2023-06-14, 09:51
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ett rykte som blir allt högre är att Arsenal är och snokar i Chelseas överflöd igen, denna gång ska det vara Kai Havertz som är aktuell. Hypead som fan när han gick till Chelsea, frågan är om det var en överhype eller om det är Chelseas självdestruktion som även påverkat Kai.

24 år bara, ett mästerdrag av Arteta? Beror naturligtvis på prislapp.

Är ganska säker på att det finns betydligt mer i honom än vad han visat i Chelski iaf. Tycker han är bättre som #10 eller när han utgår från höger istället för ren #9, men det är väl inte det namnet jag drömmer om.

Arsenal förbereder bud på Caicedo. Caicedo själv ska inte ha en bestämd klubb han vill till men han vill spela CL. Samtidigt förbereder Arsenal att sälja Partey till Italien, Arteta verkar trött på att han dominerar matcherna för att sen tappa formen från ingenstans.
Citera
2023-06-14, 11:10
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Sätter en slant på att Luton inleder hemma, med en fredagsmatch mot något av top 6. Alltså att det blir säsongens första match.
Dumt att sätta emot och Arsenal som motståndare
Citera
2023-06-14, 11:16
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Han kommer gå till Borussia Dortmund.

Dom har inte pengarna.

Var inte Real sugna på honom?
Citera
2023-06-14, 11:19
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Dom har inte pengarna.

Var inte Real sugna på honom?
De har det nog bra efter Bell.
Citera
2023-06-14, 11:23
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
De har det nog bra efter Bell.

Sant i och för sig!
Citera
2023-06-14, 12:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Vi har en målis (Kelleher) till er men hoppas verkligen klubben inte släpper iväg honom dock måste han få matcher under kommande säsong.

Själv hoppas vi tar in Viega från Celta Vigo, går lite rykten om Llorente men han är redan 28 och till samma peng dock erfaren :/

Spanska ligan har en del intressanta spelare Castellanos i Girona på lån från NY City tex.
Citera
2023-06-14, 12:44
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Dumt att sätta emot och Arsenal som motståndare

Arsenal har fått inleda med fredagsmatchen två säsonger i rad (Brentford borta 2021, då var Brent nykomling och spöade oss) samt Crystal Palace borta denna säsong som var (vinst 2-0). Så jag tycker att något annat lag kan få ta den. Får jag tippa så blir det ett annat Londonlag, Chelsea eller Tottenham som åker på den.
Citera
2023-06-14, 13:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Arsenal har fått inleda med fredagsmatchen två säsonger i rad (Brentford borta 2021, då var Brent nykomling och spöade oss) samt Crystal Palace borta denna säsong som var (vinst 2-0). Så jag tycker att något annat lag kan få ta den. Får jag tippa så blir det ett annat Londonlag, Chelsea eller Tottenham som åker på den.
Tycker ni kan fortsätta denna fina tradition hihi
Citera
2023-06-14, 16:14
Medlem
Halloween2s avatar
Fd Chelsea spelaren och tränare John Hollins har dött. 76 år gammal.
Citera
2023-06-14, 18:24
Medlem
jontepsgs avatar
Arsenal har lagt ett förslag(bud?) för att värva Havertz.
https://twitter.com/David_Ornstein/status/1669000734904401923?t=rDDdvvwEXjYP2XA5j5mlxg&s=19
Citera
2023-06-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Är ganska säker på att det finns betydligt mer i honom än vad han visat i Chelski iaf. Tycker han är bättre som #10 eller när han utgår från höger istället för ren #9, men det är väl inte det namnet jag drömmer om.

Arsenal förbereder bud på Caicedo. Caicedo själv ska inte ha en bestämd klubb han vill till men han vill spela CL. Samtidigt förbereder Arsenal att sälja Partey till Italien, Arteta verkar trött på att han dominerar matcherna för att sen tappa formen från ingenstans.

Caicedo ersätter Partey vore.

Men Havertz kostar uppemot €140 mille.
Citera
2023-06-14, 21:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Party3545
Caicedo ersätter Partey vore.

Men Havertz kostar uppemot €140 mille.
De är väl ingen som kommer betala 140 för Havertz?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in