Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Hatter! Hoppas att vi inte behöver vänta så många dagar på nästa analys!
Carro visar upp sig på instagram med ölglaset i handen, så klart. Gäller att upprätthålla alkoholhalten i blodet jämnt över dygnet.
Hahaha, är det
du som ”skickar hemska meddelanden” till henne på Flashback?
Enligt Carro; –
Häromdagen tyckte Carro att mitt engagemang på Flashback kanske gjorde så att hon fick mer skit av folk. Men det har jag svårt att tro, med tanke på att jag skriver kort och sakligt. (Ur Aftonbladet-artikeln).
Carro säger att Agust får göra precis vad han vill vad gäller hans engagemang på sociala medier.
– Jag har tagit upp med honom att jag fått ganska vidriga meddelanden från folk på Flashback. Jag ville bara säga det så han visste vad som hände, säger hon.
Det där måste ju vara en lögn. Hur skickar man vidriga meddelanden till Carro genom Flashback? Mig veterligen har hon inget konto i tråden där hon skriver att det är hon som är Carro så som Agust gör.
Jag tippar på att det ”vidriga” är ärliga reaktioner på hennes sätt mot Agust.
Jaja, den artikeln gav ju en liten annan bild än den enade front man sett på instagram av deltagarna mot världen (tillsammans med ”experterna” och deras brands)
Det ser ut som att Carro hackat på honom och försökt bestämma vad han ska göra och inte även efter inspelningen. Hua. Hade jag inte varit lyckligt gift hade jag ALDRIG sökt till programmet. Visst finns det fantastiska människor som söker men dom matchar ju med lika delar dominanta/intoleranta.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Jo, när man läser artikeln på Aftonbladets förstasida så står det så. Men när man klickar på länken för att få en länk till artikeln (som jag gjorde för att visa er) så kommer inte den texten med dessvärre.