Njae, supersäsonger vette fan? Men vad har han gjort sedan dess då ?
Inte ordinarie spelare i Utd är anledningen av formsvag poängmaskin. Han snittade typ 16 mål och 19 assist varje år i bundesliga. Och ordinarie spelare i BVB. Jag vill absolut Sancho i Real Madrid.
Inte ordinarie spelare i Utd är anledningen av formsvag poängmaskin. Han snittade typ 16 mål och 19 assist varje år i bundesliga. Och ordinarie spelare i BVB. Jag vill absolut Sancho i Real Madrid.
Och varför skulle Real vara det minsta intresserade om han inte ens kan ta plats i United?
Är ganska säker på att det finns betydligt mer i honom än vad han visat i Chelski iaf. Tycker han är bättre som #10 eller när han utgår från höger istället för ren #9, men det är väl inte det namnet jag drömmer om.
Arsenal förbereder bud på Caicedo. Caicedo själv ska inte ha en bestämd klubb han vill till men han vill spela CL. Samtidigt förbereder Arsenal att sälja Partey till Italien, Arteta verkar trött på att han dominerar matcherna för att sen tappa formen från ingenstans.
Jo är också ganska säker på att han är bättre än vad han visat i Chelsea.. Med rätt roll i rätt lag så skulle han se mycket bättre ut, men vilket lag ?
Alltså, vad fan får dig att tro att Sancho skulle platsa i Madrid när han knappt platsar i United, och är bara en medelmåtta som bäst i EPL? Lol.
Sancho har absolut ingenting att göra i Utd's vinnare lag. Att Sancho lyckas bättre i Real Madrid än i premier league.
Aha, Ok. Men kan du utveckla lite mer om varför du är så kåt på Sancho? Och/eller varför du menar att han skulle vara en lyckad värvning för Madrid när han har varit en failure i Man Utd? Vad är det som tillsäger att Sancho skulle bli en succé i Real Madrid?
Och varför skulle Real vara det minsta intresserade om han inte ens kan ta plats i United?
Utd kommer åter mönstra Fernandes, Casemiro, Martinez eller Varane och Rashford eller Antony som ordinarie spelare i nästa säsong. Sancho har ingenting kvar att hämta i premier league. Utd kommer nappa på Reals €30-40 mille.