2023-06-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Kul

Nej men jag tycker det, det måste vara fel på mig men jag blir alltid kåt när min fru skickar in skattsedeln
Citera
2023-06-09, 20:59
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vellmann-Villmann
Nej men jag tycker det, det måste vara fel på mig men jag blir alltid kåt när min fru skickar in skattsedeln
Skickar hon in skattesedeln? I vilket hål då?
Citera
2023-06-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Skickar hon in skattesedeln? I vilket hål då?

Ett uttryck såklart, hon skickar ju knappast upp den i analen
Citera
2023-06-09, 23:28
Medlem
Ograsts avatar
Mona och Bo är skrivna på två olika adresser. Dags för det slutgiltiga avslutet för detta resonemangsäktenskap?
Citera
2023-06-09, 23:57
Medlem
Såg ett uppslag i en porrtidning på 80-talet där man målat/retuscherat Mona Salin som halvlåg? naken med särade ben och såg kåt ut. Som tonåring var den bilden nog sexigare än att betala skatt.
Citera
2023-06-10, 05:40
Medlem
Mogrens avatar
Hon sa aldrig att det var sexigt att betala skatt. Hon sa att det var häftigt att betala skatt. Vad hon menade var att det var häftigt att andra tvingades betala skatt så att hon själv kunde leva ett utsvävande liv på dessa skattepengar. Själv har hon inte den minsta lust att betala någon skatt.
Citera
2023-06-10, 05:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Mona och Bo är skrivna på två olika adresser. Dags för det slutgiltiga avslutet för detta resonemangsäktenskap?
Var inte han en sexig hemma-man?
Citera
2023-06-10, 08:54
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Hon sa aldrig att det var sexigt att betala skatt. Hon sa att det var häftigt att betala skatt. Vad hon menade var att det var häftigt att andra tvingades betala skatt så att hon själv kunde leva ett utsvävande liv på dessa skattepengar. Själv har hon inte den minsta lust att betala någon skatt.

Precis så var det. Fantastiskt hur många av partiets toppar som visar sig vara kompletta r*vhål.

Inte så konstigt kanske när vänsterideologins paradgrenar är lathet, falskhet, missunnsamhet och avundsjuka.
Citera
2023-06-10, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Precis så var det. Fantastiskt hur många av partiets toppar som visar sig vara kompletta r*vhål.

Inte så konstigt kanske när vänsterideologins paradgrenar är lathet, falskhet, missunnsamhet och avundsjuka.
Du glömde egoism.
Citera
2023-06-10, 09:55
Medlem
KuReLuBs avatar
@ENTRUMPENTRUMP naturligtvis har du rätt. Borde lagt till den.
Citera
2023-06-10, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB

Är de till höger alls något bättre? I Finland finns till och med många välbärgade som lever på andras arbete som är avundsjuka på de som lever på socialbidrag och står i brödköerna och får gratis mat.
Citera
2023-06-10, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Är de till höger alls något bättre? I Finland finns till och med många välbärgade som lever på andras arbete som är avundsjuka på de som lever på socialbidrag och står i brödköerna och får gratis mat.

Högern är alltid bättre, är du sosse eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in