Citat:
OM (världshistoriens största om?) det finns en black op som lagerför ET-grunkor och till och med kroppar och som lever sitt eget liv utan amerikanska statens inblandning som bara mycket få utvalda känner till (som inte ens presidenten får veta om eftersom de ses som tillfälligt anställda) - skulle då DOPSR känna till dem över huvud taget?
Det jag menar är att DOPSR måste då utgå från den information som är tillgänglig dem bakom gardinerna i pentagon, och finns informationen som visselblåsaren ansöker om att få gå ut med offentligt inte tillgänglig bakom dessa gardiner så är de heller inte statshemligheter.
Antingen är allt påhittat - alltså ingen statshemlighet, eller så finns informationen knte tillgänglig för det organ som ska avgöra om den är hemlig eller inte - alltså ingen statshemlighet.
Finns det information om han har ansökt om att få prata om saker som de sedan nekat honom pga sekretess? Eller sa de okej till allt han ville säga?
Det jag menar är att DOPSR måste då utgå från den information som är tillgänglig dem bakom gardinerna i pentagon, och finns informationen som visselblåsaren ansöker om att få gå ut med offentligt inte tillgänglig bakom dessa gardiner så är de heller inte statshemligheter.
Antingen är allt påhittat - alltså ingen statshemlighet, eller så finns informationen knte tillgänglig för det organ som ska avgöra om den är hemlig eller inte - alltså ingen statshemlighet.
Finns det information om han har ansökt om att få prata om saker som de sedan nekat honom pga sekretess? Eller sa de okej till allt han ville säga?
Citat:
Inte för att det vore otänkbart att han gör det för egen vinning, men jag tror inte det - jag tror han helt enkelt gör det för att han har fått höra av sina vänner att det är såhär - de har ju påstått detta många gånger förr så varför skulle de inte ha sagt det även till Grusch?
Inga bevis, folk som arbetat i program för att dokumentera UAP's, statstjänstemän och UFO-propagandister - alltihop stämmer på flera personer i Grusch umgängeskrets.
Inga bevis, folk som arbetat i program för att dokumentera UAP's, statstjänstemän och UFO-propagandister - alltihop stämmer på flera personer i Grusch umgängeskrets.
Är du så också autistisk så att du inte förstår att du mellan raderna säger att han är helt efterbliven?
Det är så vansinnigt arrogant att utgå från att förklaringen är att du själv ar smart och vet allt och att alla andra är dumma som små barn och behöver din hjälp att förstå hur det ligger till.