Ja. Det ingår väl i registret hos duktiga skådisar att även kunna presentera respektabla erotiska scener.
I Rebeccas fall i Silo så får vi nog inte se mer än när hon satt i ett linne i sängen och försökte se nyknullad ut. Det funkade inte, såg mest ut som en lillgammal EPA-brud.
Om vi ska snacka Kinnaman så levererade han minst två högkvalitativa mjukporrscener i Altered Carbon.
Ja Kinnaman var så sugen på att komma in i Hollywood att han hade strippat på begäran.
Ja Kinnaman var så sugen på att komma in i Hollywood att han hade strippat på begäran.
Jag förstår verkligen inte Rebeccas casting. Hon har bara ett enda uttryck och det passar sig nästan bäst på en svartvit stillbild. Jämför med leadtjejen i FUBAR Monica Barbaro, hon är inte direkt känd, har inte spelat i några stora filmer, men hon har ett register att kunna spela allt. Barbaro hade passat bättre i Silorollen, men det manuset hade nog bara varit ett sänke för henne då Silos tempo alltmer liknar serien FROM
Jag trodde alla poliser var sheriffer men det verkar som hon är då nr 1 polis. Så hela polismyndigheten faller på att en person är borta. 2 kvinnliga poliser står och väntar på mer poliser medan en ensam manlig polis försöker stoppa ett bråk, ett litet bråk dessutom. Sen när alla är tillbaka på stationen så finns det helt plötsligt en massa poliser och full rulle på stationen som vanligtvis är helt dött.
Dessutom finns det en militant organisation ovanför polisen, som alla är rädda för och bestämmer. Varför då ha en polismyndighet, domare, borgmästare och sken av demokrati.
Om dom är rädda för den gamla kvinnan, varför inte bara döda henne som dom har gjort mot alla andra.
Vid det här laget så har vi som tittat fattat att det är som vanligt där ute och denna militanta organisation vill ändå hålla folk i Silot, trots att dom vet sanningen.. Vad är meningen, varför vill man inte ut.
Ja. Det ingår väl i registret hos duktiga skådisar att även kunna presentera respektabla erotiska scener.
I Rebeccas fall i Silo så får vi nog inte se mer än när hon satt i ett linne i sängen och försökte se nyknullad ut. Det funkade inte, såg mest ut som en lillgammal EPA-brud.
Om vi ska snacka Kinnaman så levererade han minst två högkvalitativa mjukporrscener i Altered Carbon.
Rebecva har ett par knullscener i the white queen som är helt ok 😉
Provar igen efter en VARNING för att jag jämförde trehjuliga fordon med en TV serie vilket tydligen inte var fint nog. Men nej, trehjuliga fordon är inga mc utan mer som microbilar utan kaross. Hoppas det passar moderatorn bättre i smaken.
Bra! Var rädd för att serien skulle upplevas litet för seg av den breda publiken, och att säsong två då skulle brinna inne pga marknadsskäl!
Jag är iaf helsåld på serien! Grymt bra gjord när det gäller allt ifrån skådespelarinsatser (Med vissa undantag) till foto och regi!
Tack för dom glada nyheterna! 👍
Sett klart avsnitt 6 och seg är exakt hur man upplever den. Läst att manuset är ju skapat för en film som alltså skulle vara klar på ca 1,5 timme. Efter man ändrat till TV-serie så har man således fått dra ut på det till max. Vilket förklarar om den känns just seg.
Men verkar poppis. 8,1 på IMDB och positivt med klart för säsong sett till att se klart första säsongen.
Säsong 1 är över, nu med E10.
Svårgissad story verkligen, därför att författarna verkar vara 'ständigt fulla & höga..'
Hela min (uppenbara!?) teori gick ut på att
andningsapparaturen's var försedd med giftgas eller liknande, så att alla dog innan man kom till
kullen! Men så var tydligen inte fallet..
Kommer förmodligen kolla på kommande säsong 2.
Säsong 1 är över, nu med E10.
Svårgissad story verkligen, därför att författarna verkar vara 'ständigt fulla & höga..'
Hela min (uppenbara!?) teori gick ut på att
andningsapparaturen's var försedd med giftgas eller liknande, så att alla dog innan man kom till
kullen! Men så var tydligen inte fallet..
Kommer förmodligen kolla på kommande säsong 2.
Ja, trodde detsamma med giftgasen så jag fattar inte varför dom andra helt plötsligt trillade ihopa och dog men inte Juliette Nichols, skumt.
Däremot fattade man ju att hon skulle hitta fullt med andra silos.