2023-06-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Han bor väl ihop med sin farmor/mormor i hennes hus?

Visst men huset är värt lika mycket för det.
Citera
2023-06-09, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja herregud, där sjönk han.
Hur kunde han bara foga sig?

Är män såhär rädda idag?
Nej, inte alla. Och jag gillar de som står på sig.
Tänk om han blev sådär skraj för att han hade en kamera upp i ansiktet?

Han kanske är livrädd och fogar sig och är mån om att få till det med henne, för om han skulle visa sig det minsta avvisande så riskerar han hela sin arbetskarriär? Visar han sig ett uns negativ till Lina, så kommer tv-produktionen ihop med Lina metooa och cancella honom totalt.
Det kan vara att han är skräckslagen, i själva verket, men inte intresserad av Lina?

Eller skenar jag iväg nu?

Klart han blev livrädd över att pekas ut som nån med helt fel värderingar. Det är så PK-Sverige fungerar. Han kunde ju ha fått det jobbigt på arbetet också, kanske förlorat sin position och blivit satt på enskilt rum tills han bröt ihop. Så är Sverige av idag.
Citera
2023-06-09, 23:58
Medlem
Jag tycker verkligen synd om Carro. Hon har visat sig inkännande och följsam nästintill självutplåning inför Augustes nyckfullhet och aggresiva infall. Hon har verkligen försökt allt. Städat, diskat, lagat mat, gått ut med hunden, spelat ukulelele och klippt sig i kort pagefrisyr eftersom ett av Augustes ex hade så'n. Därtill har hon gått med på diverse förnedrande och pervertetade sexlekar bara för att tillfredställa hans liderliga lustar. Och vad har hon fått för det?
En Auguste som tuggar tuggtobak, kliar sig i skrevet framför hennes familj och väninnor och beklagar att han inte kan ha fyra fruar "en snygg och knulla med och tre fula som kan sköta om hushållet" som han sade till Maria Ferm och Kalle Norwald i det där bakom kulissen programmet. Men det värsta var nog när han öppnade bildörren.
Nej, jag tror inte att det kommer att hålla. Det får bli Gambia för henne och Pattaya för honom.
Citera
2023-06-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Klart han blev livrädd över att pekas ut som nån med helt fel värderingar. Det är så PK-Sverige fungerar. Han kunde ju ha fått det jobbigt på arbetet också, kanske förlorat sin position och blivit satt på enskilt rum tills han bröt ihop. Så är Sverige av idag.

Du överdriver och påståendet att hans beslut att slänga böckerna berodde på det, är bara ännu ett exempelvis på hur vissa överanalyserar händelserna i programmet här på forumet.

Han är en toffel och gör som sin fru säger.
Senast redigerad av Keus 2023-06-10 kl. 00:03.
Citera
2023-06-10, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tycker verkligen synd om Carro. Hon har visat sig inkännande och följsam nästintill självutplåning inför Augustes nyckfullhet och aggresiva infall. Hon har verkligen försökt allt. Städat, diskat, lagat mat, gått ut med hunden, spelat ukulelele och klippt sig i kort pagefrisyr eftersom ett av Augustes ex hade så'n. Därtill har hon gått med på diverse förnedrande och pervertetade sexlekar bara för att tillfredställa hans liderliga lustar. Och vad har hon fått för det?
En Auguste som tuggar tuggtobak, kliar sig i skrevet framför hennes familj och väninnor och beklagar att han inte kan ha fyra fruar "en snygg och knulla med och tre fula som kan sköta om hushållet" som han sade till Maria Ferm och Kalle Norwald i det där bakom kulissen programmet. Men det värsta var nog när han öppnade bildörren.
Nej, jag tror inte att det kommer att hålla. Det får bli Gambia för henne och Pattaya för honom.

Haha, ja verkligen! Jag känner likadant för Lina. Vad hittar hon i Alex bokhylla om inte Örjan Rambergs ”Guide till mannen”. Hur ska en professor i klinisk fysiologi som henne kunna ha nåt att prata om med den här enkla mannen som inte såg att rapsfältet var drabbande?

Arvid och Ida: Du vet när Ida skallade Carro och sen däckade i sina egna spyor innan polisen kom och hämtade henne till fyllecellen, och Arvid bara ärligt och modigt sa att han tyckte det var lite otäckt, då förstod jag verkligen honom. Han är ju som sagt miljonär och äger hela Sverige, så är det ju om ens mormor bor på Djursholm, han är inte anställd som militär, han äger hela militären. T.o.m. kungen knäböjer för honom. Men Ida skulle prompt halsa en hel flaska vodka medans resten av gänget avnjöt ett glas vin var och sen var det bra.
Citera
2023-06-10, 00:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle

Men usch, den sidan av honom har jag inte alls sett. Jag har bara tittat på de sedvanliga programmen som visats, inga extraprogram, utom det sista, kärleksrådet 8. Nu får man ju en helt annan bild av honom. Trodde inte de hade haft sex, verkade inte så. Det här låter för mycket, har du källa på perverterade sexlekar, och vilket bakom kulissen program är det du tänker på? Aggressiva infall, det har jag inte heller sett nåt av i programmen. Bildörren har jag sett, i mina öron låter det mycket värre det andra du radade upp, även om det är oansvarigt att öppna en bildörr under färd.
Citera
2023-06-10, 00:45
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Arvid bor i ett hus för 10 mille, tät grabb det där.

Ingen har ju missat att det är mormors hus.
Citera
2023-06-10, 02:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Visst men huset är värt lika mycket för det.
Det är inte hans hus.
Citera
2023-06-10, 07:57
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nu är jag sjukling och spanar igenom avsnitt från början.
Tittar ni alla tablåbundet i realtid som Herr Bökberg, eller går ni tillbaka i play?

Tittar bara via svt play. Brukat gå tillbaka och se om nån scen ibland som jag påminns om, till exempel om det är något som diskuteras här och jag vill friska upp minnet.

Citat:
Studera Alex. Han har mer integritet. Och den som är lite avvaktande mot Lina.
Allteftersom har han förändrats till en strykrädd hund.

Det var någon inne i tråden rätt tidigt i programmet, runt när avsnitt 3 kom(?) som påstod sig känna Alex irl som sa att han har varit så i tidigare relationer han haft, alltså lagt sig lite platt för kvinnan.

Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Kanske är du något på spåret med kamerateamet, dom har ju haft ett par bråk utanför kameran, det kan hända att han är tuffare då.. Synd i så fall

Ja, han var ju på väg att lämna efter "tröj-bråket" (som var off-camera), hade packat väskan och sådär och Lina kom med vin, partyhattar och kuddkrig för att rädda upp situationen. Där och då så satte han ju ner foten genom att packa väskan, men ändrade sig sedan.
Senast redigerad av SnutteFia03 2023-06-10 kl. 08:26.
Citera
2023-06-10, 08:51
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Men usch, den sidan av honom har jag inte alls sett. Jag har bara tittat på de sedvanliga programmen som visats, inga extraprogram, utom det sista, kärleksrådet 8. Nu får man ju en helt annan bild av honom. Trodde inte de hade haft sex, verkade inte så. Det här låter för mycket, har du källa på perverterade sexlekar, och vilket bakom kulissen program är det du tänker på? Aggressiva infall, det har jag inte heller sett nåt av i programmen. Bildörren har jag sett, i mina öron låter det mycket värre det andra du radade upp, även om det är oansvarigt att öppna en bildörr under färd.

Det är ironi, men problemet är att de själva tror på vad de säger. De har vissa som de utsett som mobboffer och andra som de hyllar till skyarna. Säger någon något på teve så ska det vridas ut och in i oändlighet. Medan de själva kan spy ur sig vilka otrevligheter om andra som helst.
Citera
2023-06-10, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Ingen har ju missat att det är mormors hus.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är inte hans hus.

De har säkert huset gemensamt.
Citera
2023-06-10, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

Haha, ja verkligen! Jag känner likadant för Lina. Vad hittar hon i Alex bokhylla om inte Örjan Rambergs ”Guide till mannen”. Hur ska en professor i klinisk fysiologi som henne kunna ha nåt att prata om med den här enkla mannen som inte såg att rapsfältet var drabbande?

Arvid och Ida: Du vet när Ida skallade Carro och sen däckade i sina egna spyor innan polisen kom och hämtade henne till fyllecellen, och Arvid bara ärligt och modigt sa att han tyckte det var lite otäckt, då förstod jag verkligen honom. Han är ju som sagt miljonär och äger hela Sverige, så är det ju om ens mormor bor på Djursholm, han är inte anställd som militär, han äger hela militären. T.o.m. kungen knäböjer för honom. Men Ida skulle prompt halsa en hel flaska vodka medans resten av gänget avnjöt ett glas vin var och sen var det bra.

Massa lögner som du skriver bara, hoppas inte deltagarna läser här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in