2023-06-14, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nu när vi vet att det är en utländsk kvinna som verkar leva och bo med en svenks man som är mycket äldre. Hur länge dröjer det tills media som gör kvinnan till offer och den svenka mannen till den onde?

Jag hoppas man lägger fokus på den här jävla kvinnan och hänger ut henne med bild och namn.
Behöver ej vara hon bor tillsammans med honom det är en c/o adress vilket innebär kan vara han är god man eller förvaltare för henne.
Citera
2023-06-14, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
kolla denna bilden

https://www.facebook.com/photo/?random_snubbes_foto
Finns ju inget som tyder på att det är personen skriven på samma adress som MGM. Snubben bor till att börja med i villa att döma av fotona medan MGMs sambo varit skriven på sin lgh sedan 1999. Finns ju x antal tusen som heter AK varav flera bara i Ängelholm så kanske ska tänka lite innan du länkar in någon randoms stackars FB-konto som bara råkar ha ett av Sveriges vanligaste namn.
Citera
2023-06-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niceandnasty
Polisen i Ängelholm står och visar upp sig på olika event i stan. Fotograferas med ungar och annat folk, visar upp sina bilar. Tillsammans med brandkår och ambulans. Verkar som det finns lite väl mycket resurser där när de inte har något riktigt jobb att utföra. Men det beror väl på inkompetensen blad poliser.
Kraven sänks på polisutbildningen hela tiden, för de får inte smrta människor till att söka till polisyrket.
Nedragningar och omprioriteringar behöver göras. Ta hit riktiga poliser kanske från andra länder som inte daltar, dansar på torg eller knäböjer.
Folk ska ha respekt och vara rädda för att tjafsa med poliser. Inte bli bjudna på pizza av dem.

Mitt fetade ,
Det är på g har du hört ordet Sharia månne ? Vänta och se snart finns inte en enda svensk mutkolv kvar.
Citera
2023-06-14, 00:46
Medlem
Tycker de verkar vara en underlig kuf som är admin på Händer i Ängelholm.... Gm får absolut inte nämnas och han hyllar polisen.... PW va e det för idiot, Polis?
Citera
2023-06-14, 00:55
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brandstation
Kan mannen var god man/ förvaltare med tanke på att det är en co adress?
Låter sannolikt.
Citera
2023-06-14, 01:03
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Tycker de verkar vara en underlig kuf som är admin på Händer i Ängelholm.... Gm får absolut inte nämnas och han hyllar polisen.... PW va e det för idiot, Polis?

Han verkar faktiskt vara polis.
Hur som helst så skriver en förälder till flickan som en kvinna slog med en sten, att dottern behövde sys. Den attacken skedde 18.30 vid Villanskolan.

Datumet 4 juni. Två 12-åriga flickor var ute tillsammans när den ena attackerades med sten.
Senast redigerad av Kungsgarden 2023-06-14 kl. 01:11.
Citera
2023-06-14, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
Han verkar faktiskt vara polis.
Hur som helst så skriver en förälder till flickan som en kvinna slog med en sten, att dottern behövde sys. Den attacken skedde 18.30 vid Villanskolan.

Datumet 4 juni. Två 12-åriga flickor var ute tillsammans när den ena attackerades med sten.

Ja denna sopa till människa hyllar polisen fullt ut, han är medskyldig till att detta fick hända!!!
Men ja jag uppfattar han med som polis, kan ha fel....

Jo ja läste det.... Det är ju bara sorgligt att Polisen inte gick ut med ett vettigt signalement iaf, det är ju knappast blinda barn som blivit överfallna!
Citera
2023-06-14, 05:50
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Polisen i Ängelholm har väldigt goda resurser men väljer ofta att lägga dessa på annat än vad de faktiskt borde.
För två v sen så satt två lit äldre alkisar och drack bärs öppet på stan. Inte störiga bråkiga eller något, tydligen behövdes två poliser, med förstärkning av två till som cirkulerade runt platsen, för att säga åt dessa alkisar att man inte fick dricka öl där.
Och man borde helt klart anmäla när vuxna oprovocerat ger sig på barn, oavsett om det gäller att dra i håret eller slå med sten.
Nu valde polisen att undanhålla info, vilket man själv gått ut med, och då blev situationen att en 10-årig tjej blev nerstucken.

Du pratar om 4 poliser av ca 120 i Ängelholm?
Du känner inte till polisens uppdrag va?
Citera
2023-06-14, 06:26
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Jag fick tankar på att skapa en egen grupp på Facebook för de som är intresserade av brott i stan. Alltså där man får spekulera i identiteter o liknande! Tror ni det finns intresse för det?

Jag gjorde ju denna; (FB) Kriminellt i Ängelholm Men alla kanske inte vill outa att de bor här i stan, samt kanske fler än Flashbackare vill vara med?
Citera
2023-06-14, 06:53
Medlem
scillavanillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag fick tankar på att skapa en egen grupp på Facebook för de som är intresserade av brott i stan. Alltså där man får spekulera i identiteter o liknande! Tror ni det finns intresse för det?

Jag gjorde ju denna; (FB) Kriminellt i Ängelholm Men alla kanske inte vill outa att de bor här i stan, samt kanske fler än Flashbackare vill vara med?
Nej han är inte polis. Leker dock journalist och har nån blogg eller dylikt som heter kameratrollet.

Bra med en sån grupp ju!
Citera
2023-06-14, 07:08
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ja denna sopa till människa hyllar polisen fullt ut, han är medskyldig till att detta fick hända!!!
Men ja jag uppfattar han med som polis, kan ha fel....

Jo ja läste det.... Det är ju bara sorgligt att Polisen inte gick ut med ett vettigt signalement iaf, det är ju knappast blinda barn som blivit överfallna!

Haha ja det verkar vara en sjuk individ som lajvar snut. Helt galet att polisen inte gått ut med signalament i detta fall.
Citera
2023-06-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Just det att de inte fått tag i kärringen tycker jag tyder på att MGM inte är en östasiatiska utan en vanlig blekfet skånska eller möjligen nån av alla berikarkvinnorna som har varit framme.

Ängelholm kan knappast ha så många gulingar att de inte kunnat plocka in de som finns på förhör och vittneskonfrontationer under de ca två veckor som gått sen den aktuella kärringen började få spel. Tjejerna som har blivit angripna tidigare måste ju ha sagt att hon såg ut som en kines/thai/jappe - ett klockrent signalement - om hon nu är en sån.

Ängelholm har många östasiater. Framförallt Vietnameser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in