2023-06-12, 21:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tror väl att de flesta naturister förstår att begränsa sin nakenhet till lämpliga ställen. Arvid verkar tycka att hans nakenhet hör hemma lite överallt, t ex i sina exflickvänners hus och i deras sängar också. Han hade inga problem med om Ida skulle sova naken i nån killes säng (!) för det var vad han skulle kunna göra själv (sova naken i nån tjejs säng). Men han har problem med att Ida shottar på en fest?? Arvid är på allvar sjuk.

Att lägga armen om en tjej för att prata med henne är kladdigt beteende. Om inte Arvid fattar det får man hoppas att han aldrig får en arbetsledande befattning eller att han får barn. Ska han skämma ut sina döttrar genom att lägga armen om deras kompisar eller springa runt naken i huset? Ska han lägga armen om sönernas flickvänners höfter? Inga barn Arvid förrän du upphört med ditt gränslösa beteende.

Verkligen huvudet på spiken där, man tackar! Eller kanske borde vi ge hammaren till August som får spika, då har hans medverkan inte varit helt i onödan
Citera
2023-06-12, 21:06
Medlem
Carro ger verkligen intryck av att vara en djupt obehaglig och vidrig självcentrerad individ. Hon verkar ha ställt upp i programmet för att få egen kameratid och gratis terapi med terapeuterna. Och lite sex vid sidan av med kameramannen kanske. De verkar ju ha fattat tycker för varandra de två. Hon slänger glatt kläderna för nakenbad med honom, men inte för Agust.

Jag skulle inte låta en sån som Carro komma i närheten av något av mina sällskapsdjur. Hon går nog vidare efter programmet och in i en relation med någon partyknarkande destruktiv elak jävel som får henne att tända på alla sina cylindrar.

Det var gott att se Agust stå upp för sig själv, äntligen! Bra jobbat Agust. Jag hoppas att du hittar dina drömmars kvinna och får alla de barn som du har råd med! Du skötte det snyggt med Carro.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tycker inte att det framgår vem som var Fredriks syrra? den porriga med svansen eller
den andre saken, vem är medföljaren?
Var inte båda två hans systrar?
Citera
Medlem
Citat:
Tycker inte att det framgår vem som var Fredriks syrra? den porriga med svansen eller
den andre saken, vem är medföljaren?

Jag uppfattade att det var båda två systrar till Fredrik. Han har väl 2 systrar?
Citera
2023-06-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag kan hålla med om att Ida var rätt befriande då hon pratade så obrytt om orgasm och det där att det inte är så jätteviktigt att komma.

De var lika obrydda att diskutera det som att de pratade om väder och vind.

Hon verkar dock gilla att få oralsex, hon vill att Arvid ”äter henne”.
Citera
2023-06-12, 21:09
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukuk
Ida och Arvid satte iom dagens avsnitt stopp för alla framtida pasta carbonara-diskussioner genom att göra om rätten till en BDSM-attiralj.

Blir nog svenskars favoriträtt nu.

Även om just den delen var väldigt tramsig (samt att Arvid skulle leka dirty hingst genom rätten, iklädd försvarets kalsonger, som Ida har fått nog av),
så var den andra delen om orgasm, en rätt befriande diskussion.

Undrar om Sexolog-Kalle har ett finger med i spelet? Han diskuterar det där på ett ganska avslappnat sätt, så Ida har nog blivit fartblind i att inte reflektera vilket ämne hon diskuterar?
Citera
2023-06-12, 21:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Va vadå? Avsnittet har ju sänts?
Så du skrev live alldeles efter att dom förlösande orden sagts?

Isåfall så ber jag om ursäkt och avrapporterar er båda igen, för det kan ha hänt kom jag på! att jag pausade & spolade tillbaka avsnittet under 2 minuters tid!
(jag ligger i framkant när det gäller digital TV utrustning)
Vilket skulle innebära att jag låg 2 minuter efter utsändningen, lite som att hålla tillbaka en manlig orgasm riktigt flämtande länge! & få sitt simborgarmärke, detta fick jag veta när CP-boxen slog av sändningen mitt under Kärleksrådet & DNA skiten hade underliggande börjat

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag uppfattade att det var båda två systrar till Fredrik. Han har väl 2 systrar?
Tack för informationen, bara en var ju knullbar och den vill man ju inte gärna ska vara ens syster så jag tänkte att han bara kunde stå för en av sina systrar tycker dock att det hade varit kul om det var en syster och hennes väninna som är helt mallplace (systern alltså)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 21:13.
Citera
2023-06-12, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Carro ger verkligen intryck av att vara en djupt obehaglig och vidrig självcentrerad individ. Hon verkar ha ställt upp i programmet för att få egen kameratid och gratis terapi med terapeuterna. Och lite sex vid sidan av med kameramannen kanske. De verkar ju ha fattat tycker för varandra de två. Hon slänger glatt kläderna för nakenbad med honom, men inte för Agust.

Jag skulle inte låta en sån som Carro komma i närheten av något av mina sällskapsdjur. Hon går nog vidare efter programmet och in i en relation med någon partyknarkande destruktiv elak jävel som får henne att tända på alla sina cylindrar.

Det var gott att se Agust stå upp för sig själv, äntligen! Bra jobbat Agust. Jag hoppas att du hittar dina drömmars kvinna och får alla de barn som du har råd med! Du skötte det snyggt med Carro.

Tro inte så illa om henne. Hon verkar bara vara en vanlig simpel människa som vill vara väldigt annorlunda men i praktiken är som vilken kvinna som helst med mediokert IQ.

Det finns ingenting som tyder på att Carro har den intellektuella förmågan som krävs för att förstå Agust eller att hålla en givande diskussion rörande normer och de situationer som uppstått kring detta.

Samtidigt ska man inte inbilla sig att hon är elak. Problemet är inte hennes hjärta utan hennes hjärna. Hon är en Mona Sahlin.
Citera
2023-06-12, 21:17
Medlem
Citat:
Skönt att August satte handen i fejset på Carro. Helvete vilken neurotisk människa.
Ja, Carro ger ett märkligt intryck. Osäker och skeptisk i någon underlig mix. Undrar vilken typ av man som hon verkligen skulle kunna funka och få en lyckligt förhållande med.
Citera
2023-06-12, 21:17
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Så du skrev live alldeles efter att dom förlösande orden sagts?

Isåfall så ber jag om ursäkt och avrapporterar er båda igen, för det kan ha hänt kom jag på! att jag pausade & spolade tillbaka avsnittet under 2 minuters tid!
(jag ligger i framkant när det gäller digital TV utrustning)
Vilket skulle innebära att jag låg 2 minuter efter utsändningen, lite som att hålla tillbaka en manlig orgasm riktigt flämtande länge! & få sitt simborgarmärke, detta fick jag veta när CP-boxen slog av sändningen mitt under Kärleksrådet & DNA skiten hade underliggande börjat

Tack för informationen, bara en var ju knullbar och den vill man ju inte gärna ska vara ens syster så jag tänkte att han bara kunde stå för en av sina systrar tycker dock att det hade varit kul om det var en syster och hennes väninna som är helt mallplace (systern alltså)

Jag skrev långt efter att de förlösande orden hade sagts. Hur är det med att läsa klockan herr Bökberg?
Citera
2023-06-12, 21:20
Avslutad
Citat:
Tack för länken! Det där hade jag inte läst förut och inte blev bilden bättre heller nu efteråt.
Alltså…det är nästan så att man blir mållös. Arvid uppvisade alltså ett beteende på bröllopskvällen som fick Idas bästa väninna att säga ifrån. DET gör man inte till någon man träffar första gången i ett sådant här sammanhang, om man inte har väldigt god fog för det.
Att talla på sin frus bästa väninna samma dag man gifter sig är för mycket att omfamna och kommentera nästan.
Lägg till hans svinäckliga beteende med att tycka det är okej att ligga med kuken framme i sängen med någon annan än sin fru. Alltså det är ”beyond” stört!

Vad i helvete är det för sexkurs han blev skickad på egentligen? En helt vanlig kurs i att bete sig normalt hade varit önskvärt, djävla pervo.

Verkligen. Fel fokus. Tycker även det ÄR fel att skicka sitt tonåriga barnbarn på sexkurs. Känns väldigt mycket 60-70tal gone dysfunktionellt bland hippieföräldrar, hon är väl den generationen?

Jag tycker så fruktansvärt synd om Ida. Vad är det för jävla experter som tillåter en deltagare bli så totalt överkörd, hon sätter inte ens upp gränser. ”Starkt” säger en psykolog. Annars brukar det ju vara sånt man går till psykologen för att få hjälp med, att sätta gränser och inte dras till manipulativa casanovor. Dom bara applåderar henne och Alex, ”löser det så fint”. Det är så fint att se människor som är livrädda för att bli övergivna anpassa sig in absurdum efter kontrollerande partners. Verkligen.
Citera
2023-06-12, 21:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Ja, Carro ger ett märkligt intryck. Osäker och skeptisk i någon underlig mix. Undrar vilken typ av man som hon verkligen skulle kunna funka och få en lyckligt förhållande med.

Vet inte riktigt. Nån med t-shirt och jeans som har en sån där ful mojäng som katterna ska klösa klorna på i vardagsrummet.
Alltså det kan va det mest osmakliga att ha i ett hem (näst efter en naken Arvid i en säng med mormor).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in