2023-06-12, 21:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Blir nog svenskars favoriträtt nu.

Även om just den delen var väldigt tramsig (samt att Arvid skulle leka dirty hingst genom rätten, iklädd försvarets kalsonger, som Ida har fått nog av),
så var den andra delen om orgasm, en rätt befriande diskussion.

Undrar om Sexolog-Kalle har ett finger med i spelet? Han diskuterar det där på ett ganska avslappnat sätt, så Ida har nog blivit fartblind i att inte reflektera vilket ämne hon diskuterar?
Ja hur ska Kulturstrateg kunna toppa verkligheten i sin nästa post?

När allt i övrigt att önska som framkom var att Kalle av alla!! sexologer på jorden vill att vi ska skrota sexualbegreppet naturligt
och sedan ger oss en mustig inblick i homosexsvängens allemansrättsex ute i det fria &
"plocka svamp" som sedan helt vanliga svenskar kommer plocka upp och lägga i sin svampkorg
#Hellre äta flugsvamp kampanjen# är nu lanserad
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 21:25.
Citera
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag skrev långt efter att de förlösande orden hade sagts. Hur är det med att läsa klockan herr Bökberg?
Det är möjligt att jag kan ha underdrivit och att jag satt fast i limbo med mitt skrivande i 10 minuter då! och att bilden var lika frusen
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Ja, Carro ger ett märkligt intryck. Osäker och skeptisk i någon underlig mix. Undrar vilken typ av man som hon verkligen skulle kunna funka och få en lyckligt förhållande med.

Anis Don Demina tror jag det var som sa att han inte trodde hon hade funkat med någon för problemet sitter inne i henne. Att hon borde jobbat med sig själv först. Det borde ju två psykologer och en psykoterapeut kunnat lista ut tycker man.
Citera
2023-06-12, 21:25
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Ja, Carro ger ett märkligt intryck. Osäker och skeptisk i någon underlig mix. Undrar vilken typ av man som hon verkligen skulle kunna funka och få en lyckligt förhållande med.
Jag vet exakt vilka killar hon faller för. Det är afrikaner, som gör henne illa.
Citera
2023-06-12, 21:26
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Var tvungen att spola förbi Arvid och Idas sexsnack då det var för pinsamt. Usch tanken att höra Arvid snacka dirty med den där rösten
.

Inget fel på hans röst. Det monotona och lite beslöjade tonläget kan ju faktiskt vara lite sexigt. Inte för jag tänder på honom men kan väl leva mig in i hur många andra kvinnor tänker.
Citera
2023-06-12, 21:29
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Verkligen. Fel fokus. Tycker även det ÄR fel att skicka sitt tonåriga barnbarn på sexkurs. Känns väldigt mycket 60-70tal gone dysfunktionellt bland hippieföräldrar, hon är väl den generationen?

Jag tycker så fruktansvärt synd om Ida. Vad är det för jävla experter som tillåter en deltagare bli så totalt överkörd, hon sätter inte ens upp gränser. ”Starkt” säger en psykolog. Annars brukar det ju vara sånt man går till psykologen för att få hjälp med, att sätta gränser och inte dras till manipulativa casanovor. Dom bara applåderar henne och Alex, ”löser det så fint”. Det är så fint att se människor som är livrädda för att bli övergivna anpassa sig in absurdum efter kontrollerande partners. Verkligen.

Ja det hade varit nåt helt annat om även Arvid tydligt hade accepterat Idas tydliga ställningstagande om vad som är okej för henne.
Han hade lätt kunnat sagt ”även om det är naturligt och oladdat för mig att ligga naken i sängen med vänner (kvinnliga eller manliga)” så kan jag lova dig att ALDRIG göra det eftersom det är obehagligt för dig.
Ida accepterade ju att han sov med sina tjejkompisar i samma säng om kallsipperna behölls på.
DET hade varit en fin lösning av dem båda att gå halva vägen var.

Fast jag ska säga, för det går inte att skriva det jag skrev ovan utan att tillägga;
Arvid är helt ap-störd. Det är 0,0 i odds på det.
Citera
2023-06-12, 21:31
Medlem
Det står i en låst artikelrubrik i Aftonbladet att Agust säger att tjafset fortsatte efter inspelningen. Låter ju inte bra alls. Någon som betalar och vet vad som står i artikeln?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nQn07n/gift-vid-forsta-ogonkastet-agust-och-carro-hoppar-av
Citera
2023-06-12, 21:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag tar mig friheten att krajja Kulturstrategs kommande upprepande Stina posting då ja tänker kulturellt appropriera hans läror som jag inte tror på, men ändå återge att skälet till att hon inte vill vara gift med Fredrik är för att hon bara vill bli inseminerad med karlns turkey baster och sedan kila vidare
Citera
2023-06-12, 21:34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
.

Inget fel på hans röst. Det monotona och lite beslöjade tonläget kan ju faktiskt vara lite sexigt. Inte för jag tänder på honom men kan väl leva mig in i hur många andra kvinnor tänker.

Eller män, glöm inte hans attraktionskraft hos andra gay-killar
Citera
2023-06-12, 21:38
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det står i en låst artikelrubrik i Aftonbladet att Agust säger att tjafset fortsatte efter inspelningen. Låter ju inte bra alls. Någon som betalar och vet vad som står i artikeln?
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/nQn07n/gift-vid-forsta-ogonkastet-agust-och-carro-hoppar-av
Det låter otroligt, då Agust själv har försäkrat i den här tråden minns jag! att dom andra deltagare är minst sagt väldigt vettiga ingen nämnd ingen glömd

Här kommer det krävas extra bra försoningssex
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 21:42.
Citera
2023-06-12, 21:40
Medlem
picapicans avatar
Stina är så tråkig så klockorna stannar och verkar vara en riktig bitch. Arvid och Ida går helt klart igång på BDSM och kinky.
Citera
2023-06-12, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kommer det någonsin funka? Han militären är nog dömd ett leva ensam. Finns ingen kvinna som orkar med honom.
Det finns oerhört många kvinnor som skulle kunna leva med honom, jag tror han faktiskt skulle kunna lyckas att starta en sekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in