2023-06-12, 20:38
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0Lstickan
Vilket transportsträcksavsnitt...

Tycker du!?
Det var ju en djävla BANG som Arvid levererade när han tyckte det var helt okej att ligga helnaken i en säng tillsammans med någon annan människa än sin fru
En till BANG kom när Stina deklarerade att hon var nära på att få läggas in på psyket vid tanken på att vara fortsatt gift med Fredrik!

En lite mindre bang (notera de uteblivna versalerna) och en ack så förväntad sådan kom när Lina försökte sig på att säga att nu hade de ändå börjat hitta fram till varandra. Hon fick se Alexander släppa loss i go-kart och det tände hon till på. Dock helt omedveten om sin egen slätstrukenhet varje minut av både dagens avsnitt såsom i alla tidigare avsnitt.
Hon var nog inte heller medveten om att hennes förakt sken igenom vid middagen då hon ville att Alexander skulle utveckla sina åsikter kring alla (ja alla) smaker och texturer han kände i maten.
Man förundras verkligen hennes förmåga att fara runt med adrenalin i en go-kart, att bära Alexander på ryggen med tanke på hur illa däran hon är hälsomässigt.
Hon beskrev sin hund som det bästa som finns, en individ som inte gör något han inte vill själv. Lite som Linas egen inställning till lönearbete som det verkar.

Skönt att August satte handen i fejset på Carro. Helvete vilken neurotisk människa.
Citera
2023-06-12, 20:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tycker inte att det framgår vem som var Fredriks syrra? den porriga med svansen eller
den andre saken, vem är medföljaren?
Citera
2023-06-12, 20:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Var tvungen att spola förbi Arvid och Idas sexsnack då det var för pinsamt. Usch tanken att höra Arvid snacka dirty med den där rösten

Nämn för guds skull inte ”tejpa för munnen”
Citera
2023-06-12, 20:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nämn för guds skull inte ”tejpa för munnen”
Varför spoilar du? betyder moderatorns banner nånting för dig?
Citera
2023-06-12, 20:41
Medlem
Fint att se en mänskligare och trevligare sida av Carro, tror verkligen hon behövde att August stod upp för sig själv (så stolt över honom) för att Carro skulle kunna skärpa sig och inte fortsätta prata så jävla elakt och nedlåtande mot honom.

Tycker Lina har fått onödigt mycket hat här. Tycker att hon är en ärlig och öppen tjej.

Arvid tycker jag verkligen visar något dom tre andra killarna saknar. Självsäkerhet, manlighet och låter ingen trycka ned honom. Han skulle aldrig tolerera något sånt och det är väldigt attraktivt.
Citera
2023-06-12, 20:42
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Heter Linas hund Baby eller missförstod jag nått?

Hunden heter väl Junior? Men blev själv lite osäker på om hon menade Alex eller hunden där faktiskt, men det verkar ha varit riktat mot Alex, eller ja, han hörsammade smeknamnet i alla fall.
Citera
2023-06-12, 20:42
Medlem
Ida och Arvid satte iom dagens avsnitt stopp för alla framtida pasta carbonara-diskussioner genom att göra om rätten till en BDSM-attiralj.
Citera
2023-06-12, 20:43
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Frågan på allas läppar, vem av dom lanserade förslaget att tejpa för munnen/skithålet

Citat:
Ursprungligen postat av Bastukuk
Ida och Arvid satte iom dagens avsnitt stopp för alla framtida pasta carbonara-diskussioner genom att göra om rätten till en BDSM-attiralj.
Så då rapporterar vi dig också

Jag känner att du inte nådde hela vägen, som Arvid säger just nu!
Fast kvinnor kan ju som bekant inte få orgasm om man tejpar för munnen jag har sätt i vissa instruktionsfilmer att hon måste få skrika och leva ut

Att spela inbrottstjuv och skruva sönder hela dörrhandtaget när en värnlös
kvinna står och duschar ingår inte i samtyckeslagen!
Hon måste ringa 90 000!
så att en man i polisuniform kommer å griper den boven
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 20:53.
Citera
2023-06-12, 20:53
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukuk
🤣🤣🤣
Ja den rätten har för alltid fel associationer nu!
Citera
2023-06-12, 20:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hoppsan Margareta! Eller hur är det nu, är det ”Hoppsan Kerstin” man säger? Hoppsan Emelie? Alltså jag minns verkligen inte, en av mina fd grannar brukade säga så ibland.
Det var värst vilken koll du hade på Arvids sexliv, han är ju tydligen väldigt ”öppen” (gränslös) inom familjen https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GMnM34/gift-vid-forsta-ogonkastet-arvids-intima-relation-med-mormor men det har tydligen spridit sig som ringar på vattnet eftersom random tant har sån koll på den här mannen. Fantastiskt. Du pratar om honom som bara en riktigt medberoende mormor i en dysfunktionell familj hade beskrivit honom, otroligt hur olika tittare kan relatera till deltagarna ändå…

Tack för länken! Det där hade jag inte läst förut och inte blev bilden bättre heller nu efteråt.
Alltså…det är nästan så att man blir mållös. Arvid uppvisade alltså ett beteende på bröllopskvällen som fick Idas bästa väninna att säga ifrån. DET gör man inte till någon man träffar första gången i ett sådant här sammanhang, om man inte har väldigt god fog för det.
Att talla på sin frus bästa väninna samma dag man gifter sig är för mycket att omfamna och kommentera nästan.
Lägg till hans svinäckliga beteende med att tycka det är okej att ligga med kuken framme i sängen med någon annan än sin fru. Alltså det är ”beyond” stört!

Vad i helvete är det för sexkurs han blev skickad på egentligen? En helt vanlig kurs i att bete sig normalt hade varit önskvärt, djävla pervo.
Citera
2023-06-12, 21:01
Medlem
Spider-Girls avatar
Var ska man börja?

Inget i TV-historien har fått mig så generad som när Arvid och Ida snackar sex vid matbordet. Yrkesmilitären vill tejpa för frugans mun, fel program!
För övrigt är Arvid lika osympatisk som vanligt när han förklarar att det är hans "sätt" att han lägger armen om vänninans midja eller att han sover naken bredvid tjejbekanta. Förlåt, men det är inte respekt, och med två vuxna heterosexuella människor av motsatt kön nakna i en säng finns det alltid en risk att det kan leda till något. Allt annat är ju lögn.

Stina och Fredrik, fina som vanligt och visar också lite mer passion, inga moln på himlen tills Stina släpper bomben att det är för tidigt att gifta sig. Vad tror ni andra att hon kommer svara på beslutsdagen?

Lina och Alex, det känns mest konstigt. Och Lina var ju noga med att säga att det är attraktion hon känner, inte kärlek.

Agust och Carro, man blir ju stolt som en mor över att han stog upp för sig själv och drog en gräns. Jag tycker avslutningssamtalet blev fint från bådas håll.
Citera
2023-06-12, 21:02
Avslutad
Va? Gjorde Agust slut med Carro och satte handen i hennes ansikte? Nu måste jag ju se en del av avsnittet ändå. Kräks på wannabe-Skitenhielm så får spola förbi det paret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in