Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Du låter som hederskultur eller incelkultur 2.0
Vilket jävla skitsnack och återigen gör Arvids sympatisörer honom en stor
otjänst genom att förklara varför ni är på hans sida
Men som sagt,
I wash my hands, är trött på att hela gänget lägger ut high-fiveinlägg om att alla former av uttryckta åsikter om programmen som inte lyder ”wow, alla är lika modiga”, ”wow, ni är
så modiga, mycket modigare än alla som inte söker till programmet”, ”alla deltagare kick ass oavsett hur dom behandlat sin partner”, yadayada.
Har inte ens intresse för att se sista avsnitten, så har det varit nästan alla säsonger jag tittat, man ser vart det barkar och det är inte intressant när dom matchat så dåligt.
Du låter som en förståndshandikappad kvinna.
Det är Sverige som har världens mest feminina kultur med världens mest omanliga män då de blivit förstörda av allt snack om feminism och jämställdhet.
Det ser man tydliga exempel på i det här programmet om och om igen.
Att det enligt vissa anses hemskt att säga att man tycker det är osexigt att ens fru blir full men helt okej att framför alla säga att man skiter i vad ens man tycker visar att något är allvarligt fel.
Kollade förövrigt Idas instagram för att jag inte sett den innan. Fick mig att ändra åsikt om Ida. En stor del av bilderna är på alkohol eller när hon och kompisar gör en massa kuksugarposer. Plus att hon fram till alldeles nyligen hade färgat sitt hår mörkt.
Det går också ihop med hennes snack om att det var tur att hon träffade Arvid nu och inte tidigare, hon har förmodligen nyligen bestämt sig för att ändra livsstil och bli en "good girl" så att någon man ska vilja gifta sig med henne innan det är för sent.
Mitt tips till Arvid är att hitta en yngre kvinna alternativt hitta en mer feminin fru i östeuropa istället.