Citat:
Det är säkert rått i den kriminella världen i Latinamerika. Men kriget i Ukraina är knappast en barnlek. Säg barnlek till de låg frusna i skyttegravar, som knappt orkade andas eller röra på sig, men som var tvungna att kriga på. Massa jävla tortyr också har det varit och är det. Skulle säga att situationen i Ukraina för de som upplever kriget och krigar VS de i El Salvador är likartad och på samma nivå.
Btw, varför semestrade du i El Salvador? Känns stört och korkat att åka dit, även om man har rötter därifrån. Varför sätter man sin fot där frivilligt?
Man kan väl konstatera att det springer runt en helt del psykfall på våra gator som ger sig på allt och alla. Oavsett om det är uppväxta framför en dator i Sverige eller om de kommer från andra sidan jordklotet. Det är fullt med folk som borde vara inspärrade sedan länge, eller som var inspärrade och som släpptes ut.
Btw, varför semestrade du i El Salvador? Känns stört och korkat att åka dit, även om man har rötter därifrån. Varför sätter man sin fot där frivilligt?
Man kan väl konstatera att det springer runt en helt del psykfall på våra gator som ger sig på allt och alla. Oavsett om det är uppväxta framför en dator i Sverige eller om de kommer från andra sidan jordklotet. Det är fullt med folk som borde vara inspärrade sedan länge, eller som var inspärrade och som släpptes ut.
Var både en affärs resa och nöje. Men det blev inte mycket nöje för min del tanke på hur det såg ut. Första gången jag varit rädd på riktigt. Fick lära mig att aldrig stirra någon i ögonen om jag inte ville bli begravd på plats. Glöm det att du kan gå fram till en tjej och inleda en konversation. Fick fråga min vakt om råd först om det var ok som också gick runt med sin kalle nervös. Hälften av kvinnorna är också gäng medlemmar, tatueringar i både ansikte och på kroppen. Men visst träffa jag en normal som jag drog hem till hotellet och hade trevligt med. Var minst 10år sen nu. Nej, kommer inte åka tillbaka igen. Men det var lärorikt. Fick lära mig livets hårda skola.
Om hon nu gjort dessa hemska saker mot barn så förstår jag orsaken, grova psykiska problem. Kommer säkert dömas till rättspsyk här i Sverige. Men skickas hon hem så lär hon dö innan hon fyllt 40 på deras institutioner