• 1
  • 2
2023-06-15, 21:20
Medlem
Jag brukar få vanlig utlösningar, man kommer normalt, lite skönt några sekunder liksom sen är det bra.
Men kan aldrig glömma en sak, va väl relativt nyförälskad i en tjej och hon sög av mig. Hon sög väl skapligt, inte bästa och inte sämsta. Men jag fick en sån sjukt jävla orgasm, det liksom strömmade genom mig i hela kroppen, ut i armar och ben, pulserande och typ sticktes, kändes verkligen i hela kroppen. Orgasmen i kuken varade även mycket längre och var starkare. Kändes ungefär som jag föreställer mig att en kvinnlig orgasm är.
Kanske nån manlig version av fontänorgasm?

Blev nästan lite groggy efteråt och va liksom helt urlakad.

Fick sådär 2-3 ggr men sen aldrig mera. Nu är det väl 5-6 år sen.
Nån annan som varit med om det? Eller vet vad fenomenet kallas? De va verkligen på en annan nivå jämfört med en vanlig utlösning.
Citera
2023-06-15, 21:26
Medlem
OneTaps avatar
fick nåt liknande när ja inte hade kommit på typ två veckor o min tjej peggade mig. trodde sprut strålen skulle slå i taket fy fan vilket tryck de blev :P
Citera
2023-06-15, 21:34
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuuuuk
Jag brukar få vanlig utlösningar, man kommer normalt, lite skönt några sekunder liksom sen är det bra.
Men kan aldrig glömma en sak, va väl relativt nyförälskad i en tjej och hon sög av mig. Hon sög väl skapligt, inte bästa och inte sämsta. Men jag fick en sån sjukt jävla orgasm, det liksom strömmade genom mig i hela kroppen, ut i armar och ben, pulserande och typ sticktes, kändes verkligen i hela kroppen. Orgasmen i kuken varade även mycket längre och var starkare. Kändes ungefär som jag föreställer mig att en kvinnlig orgasm är.

Nån annan som varit med om det? Eller vet vad fenomenet kallas? De va verkligen på en annan nivå jämfört med en vanlig utlösning.

Upphetsningsgrad? Hur mycket som var uppbyggt och hur spännande du tyckte det var. Hela det här "hjärnan är den mest relevanta erogena zonen" är inte hittepå. Folk säger det av en orsak.
Citera
2023-06-15, 21:35
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Varför erkänner ni inte bara att ni tänder på killar?
nä hade ja tänt på killar så hade ja blivit påsatt av dom istället =) men dessvärre för dig så gillar ja bara tjejer
Citera
2023-06-15, 21:42
Medlem
Känner igen känslan och det händer mig också ibland när jagblir avsugen och kommer i munnen. Har ingen bra förklaring på det men det är fantastiskt skönt!
Citera
2023-06-16, 00:49
Medlem
SnilleFixs avatar
Du kanske fick lite prostatamassage samtidigt?
Citera
2023-06-16, 00:56
Avstängd
Om du kör semen retention och inte kommer på ungefär två månader. Du onanerar inte, kollar inte på porr och fokuserar enbart på dig själv. Tänk sedan att du träffar en kvinna du verkligen går igång tokmycket på, hon har allt du vill ha - tro mig, den orgasmen är extreeeeeeeemt potent.
Citera
2023-06-16, 07:46
Medlem
MorningwoodHeightss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Upphetsningsgrad? Hur mycket som var uppbyggt och hur spännande du tyckte det var. Hela det här "hjärnan är den mest relevanta erogena zonen" är inte hittepå. Folk säger det av en orsak.

Håller helt med! Hur stark din orgasm blir handlar om hur uppbyggd den är. Många verkar tro att förspel bara är något som tjejer behöver och vill ha. Om du håller inne med din orgasm så länge det bara går får du en orgasm som du beskriver.

Allt handlar om att ha koll på hur kroppen och kuken fungerar för dig. Jag brukar vanligtvis komma på det sätt du beskriver eftersom jag lärt mig hur jag bygger upp min orgasm. En sådan orgasm gör också att trycket i sprutet är rejält starkt vilket jag tycker är väldigt hett. Om du fortsätter att slentrianknulla med snabba orgasmer där du sprutar vid första känsla av att du ska komma utan att tänka efter är jag rädd att du inte kommer uppleva en riktigt bra orgasm igen.

Så börjar öva upp din förmåga av att fördröja och bygga upp din orgasm. Lycka till!
Citera
2023-06-17, 13:31
Medlem
Det finns ett enkelt knep att ligga ”på gränsen av att komma och inte” känslan ska infinna sig i ett par sekunder. Det brukar resultera i kraftiga spasmer och stön
Citera
2023-06-17, 23:53
Medlem
flugornass avatar
Oj en gång på kollo så började min sängkompis att onanera, jag tänkte väl inte mer på det, utan lätt honom hållas.
Men så kom han upp i min säng och började leka med min snopp och fan vet varför men han gav mig en sådan orgasm jag aldrig glömmer, tror inte ens jag hade sperma då, utan en ren kittling i kroppen, och den känslan har ingen kvinna lyckats komma i närheten av att ge mig, och jag avskyr när dom tror att en avsugning är en höjdare, det är det inte, det är bra tjejer som tror det och så gör dom det det i onödan. Det bästa är att få känna orgasmen nära och ge den i henne, när hon kvider knulla mig.
Ja ja nu kan ni gå till runk båset, jo det här var orgasm utan dess liknelse.
Med kvinnor i har jag lärt mig att tänka på någon typ av sport när det är nära på att gå för mig så jag kan hålla igen kaskaden. Boxning är svårt att referera till så då slaknar den lite och så kommer formel 1 upp i hjärnan och då har hon redan fått sin orgasm, det missade jag så nu är det min tur, och jag känner att det här kommer bli orgasmen som hon måste känna i underlivet för det är med sådan kraft jag sprutar i henne.
Senast redigerad av flugornas 2023-06-18 kl. 00:04.
Citera
2023-06-21, 06:07
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:

Jag har fått det om jag gör uppehåll från sex eller onani några dagar, en gång gjorde jag frivilligt ett uppehåll på 10 dagar. Jävlar vad det gick för mig, jag hade ju varit konstant kåt hela tiden men avhålligt mig från sex eller onani å det var jävligt jobbigt men orgasmen blev något i hästväg. Allt kom på en å samma gång, all kåthet som jag inte släppt ut en ståkuk som fick stå tills den slaknade av sig själv all frustration att inte få komma. Allt kom, detta skedde på en lördagsmorgon å jag blev sängliggande halva dagen helt matt efter den orgasmen. Jag berättade det för en polare senare på kvällen å var helt skakig då jag skulle ringa. Men jävlar vilken orgasm jag fick.
Senast redigerad av Onan-eraren 2023-06-21 kl. 06:11.
Citera
2023-06-26, 07:17
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humpelumpe
Det finns ett enkelt knep att ligga ”på gränsen av att komma och inte” känslan ska infinna sig i ett par sekunder. Det brukar resultera i kraftiga spasmer och stön
Det där brukar jag uppleva också. Särskilt vid dubbelavsugning. Jag håller emot så länge jag bara kan och tjejerna har lärt sig vad jag gillar och hur dom ska suga mig på bästa sätt för att bygga upp en riktigt skön orgasm med resultat som du beskriver ovan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in