Citat:
Ursprungligen postat av
Abzid
Jag tror mycket väl han kan smugglat in en mobil, bestältt ett mord och fått de utfört samt facetime. Du snacka som de omöjligt va menar du det är jätte möjligt det är exakt så jag tror de gått till. Varför skulle de inte gå? Pengar kan göra allt de där o lite till. Och ja haval hotar säkert han känner sig tuff efter att lyckades få till ett mord. Men alla gangstrar hotar höger vänster.
Vem som helst kan göra de där. Jag lovar dig om min bror blev dödad jag hade gjort samma sak och haval är smart det därför han är en lyckad artist. Han har en bra hjärna. Har du hört havals låtar? Han älskar sin bror. Att han inte skulle hämnas är någonting som är OMÖJLIGT.
Hahahaha du ser inte poängen. Einar dödade aldrig Havals bror. Han bullshittar i hans låt för streams. HH utförde mordet och nån annan beställde mordet. Einar blev mördad och Haval gör samma sak. Han bullshittar för streams. Han har varken beställt eller utfört ett enda mord i sitt liv och dom som har koll vet också det.
Einar har inte dödat Havals bror, Haval har inte dödat Einar.
Einar och Haval hatar varann och Einar hånade Havals bror och Haval hånade Einar.