Citat:
Fy fan vad allt är piss. Med den trupp vi sitter på ska vi inte va nästjumbo och nu efter 12 omgångar står vi på 7 jävla poäng så dessvärre måste Brännström avgå!
Jag tror inte ett dugg på att han fått ut nånting av sitt tränarkunnande och att han besitter mycket större potential än såhär men det är en mis match och nånting måste hända.
Tre veckors uppehåll och ett par spelare tillbaka. Nu tror jag på allvar att vi spelar i Superettan nästa säsong men jag har gärna fel...
Jag tror inte ett dugg på att han fått ut nånting av sitt tränarkunnande och att han besitter mycket större potential än såhär men det är en mis match och nånting måste hända.
Tre veckors uppehåll och ett par spelare tillbaka. Nu tror jag på allvar att vi spelar i Superettan nästa säsong men jag har gärna fel...
Det är ngt som oklart med sommarbrännan. Jag har fortfarande inte landat vad jag tycker, mkt beror på om spelartruppen tror på honom och sluter upp bakom eller om han är dead-mam-walking.
Det måste vara ett vettigt alternativ också. Jag gissar att Stahre är alternativet, kortsiktigt. Vad väljer man då?
Med det sagt känns det senaste matcherna som Brännan valt att inte spela bästa laget, för att visa ngn poäng att det är fel på truppen. Som idag när Guidetti och Fischer tydligen är redo för spel. Varför inte starta dem och plocka av när de tröttnar? Det är ändå uppehåll att återhämta sig på.
Samma med Durmaz som länge byttes in i matchminut 85 och senare?
Sedan påstår han indirekt då och då att truppen inte är rätt tränad. Då har han varit tränare i sex månader och spelat matcher sedan cupen i januari. Ett tung ansvar faller på honom själv, eller på vem?
Det som är ett skäl att fortsätta med honom är att statistiken är bättre än resultatet, men statistiken kommer inte rädda oss till omgång 20.