter. Han ska vara förbannat tacksam att han fick sitta i Sverige. Så ”intervjuerna” är inte vatten värda. Det är bara Fulnar som är kränkt och inte vill ha straff, eftersom han är en psykopat. Alla psykopater hamnar inte i fängelse, men många som sitter i fängelse är psykopater.
Vad Runar anser om vård och omsorg är det ingen som bryr sig om. Jag är övertygad om att både media och chefer får höra värre rövarhistorier dagligen.
Fulnar är hemlös och arbetslös, det är allt. Hans vakna tid borde rimligen gå åt till att hitta tak över huvudet (vilket han bara kan få i andra hand och med de hyror han rimligen själv står bakom, har han inte råd med något mer än en garderob i Märsta. Och det är inte gott nog. Då sover han hellre i den lånade bilen, som ju måste tankas också…) samt att äta. Att äta hos kompisar kan man kanske göra några gånger. Sedan är risken att man snyltar och då tar vänskapen slut. Så Runsr behöver pengar. Men han har nog lånat av alla han kan redan. Återstår att skaffa ett jobb eller gå till soc
Ja men är Rånar totalt hemlös nu så att han inte ens kan posta? Vet du att hans "vakna tid" går till att hitta tak över huvudet. Andra hand är väl ännu dyrare? Då har han ju inte ens råd med någon garderob i Märsta?
Antingen så är han väl häktad igen för en massa hot mot tjänsteman eller vet du att han sover i den lånade bilen?? Vem får han låna av?
Runar behöver pengar, att han har lånat och inte betalat tillbaka och gjort bort sig hos allt och alla redan det tror jag på.
Återstår att flinka ur, vilket han gjort verbalt, men hans vapen har väl beslagtagits?
Gå till socialen igen det går helt enkelt inte, han provade och började hota social kärringarna och att skaffa ett ett hederligt Rosing-jobb det är väl omöjligt om han "vet" att han är Sveriges enda och ledande korsriddare?
Han kommer nog fortsätta köra in i alla väggar i KAMPEN MOT alla muslimer och liberala lbqgt-transor medan han själv bryter mot alla lagar och budord.
Frågan är hur länge han orkar? Kan han vistas ute eller örfilas han av alla muslimer och transor?
Om Rånar är totalt hemlös nu så har han väl inte ens ett gymkort, fast träna och duscha vore den bästa investeringen i hans liv? Men han kanske är tyst för att han tränar
Senast redigerad av becko 2023-06-17 kl. 19:10.
Citera
2023-06-17, 19:02
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Återstår att skaffa ett jobb eller gå till soc

Även soc har krav, Samhall nästa?

Ja, tänk bara när han ringde upp Expressens reporter Leif Brännström, (som han tyckte hade gjort ett dåligt reportage om honom), såväl Brännström som Fulnar själv spelade in ”samtalet” Fulnar var helt galen, gapade och skrek, anklagade Brännström för pedofili, ”akta dig för småflickorna!!”

(Fulnar är ju van att hota sig fram, kolla bara när han skulle skicka torpeder efter folk… https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wE8Q05/runar-hotade-med-torpeder )

Som kronan på verket la idioten upp inspelningen av telefonsamtalet på sin hemsida… (eller Facebook eller nått) den inspelningen försvann rätt fort.

Fulnar har definitivt inte alla hästarna hemma
Senast redigerad av Alonen 2023-06-17 kl. 19:11.
Citera
2023-06-17, 21:31
Medlem
Ärligt talat läste jag tidigare denna tråd med ett rejält mått av skadeglädje eftersom jag tycker han är så dum i huvudet, men nu börjar tråden väcka lite ångestkänslor
Citera
2023-06-17, 22:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ärligt talat läste jag tidigare denna tråd med ett rejält mått av skadeglädje eftersom jag tycker han är så dum i huvudet, men nu börjar tråden väcka lite ångestkänslor
Det är en tunn tråd mellan geni och galenskap. Men tråden är lika tunn på andra sidan, mellan idioti och galenskap. Runar är inte kompetent mer än att möjligen leda en söndagsskola. Men där skulle jag inte sätta mina barn. Jag gissar på psyket nästa. Och då är det som sagt inte ens kul längre.
Citera
2023-06-17, 22:35
Avslutad
Om han inte varit så otroligt narcissistisk så hade det nog funnits väldigt stor suicidrisk kring honom just nu.
Citera
2023-06-18, 00:42
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Om han inte varit så otroligt narcissistisk så hade det nog funnits väldigt stor suicidrisk kring honom just nu.
Ja exakt, risken att Rånar flinkar ut och skjuter sig själv med en AK4 är kanske nästan noll, det har väl alltid varit alla andras fel hela tiden?
Jag hoppas myndigheterna tagit jaktvapnen från honom, för risken att han sitter gömd i kamouflage i skogen utanför någon stackars fångvaktares eller fängelsechefs hem är nog extremt låg, men inte 0.0% kanske.
På hans kommentarerna så verkar han fundera på något större och mer dramatiskt och uppseendeväckande.
Senast redigerad av becko 2023-06-18 kl. 00:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in