2023-06-12, 21:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det står i en låst artikelrubrik i Aftonbladet att Agust säger att tjafset fortsatte efter inspelningen. Låter ju inte bra alls. Någon som betalar och vet vad som står i artikeln?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nQn07n/gift-vid-forsta-ogonkastet-agust-och-carro-hoppar-av
Det står inte alls att tjafset fortsatte efteråt i den stympade artikeln vad jag kan se
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 22:01.
Citera
2023-06-12, 21:47
Medlem
Hatter! Hoppas att vi inte behöver vänta så många dagar på nästa analys!

Carro visar upp sig på instagram med ölglaset i handen, så klart. Gäller att upprätthålla alkoholhalten i blodet jämnt över dygnet.
Citera
2023-06-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det står inte alls att tjafset fortsatte efteråt i den stympade artikeln vad jag kan se

Jo, när man läser artikeln på Aftonbladets förstasida så står det så. Men när man klickar på länken för att få en länk till artikeln (som jag gjorde för att visa er) så kommer inte den texten med dessvärre.
Citera
2023-06-12, 21:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Det finns oerhört många kvinnor som skulle kunna leva med honom, jag tror han faktiskt skulle kunna lyckas att starta en sekt.

Man har ju svårt att se det. Men sedan är man ju inte kvinna heller. Ett plus är nog att han är trogen. Har han sagt ja är det ja för livet. Han kommer inte svika och knulla runt.
Citera
2023-06-12, 21:49
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Det är ren dramaturgi. Plus en skopa prestige. Hon vill inte vara en loser som misslyckats med hela projektet. Nu kommer hon åtminstone kunna säga att de hade något som hon efter moget övervägande valde bort.

Oh ja, hon väljer bort honom 100%, dagens händelser var bara ett spel.
Huruvida hon dissar honom redan nästa gång eller om hon drar ut på det lite efter programseriens slut är osäkert dock. Men jag lutar åt det sistnämnda för att hon då får lite mer cred av de som inte ser igenom spektaklet.
Citera
2023-06-12, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Det finns oerhört många kvinnor som skulle kunna leva med honom, jag tror han faktiskt skulle kunna lyckas att starta en sekt.

Nu har det ju inte med kön att göra, isåfall kan man säga att män älskar att lyda i sekter, tex huligannätverk, gängkriminella nätverk, nazistiska organisationer, islamistiska nätverk osv.
Det finns tyvärr människor som saknar kritiskt tänkande och älskar att hetsa med strömmen under en ”stark ledare”, ja.
Citera
2023-06-12, 21:52
Medlem
Arvid kanske inte vill, men han skulle passa perfekt som Sveriges svar på Kody Brown i Sister Wives. Skulle snabbt få ihop 3-4 fruar. I övrigt SÅ bra beslut av dig Agust, att du stod upp för dig själv!!
Citera
2023-06-12, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Oh ja, hon väljer bort honom 100%, dagens händelser var bara ett spel.
Huruvida hon dissar honom redan nästa gång eller om hon drar ut på det lite efter programseriens slut är osäkert dock. Men jag lutar åt det sistnämnda för att hon då får lite mer cred av de som inte ser igenom spektaklet.

Jag tror att Lina dissar Alex hårt och skoningslöst i soffan. Det finns inte en chans att hon står ut en enda sekund med honom utanför programmet, utan kameror. Han kommer då att vara så kär, så klängig, det orkar hon inte. Hon står ju knappt ut med att titta på honom ändå. Hon kommer att ha bråttom hem, därifrån, ut i sin lilla stuga och hunden.
Jag är faktiskt orolig över hur Alex ska ta dissningen. Produktionen och psykologerna och Lina har verkligen mindfuckat honom grovt på alla sätt. Så till den grad att han lallar på och rekommenderar folk att söka till nästa säsong.
Citera
2023-06-12, 21:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Jo, när man läser artikeln på Aftonbladets förstasida så står det så. Men när man klickar på länken för att få en länk till artikeln (som jag gjorde för att visa er) så kommer inte den texten med dessvärre.
Jaha, hoppas att du inte fått intrycket att jag skulle sitta här och ifrågasätta dig för skojs skull

Citat:
Jag skulle inte låta en sån som Carro komma i närheten av något av mina sällskapsdjur.
Hon kan ju dock vara väldigt kompetent med både skalpellen & sågen, tänk på ditt marsvins lårsträckning!, inte att du ska beröva Carro äran att få ha healat ditt djur för att du hyser agg mot hur hon behandlar sina pojkvänner
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 21:57.
Citera
2023-06-12, 21:56
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Det står i en låst artikelrubrik i Aftonbladet att Agust säger att tjafset fortsatte efter inspelningen. Låter ju inte bra alls. Någon som betalar och vet vad som står i artikeln?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nQn07n/gift-vid-forsta-ogonkastet-agust-och-carro-hoppar-av

Förvånar mig icke. Carro verkar grälsjuk och efter hon skällt ut någon så vill hon dra sig undan ”eftersom hon är konflikträdd”
Hahaha konflikträdd my ass

En konflikträdd person skulle ALDRIG uttrycka sig så bestämt som Carro gör i tamejfan varje avsnitt.
Hennes sanningar är universella som August uttryckte det så fint. Aldrig att hon sagt ”jag” tycker inte att man öppnar bildörren, jag tycker inte man hoppar över en avgränsning med koner, jag tycker inte att vi ska spika i väggen.
Nej hon uttrycker sig mer allmängiltigt med ”MAN gör bara inte sådant” som att alla andra i hela världen inte heller har öppnat bildörren efter bilen börjat åka. Och om man gör det är man dum i huvet.
Mmm… konflikträdd var ordet.
Senast redigerad av Addhoc 2023-06-12 kl. 22:02.
Citera
2023-06-12, 21:59
Medlem
Dom har ju redan gett upp, August och Carro.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag tycker faktiskt synd om Carro, hon verkar inte må speciellt bra och det är uppenbart är hon är och August är en riktigt dålig match. Det blir hela tiden tjafs mellan dem och det finns inte en gnutta värme. Det kanske är lika bra att de ger upp istället? De förtjänar något bättre.

Alex och Lina tror jag inte alls på, ett tråkigt och stelt par. Alex verkar vara en toffel och Lina är så intetsägande. Finns inget mer att säga om dem.

Arvid har garanterat något han döljer. Han tycker visst att det är okej att sova med sina ex och vara naken tillsammans med andra tjejer. Ida säger aldrig ifrån utan är så förstående hela tiden. Det är något skumt på gång. Det räcker inte med att det finns passion och en stark kemi.

Fredrik och Stina är nog det par jag tycker bäst om. De känns naturliga tillsammans så hoppas att det fortsätter så. Vet inte om de har haft några direkta problem men helt perfekt kan det ju inte vara.
Citera
2023-06-12, 22:00
Avslutad
Citat:
Hatter! Hoppas att vi inte behöver vänta så många dagar på nästa analys!

Carro visar upp sig på instagram med ölglaset i handen, så klart. Gäller att upprätthålla alkoholhalten i blodet jämnt över dygnet.

Hahaha, är det du som ”skickar hemska meddelanden” till henne på Flashback?
Enligt Carro; – Häromdagen tyckte Carro att mitt engagemang på Flashback kanske gjorde så att hon fick mer skit av folk. Men det har jag svårt att tro, med tanke på att jag skriver kort och sakligt. (Ur Aftonbladet-artikeln).
Carro säger att Agust får göra precis vad han vill vad gäller hans engagemang på sociala medier.
– Jag har tagit upp med honom att jag fått ganska vidriga meddelanden från folk på Flashback. Jag ville bara säga det så han visste vad som hände, säger hon.

Det där måste ju vara en lögn. Hur skickar man vidriga meddelanden till Carro genom Flashback? Mig veterligen har hon inget konto i tråden där hon skriver att det är hon som är Carro så som Agust gör.
Jag tippar på att det ”vidriga” är ärliga reaktioner på hennes sätt mot Agust.

Jaja, den artikeln gav ju en liten annan bild än den enade front man sett på instagram av deltagarna mot världen (tillsammans med ”experterna” och deras brands)
Det ser ut som att Carro hackat på honom och försökt bestämma vad han ska göra och inte även efter inspelningen. Hua. Hade jag inte varit lyckligt gift hade jag ALDRIG sökt till programmet. Visst finns det fantastiska människor som söker men dom matchar ju med lika delar dominanta/intoleranta.

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in