Citat:
Ursprungligen postat av
OneTap
tror inte en tjej säger att dom runkar :P o 500 pers de låter kanske mycke men på 10 år de e bara 1 person i veckan :P rätt normalt dvs
TS ja tycker du ska prata med en psykolog. inte för runk o knull siffrorna i sig utan för att de skapar problem i din vardag o med ditt jobb o relationer. lycka till =)
Exakt kille är jag...
Tack skrivit till Mind.se nu och ser vad dom svarar. Återkommer i tråden.
Men torskade oskulden som när jag var 11 år med en jämngammal. Började köpa prostituerade när jag var 19 år -- första resan i Rhodos med grabbarna. Sen blev det en vana -- fick jag inget ragg tog jag en prostituerad i stället -- var jag tillsammans med en tjej så köpte jag ändå prostituerade trots att allt var bra. Helt i onödan alltså. Har i runda slängar bränt 200 000 kronor på horor, då de flesta kostar 2000 kr / 200 euro per ligg. Har jag räknat ut..
Så varit sexuellt aktiv i cirka 20 år nu. Men det tog fart på riktigt efter att jag tog studenten. Så omkring 10 år har jag haft ett ohämmat sexliv. Det dämpades lite när jag satt inne och närmar mig 30. Nu vill jag stadga mig, gifta mig och skaffa barn -- har helt andra mål nu. Vill inte vara otrogen då.
Alkoholen är en stor del av det hela. När jag fick som mest nya partners var jag ute 2-3 dagar i veckan och drack på krogen. Nu för tiden är bakfyllorna för hårda för att tillåta detta. Får nog rekommendationen att skippa alkoholen av psykologen. Vidare så har jag inte skuldkänslor för att ha köpt prostituerade så hoppas en psykolog kan ingjuta detta. Pga min narcissism saknar jag empatisk förmåga.
Skall sägas att jag inte är på min "peak" av sexmissbruket. Det måste nog varit i Hong Kong då jag kom upp i 20 tjejer på 1 vecka; spritt mellan vanliga och prostituerade.
Jobb och allt annat än ytliga relationer blir i princip omöjliga med min problematik.