Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Vilka ni?
Ryssen har tagit det som var målet.
Ryssland har
inte tagit det som var målet.
- Ryssland har inte tagit Odessa, Mykolaiv och Kharkiv. (Det var målet).
- Ryssland har inte tagit hela Kherson, Luhansk, Donetsk och Zaporizhzhia. (Det var målet).
- Ryssland har inte störtat makten i Kiev och fått ditt en Putin-marionett. (Det var målet).
Med andra ord. Ryssland har inte lyckats med något av sina krigsmål. Hittills har allt misslyckats.