Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Så av de tre beteenden från Carros sida som jag frågade dig om passade du på svar på en, ansåg en var ”onödig” och struntade i att svara på en?
Jag tycker det var ett fegt och undvikande svar av dig. Jag tolkar det som att du mycket väl vet att Carros beteende mot Agust var oacceptabelt, och att om det hade varit Agust som gjort så mot Carro hade du fördömt det helt och hållet. Det kallas dubbelmoral.
Hon är jättefeg. När jag tidigare gjort som du och pressat henne på att hon svarat inkonsekvent och att argumenten inte gått ihop, plus att hon inte svarar sakligt på det man skriver, så har hon gått till personangrepp istället och börjat gaslighta. Hennes tvillingsjäl Siri är likadan. Kul att dom skriver väldigt likt Maria Farm och Kalle Norwald också i ton och formuleringar, måste vara stora fan av deras klyschor på sociala medier. Väldigt merch-vänliga uttryck dom myntar och bankar in, experterna.
Jag stör mig
sjukt mycket på trådsanningen som flera nick envisas med, att grejen med Carro och Agust är att
hon bara inte var attraherad. Även män skriver det. Är det
därför jag hade 7511 stalkers hela tonåren, 20-årsåldern tills jag gifte mig eftersom jag alltid varit snäll även mot män och kvinnor som varit attraherad av mig men jag inte varit attraherad av? Jag var vänlig mot alla och män och lesbiska/bisexuella kvinnor hade för sig att dom hade halva inne till höger och vänster. Skulle
aldrig vara elak mot någon som jag trodde hade känslor för mig eller var intresserad, då är ju den personen extra känslig och sårbar!
Sen skulle jag ju heller aldrig ha lurat någon som var intresserad likt Lina med Alex bara för att boosta mitt ego, men
vänlig och
respektfull är man ändå.
Är för övrigt en orolig, högkänslig själ själv och ser bara en stor, okänslig bulldozer i Carro.