2023-06-14, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Hur vet du detta? Det är inte bara ett dåligt vattenlås som släpper igenom odör?
Nej det är samma ämnen som förföljer oss även när vi flyttar. De är runt 10 st. Vissa har en stark lukt, andra har ingen lukt men du kan ändå känna i näsan hur du andas in något (ungefär som när man andas in vattenånga fast utan fukt) och strax efteråt får du bla rejäl huvudvärk, feber och blir svag i musklerna. Man får olika symtom beroende på vilket ämne som används. Det är ingen inbillning.
Senast redigerad av Inst3506 2023-06-15 kl. 00:03.
Citera
2023-06-15, 03:14
Medlem
RiktigTIs avatar
Psykologisk krigföring handlar i grunden om att bryta ner en person; ens ego. Därefter kan psykologiska operationer användas för att enkelt manipulera en person utan ego och vilja till att göra vad sponsorn vill.
Citera
2023-06-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Jag vet inte exakt hur de gör det men de för in kemiska gaser i min bostad vilket måste ske antingen genom venilatetsystem, rörschakter eller avlopp. Det sker när jag ägnar mig åt vissa aktiviteter.

Jag säger inte att dom inte kan släppa ner biologiska vapen genom ventilationssystemet men risken är att om dom inte har exakt kunskap så kan denna gas komma över till andra grannar 🤔

Som jag sagt tidigare så kommer 90 % av all biologiska vapen från så kallade villiga personer som bär detta biologiska vapen i sina kroppar dom blir instruerade hur dom ska göra för att dom ska kunna överföra biovapen till det tilltänkta offret till exempel får dom inte äta vitaminer eller nötkött för då har
Biovapnet mindre effekt 😲

Dessa personer kan vara vem som helst men troligtvis någon som du träffar regelbundet vänner släkt eller dina föräldrar 😒

Så har dom gjort med mig 🙄
Citera
2023-06-15, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Psykologisk krigföring handlar i grunden om att bryta ner en person; ens ego. Därefter kan psykologiska operationer användas för att enkelt manipulera en person utan ego och vilja till att göra vad sponsorn vill.

Ja, så kan det vara. Har du någon aning om vad de försöker åstadkomma i mitt fall? Jag upplever inte att de försöker göra mig troende utan de snarare försöker få mig att tro det är mina grannar som gör så mot mig och det verkar som att de faktiskt befinner sig i någon av mina grannars lägenhet. Man måste ju det för att kunna tortera oss som de gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag säger inte att dom inte kan släppa ner biologiska vapen genom ventilationssystemet men risken är att om dom inte har exakt kunskap så kan denna gas komma över till andra grannar 🤔

Som jag sagt tidigare så kommer 90 % av all biologiska vapen från så kallade villiga personer som bär detta biologiska vapen i sina kroppar dom blir instruerade hur dom ska göra för att dom ska kunna överföra biovapen till det tilltänkta offret till exempel får dom inte äta vitaminer eller nötkött för då har
Biovapnet mindre effekt 😲

Dessa personer kan vara vem som helst men troligtvis någon som du träffar regelbundet vänner släkt eller dina föräldrar 😒

Så har dom gjort med mig 🙄

Första gången de utsatte mig för en kvävande gas eller vad det nu var (koncentrationen var så pass hög att jag fick extrem bröstsmärta, huvudvärk, yrsel, förvirrning) så avled min 70 åriga granne som bodde precis under mig på min tidigare adress. Slump? Det var i slutet av augusti år 2019. Hon var frisk och pigg och brukade hellre ta trappa än hissen. Sen dess har gangstalkarna varit försiktiga och utsatt mig för något lägre koncentration, ibland lika hög fast kortare tid i syftet att skrämma mig. Eller i hopp att tillslut framkalla hjärtattack eller hjärtstillestånd. Vem vet vad de vill med det här.

Jag vet att min familj inte är deltagande eftersom de brukar göra saker för mig som går emot mina gangstalkares vilja så jag är ofta tvungen att tacka nej för att slippa tortyr.
Citera
2023-06-15, 14:45
Medlem
Så du tror att de släpper in en farlig gas som luktar illa varje gång du sitter på toa och skiter?
Inte funderat på att det kan vara nåt annat som luktar illa då?

Det här är en väldigt konstig tråd....
Citera
2023-06-15, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3
Så du tror att de släpper in en farlig gas som luktar illa varje gång du sitter på toa och skiter?
Inte funderat på att det kan vara nåt annat som luktar illa då?

Det här är en väldigt konstig tråd....

Vart skrev jag att det luktar avföring? Det luktar snarare kemikalier och det är inte alla dessa ämnen som jag är utsatt för som har en lukt. Den kvävande gasen jag pratade om i mitt tidigare inlägg saknar doft.
Citera
2023-06-15, 16:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Ja, så kan det vara. Har du någon aning om vad de försöker åstadkomma i mitt fall? Jag upplever inte att de försöker göra mig troende utan de snarare försöker få mig att tro det är mina grannar som gör så mot mig och det verkar som att de faktiskt befinner sig i någon av mina grannars lägenhet. Man måste ju det för att kunna tortera oss som de gör.

Jag vet att en medlem i tråden för tre år sedan skrev samma sak om kemikalier i hennes lägenhet. "Rosalotus" kanske.

Jag kan bara spekulera. Dina grannar är informerade om deras beteende mot dig är unik och förändrad. I mitt fall har de utfört det här öppet i tio år och än idag är deras agenda inte klar. Jag tror att väldigt få vet. Människor behöver inte veta varför och till vilket syfte något ska göras. Därmed är det bäst att tala om för din omgivning att det de gör är skadligt och att de ska sluta eftersom de själva är manipulerade utan att de själva inser det - det finns såååååå många sätt att motivera enkla människor men ännu enklare att motivera "onda" människor som narcissister och personer med stora egon; sadister.

Jag tror att de vill påverka dig på alla sätt så du är medveten att de håller på. Det är en typ av gaslightande. Viss psykologisk krigföring har stor effekt om måltavlan vet att dennes liv är på olika sätt hotat - speciellt av ett okänt hot.
Citera
2023-06-15, 18:59
Medlem
Citat:
.... I mitt fall har de utfört det här öppet i tio år och än idag är deras agenda inte klar. ... .

De verkar vara helt odugliga och inkompetenta. Faktiskt skrattretande urusla.

Citat:
... Människor behöver inte veta varför och till vilket syfte något ska göras....

Du verkar ha väldigt dålig koll på människor, kanske en på hundra kan tänkas göra något utan syfte eller vinning. Det är ju för fan svårt att få människor att göra saker även fast de vet syftet.

Citat:
... människor som narcissister och personer med stora egon ...

Och det ska komma från någon som tror sig vara värd 10 års uppmärksamhet för en kostnad på tiotals miljontals kronor. Kom ned på jorden, du är inte så himla intressant.

Och det är just det här som gör tråden så absurd. Hur i helvete kan man få för sig att man är så speciell att "de" vill lägga ned all denna tid och pengar på en. Snacka om att ha ett stort ego.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-06-15 kl. 19:37.
Citera
2023-06-15, 19:40
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
De verkar vara helt odugliga och inkompetenta. Faktiskt skrattretande urusla.

Du verkar ha väldigt dålig koll på människor, kanske en på hundra kan tänkas göra något utan syfte eller vinning. Det är ju för fan svårt att få människor att göra saker även fast de vet syftet.

Jag skriver om det riktiga syftet. Många människor accepterar falska syften bara för att rättfärdiga onda aktiviteter.
Citera
2023-06-15, 21:10
Medlem
Citat:
Jag skriver om det riktiga syftet. Många människor accepterar falska syften bara för att rättfärdiga onda aktiviteter.

Du skriver mest en massa skit.

Och du duckar min huvudsakliga poäng. Hur i helvete är man funtad om man tror att "Illuminati" tycker du är värd +10 års uppmärksamhet?

Du är en fullblodsnarcissist som totalt saknar insikt om din egna ringa betydelse. Och det gäller samtliga "TI's" i tråden, ni har totalt tappat all förståelse för hur lite vare sig gemene man eller "de" bryr sig om vad ni gör, tror eller tänker. Du är, liksom vi alla andra, en obetydlig parantes som ingen orkar lägga ned tid på. Vad du tror, tycker, känner och upplever är något som väldigt få bryr sig om.

Du, din tro och vad du tänkt på den senaste tiden är inget som intresserar någon.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-06-15 kl. 21:37.
Citera
2023-06-16, 00:12
Medlem
Citat:

Men för i helvete, när ska du begripa att du och ditt ego inte är något som någon bryr sig om?

Jag, Illuminati och resten av världen är helt ointresserade av att bryta ner ditt ego. Du är en ointressant skit som ingen orkar bry sig om.

Citat:
... Därefter kan psykologiska operationer användas för att enkelt manipulera en person utan ego och vilja till att göra vad sponsorn vill.

Det finns ingen som helst rimlig förklaring till varför någon skulle vilja lägga ned tid och ork på att manipulera dig. Du är en parantes som ingen bryr sig om, din påverkan är obetydlig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-06-16 kl. 00:25.
Citera
2023-06-16, 00:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du skriver mest en massa skit.

Och du duckar min huvudsakliga poäng. Hur i helvete är man funtad om man tror att "Illuminati" tycker du är värd +10 års uppmärksamhet?

Du är en fullblodsnarcissist som totalt saknar insikt om din egna ringa betydelse. Och det gäller samtliga "TI's" i tråden, ni har totalt tappat all förståelse för hur lite vare sig gemene man eller "de" bryr sig om vad ni gör, tror eller tänker. Du är, liksom vi alla andra, en obetydlig parantes som ingen orkar lägga ned tid på. Vad du tror, tycker, känner och upplever är något som väldigt få bryr sig om.

Du, din tro och vad du tänkt på den senaste tiden är inget som intresserar någon.

Citat:
Men för i helvete, när ska du begripa att du och ditt ego inte är något som någon bryr sig om?

Jag, Illuminati och resten av världen är helt ointresserade av att bryta ner ditt ego. Du är en ointressant skit som ingen orkar bry sig om.

Det finns ingen som helst rimlig förklaring till varför någon skulle vilja lägga ned tid och ork på att manipulera dig. Du är en parantes som ingen bryr sig om, din påverkan är obetydlig.

Jag förstår dina poäng utifrån din naiva kunskap om hur världen faktiskt fungerar. För 10 år sedan var jag också naiv. Det tog mig många timmar av efterforskning att förstå denna grupp som verkar osynligt och öppet via desinformation online.

Jag tror att de har irrationella anledningar. Om du försöker analyserar det utifrån rationell perspektiv baserat på hur media vill att du ska tro hur världen fungerar så kommer du aldrig att inse det jag skriver om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in