2023-06-13, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Precis
Det här är största anledningen till att jag tror att hon ljuger och jag förstår inte hur man kan tro på att hon sov och inte sett och hört någonting

Detta är också den största anledningen till att jag tror att hon ljuger. Att hon sov. Mycket lägligt måste jag säga, det är tyvärr inte troligt inte efter omständigheterna som framkommit.
Citera
2023-06-13, 02:56
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Va?

Vad menar du med det?
Så alla föräldrar till barn med dessa diagnoser ska specifikt tala om för dom att det är förbjudet att mörda???

Du menar att man ska utgå från att de är presumtiva mördare?

Jag utgår från att de flesta föräldrar försöker uppfostra sina barn på bästa sätt, och det bästa skyddet är kärlek och omtanke.

De flesta vet att det är fel att döda, då en sådan åtgärd är ju helt meningslös dessutom.

Snacka om att svartmåla barn med diagnoser!! Jag tappar hakan.

Det är väl du och dina ryggdunkande kompisar som i inlägg efter inlägg dagarna i ända svartmålar barn med diagnoser?

I er iver att försvara och skydda MH så framställer ni henne som en zombie utan egen vilja och eget ansvar. Någon som inte förstår och inte kan processa.
Citera
2023-06-13, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Man kan läsa förklaringar som F_n läser bibeln, applicera extremt och tolka så snedvridet det bara går.

Annars kan man försöka förstå andemeningen, applicera det där det är tillämpbart och kanske inse att det kan finnas anledning till varför en del är svårförståeligt.

En förklaring av ett märkligt beteende är dock skiljt från försvar, vilket förefaller vara en extremt svår ekvation att få ihop.

Ja man kan vända och vrida på allt i oändlighet det blir inte troligare för det. Prova att använda sunt förnuft istället så blir det mycket enklare.
Citera
2023-06-13, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Övervakningskameror i lägenheten??
Önskedröm bara i J bostad mordnatten
Eftersom tjejerna är ena riktiga lögnare
Citera
2023-06-13, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Det vet vi ju inte. Maja ljuger ju om allt säger ni.

I början sa hon att hon kräktes.
Sedan sa hon att hon inte gjorde det.

Ett av hennes uttalanden lär vara sant, hur man än vrider och vänder på det.

Vilket av Majas uttalanden litar du på?

Maja har inte gett några tidsangivelser för sina toabesök. Det är ett antagande att de skedde i samband med att mobilen registrerat steg. Kruxet är bara, som sagt, att hon bara gått åt ena hållet, bägge gångerna.

Jag litar på att hon inte kräktes då kriminalteknikerna inte hittade spår av minsta spya i toaletten.
Citera
2023-06-13, 03:09
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Jag litar på att hon inte kräktes då kriminalteknikerna inte hittade spår av minsta spya i toaletten.

Se där ja, då är vi i alla fall överens om att Maja talar sanning.
Citera
2023-06-13, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är väl du och dina ryggdunkande kompisar som i inlägg efter inlägg dagarna i ända svartmålar barn med diagnoser?

I er iver att försvara och skydda MH så framställer ni henne som en zombie utan egen vilja och eget ansvar. Någon som inte förstår och inte kan processa.

Ja hon är tydligen helt nollställd enligt vissa, vet inte ens vad som är rätt och fel..mycket märkligt för en vuxen människa.
Citera
2023-06-13, 03:12
Medlem
Citat:

👍😊 på den punkten ja!
Citera
2023-06-13, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Önskedröm bara i J bostad mordnatten
Eftersom tjejerna är ena riktiga lögnare

Håller med ! Även övervakning utanför bostaden hade varit perfekt !
Citera
2023-06-13, 03:23
Medlem
Citat:

Tänk om MH aldrig hade öppnat sig först i förhören då hade det väl aldrig blivit någon rättegång. För JJ hade väl definitivt aldrig öppnat sig i förhören först.
Citera
2023-06-13, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Håller med ! Även övervakning utanför bostaden hade varit perfekt !

Fastighetsägaren tänkte nog aldrig så långt att det kunde ske ett mord i en av fastighetens lägenheter.
Citera
2023-06-13, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Tänk om MH aldrig hade öppnat sig först i förhören då hade det väl aldrig blivit någon rättegång. För JJ hade väl definitivt aldrig öppnat sig i förhören först.

Kan hålla med om detta också JJ hade aldrig öppnat sig först! Hon är iskall Men varför började MH tillslut prata? För att Tove hittades?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in