2023-06-12, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Skulle nog gissa på rejäl psykisk ohälsa i det här fallet, om det nu stämmer att GM och BO inte har någon relation till varandra. Vuxen kvinna som knivhugger ett för henne obekant barn utomhus mitt på dagen känns "lite skruvat", om vi säger så.

Finns fullt av kvinnliga terrorister som både sprängt sig själva och begått andra sorters terrordåd i MENA.
Citera
2023-06-12, 22:41
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Står här

https://www.expressen.se/nyheter/flicka-knivhuggen-ford-till-sjukhus/
Frågan var om någon här visste mer. Ängelholm är litet och det pratas mycket.
Citera
2023-06-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendetta87
Vem är Bumbi?

https://www.youtube.com/watch?v=f435PFiwDFU&t=1114s
Citera
2023-06-12, 22:46
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Hm. Om ryktet ”asiatisk kvinna” stämmer så har jag mina aningar. Isåfall har hon inte bott i den aktuella delen av landet speciellt länge.
Obs- ingen sanning- bara spekulation-efter att någon skrev asiat.

Är det en asiat så är chansen låg för att hon kommer från Thailand, Taiwan, Vietnam, Hong Kong, Singapore, Kina, Japan, Tibet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Frågan var om någon här visste mer. Ängelholm är litet och det pratas mycket.

Att inte något mer kommit fram tycker jag tyder på att det är någon nyinflyttad som inte folk har koll på. Man vet ju annars vilka folk här som har mentala problem. Ingen jag känner till stämmer in på de få beskrivningar/rykten som kommit fram.
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Att det är en kvinnlig GM som utför ett random knivdåd är lite udda.
Kan hon ha blivit ”inspirerad” av dådet i frankrike?

Att det bara är psykisk sjukdom som får vuxna att hugga ned barn har jag svårt att tro efter den senaste tidens dåd.
Citera
2023-06-12, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terran81
https://www.youtube.com/watch?v=f435PFiwDFU&t=1114s

har svårt att se att hon skulle flippa på det sättet. hon är galen visst.men inte såhär
Citera
2023-06-12, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
har svårt att se att hon skulle flippa på det sättet. hon är galen visst.men inte såhär

Har också svårt att se att hon skulle vara GM
Citera
2023-06-12, 22:50
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Att inte något mer kommit fram tycker jag tyder på att det är någon nyinflyttad som inte folk har koll på. Man vet ju annars vilka folk här som har mentala problem. Ingen jag känner till stämmer in på de få beskrivningar/rykten som kommit fram.
Jag håller helt med. Det är ett tätbebyggt område och man har bra koll generellt.
Citera
2023-06-12, 22:52
Medlem
Circle jerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuwkenkukeen
Kan ju också vara ett brott med rasistiska motiv. Flickan är en måltavla för någon som hatar muslimer och invandrare. Det finns många sidor på myntet. Speciellt som gärningspersonen ej verkar vara inom familjen. Vidrigt beteende. Ge sig på ett barn. Hoppas GM är gripen.

Så om flickan är knivad av neger/muslim/invandrare för att hon är blond västerländsk kristen är det inte rasistiskt?
Citera
2023-06-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler

Instämmer har med svårt tro det och känns ej som stämmer.
Citera
2023-06-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Polisen gick ut redan den 31 maj och varnade för denna kvinna, så hon har härjat runt fritt i Ängelholm i nästan 2 veckor.

Fyfan vad vidrigt. För någon dag sedan gick polisen ut med ett halvkryptiskt inlägg att de sökte vittnen och sökte med drönare. Istället för att gå rakt ut med vilken galning de letar efter har de låtit samhället agera lockbete. Njuter kvällsskiftet av kaffe och munkar nu när de gripit gm på ett barns bekostnad?

Men ändå inte helt förvånande, när man ser hur mycket pundare och pack som uppehåller sig i centrum helt obestört, så känns polisen väldigt flat i staden. Chicago nästa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in