Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-06-15, 19:53
  #1
Medlem
Vi minns väl alla de där späda unga männen med halvasiatiskt utseende och Elvis-frisyrer som dominerade gatubilden för några år sedan.

Var har de tagit vägen? Jag ser dem aldrig längre.
Citera
2023-06-15, 19:56
  #2
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Vi minns väl alla de där späda unga männen med halvasiatiskt utseende och Elvis-frisyrer som dominerade gatubilden för några år sedan.

Var har de tagit vägen? Jag ser dem aldrig längre.

Dom har väl fått jobb, hamnat i ågärd eller spekulerat vidare i Frankrike.
Citera
2023-06-15, 19:58
  #3
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Vi minns väl alla de där späda unga männen med halvasiatiskt utseende och Elvis-frisyrer som dominerade gatubilden för några år sedan.

Var har de tagit vägen? Jag ser dem aldrig längre.
Bra fråga. De är nästan borta från gatubilden.
Citera
2023-06-15, 20:17
  #4
Medlem
Onanikrems avatar
De sitter på något Sis-hem och äter halalkorv. En del suger nog på 57åriga soc-tanters tuttar (tänk Johanna Möller ísh)
Citera
2023-06-15, 20:20
  #5
Medlem
SamuraiBennys avatar
Åkt hem för att få svenska valutan konverterad till Afghansk... lire(?) , de har ju munnar att mätta där hemma också så det skulle bli tufft för de stackars baaaaarnen om de skulle få känna av inflation & nedgång som äckliga svennarna får göra.
Citera
2023-06-15, 20:22
  #6
Avstängd
Skulle gissa på ålder, de kom ju hit själva och de flesta har lämnat ”gatubilden” och spritts ut över landet och fått jobb. Antar jag. Min gatubild är lite trött. Typ två bilar.
Citera
2023-06-15, 20:26
  #7
Medlem
Studsbolls avatar
De har väl bytt frisyr och klädstil, det är ju inte så att de ser så särskilt annorlunda ut jämfört med andra babbeluringar som det finns gott om sedan länge.
Citera
2023-06-15, 20:44
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
De har väl bytt frisyr och klädstil, det är ju inte så att de ser så särskilt annorlunda ut jämfört med andra babbeluringar som det finns gott om sedan länge.

Jo, de gör ju det. De ser ut som halvasiater medan övriga ser ut som klassiska araber.
Citera
2023-06-15, 20:50
  #9
Medlem
Ser någon ibland. Många sitter säkert på anstalt
Citera
2023-06-15, 20:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jo, de gör ju det. De ser ut som halvasiater medan övriga ser ut som klassiska araber.

Hazarer/mongol-ättlingar är dem.
Citera
2023-06-15, 21:06
  #11
Medlem
Vettefan vart de tog vägen. Nån som har vettigt svar?
Citera
2023-06-15, 21:06
  #12
Medlem
jonte500s avatar
Vet ej var de tagit vägen, men de var i alla fall mångfalt mycket angenämare än övrigt arab-/negerfolk!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback