Citat:
Ursprungligen postat av
Kuuuuk
Jag brukar få vanlig utlösningar, man kommer normalt, lite skönt några sekunder liksom sen är det bra.
Men kan aldrig glömma en sak, va väl relativt nyförälskad i en tjej och hon sög av mig. Hon sög väl skapligt, inte bästa och inte sämsta. Men jag fick en sån sjukt jävla orgasm, det liksom strömmade genom mig i hela kroppen, ut i armar och ben, pulserande och typ sticktes, kändes verkligen i hela kroppen. Orgasmen i kuken varade även mycket längre och var starkare. Kändes ungefär som jag föreställer mig att en kvinnlig orgasm är.
Kanske nån manlig version av fontänorgasm?
Blev nästan lite groggy efteråt och va liksom helt urlakad.
Fick sådär 2-3 ggr men sen aldrig mera. Nu är det väl 5-6 år sen.
Nån annan som varit med om det? Eller vet vad fenomenet kallas? De va verkligen på en annan nivå jämfört med en vanlig utlösning.
Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Upphetsningsgrad? Hur mycket som var uppbyggt och hur spännande du tyckte det var. Hela det här "hjärnan är den mest relevanta erogena zonen" är inte hittepå. Folk säger det av en orsak.
Håller helt med! Hur stark din orgasm blir handlar om hur uppbyggd den är. Många verkar tro att förspel bara är något som tjejer behöver och vill ha. Om du håller inne med din orgasm så länge det bara går får du en orgasm som du beskriver.
Allt handlar om att ha koll på hur kroppen och kuken fungerar för dig. Jag brukar vanligtvis komma på det sätt du beskriver eftersom jag lärt mig hur jag bygger upp min orgasm. En sådan orgasm gör också att trycket i sprutet är rejält starkt vilket jag tycker är väldigt hett. Om du fortsätter att slentrianknulla med snabba orgasmer där du sprutar vid första känsla av att du ska komma utan att tänka efter är jag rädd att du inte kommer uppleva en riktigt bra orgasm igen.
Så börjar öva upp din förmåga av att fördröja och bygga upp din orgasm. Lycka till!