2023-06-09, 14:56
Medlem
Raktinyllets avatar
Så varken gm eller bo härstammar från skidåkande nationer?
Citera
2023-06-09, 14:59
Medlem
Hen98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Vad lever du i för parallell verklighet ??
Sen när började det fungera att åka hem till föräldrar & "prata lite vett" ? Har du testat det själv med föräldrar till sådana här kriminella barn ? Du skulle få hela släkten efter dig. Däremot är anmälningar via socialtjänsten och skolan är ett väl beprövat system som fungerar i det stora hela och är den vägen man går i ett civiliserat samhälle!

Märks hur insatt du i gällande vad som fungerar. 😂😂😂
Enligt tillsynsmyndigheter och socialtjänsten/polisen själva så är det precis tvärtom. Gör mer skada än nytta.
Citera
2023-06-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag tror att det är en överdrift, även om han säkert varit "stökig". Men alla smaskiga detaljer verkar mest vara hörsägen genom användare som påstår att de har någon koppling till skolan på något sätt. Inget som verkar bekräftat.

Det är möjligt. Jag påstår bara att din logik inte håller.
Citera
2023-06-09, 15:01
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
För att vara ett "kriminellt slödder" som andra hävdat som både mordhotar och misshandlar folk till höger och vänster så verkar han förvånansvärt omtyckt bland de svenska eleverna, som enligt media gråter floder och sörjer honom. Även på bilderna står de och sörjer. Så frågan är, är eleverna dumma i huvudet eller är det helt enkelt en flashbacksanning och en överdrift att han ens är kriminell från första början? Varför skulle andra elever sörja en person som alla avskyr och är rädda för?

Det har aldrig påståtts att han var impopulär. Har du gått i högstadiet alls? Brukar de stökiga killarna tillhöra de impopulära? Att han var omtyckt och populär motsäger inget av de mindre smickrande sakerna som påstås.
Citera
2023-06-09, 15:05
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papercut-ninja
Det har aldrig påståtts att han var impopulär. Har du gått i högstadiet alls? Brukar de stökiga killarna tillhöra de impopulära? Att han var omtyckt och populär motsäger inget av de mindre smickrande sakerna som påstås.

Det är precis min poäng, att ni överdriver. Det är en enorm skillnad på att vara stökig och att mordhota, sexuellt utpressa, och misshandla sina skolkamrater osv som det hävdats i tråden. Och ändå sörjas och älskas av skolkamraterna. Elever har gråtit liksom.
Citera
2023-06-09, 15:08
Medlem
henkesss avatar
Citat:
För att vara ett "kriminellt slödder" som andra hävdat som både mordhotar och misshandlar folk till höger och vänster så verkar han förvånansvärt omtyckt bland de svenska eleverna, som enligt media gråter floder och sörjer honom. Även på bilderna står de och sörjer. Så frågan är, är eleverna dumma i huvudet eller är det helt enkelt en flashbacksanning och en överdrift att han ens är kriminell från första början? Varför skulle andra elever sörja en person som alla avskyr och är rädda för?

Fruktansvärt omtyckt var nog att ta i en hel del. Är väl dom närmsta vännerna som syns och hörs mest som vanligt. Märks du är ny när det gäller mordfall. Hur grov brottsling du än är, så är det alltid samma sak. BO var så bra och snäll och omtyckt. Lite samma sak gäller även när det gäller GM. Så inget nytt där inte.
Citera
2023-06-09, 15:14
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Fruktansvärt omtyckt var nog att ta i en hel del. Är väl dom närmsta vännerna som syns och hörs mest som vanligt. Märks du är ny när det gäller mordfall. Hur grov brottsling du än är, så är det alltid samma sak. BO var så bra och snäll och omtyckt. Lite samma sak gäller även när det gäller GM. Så inget nytt där inte.

Verkar i vart fall mest vara privilegierade svenska flickor där på skolan som sörjer det "kriminella slöddret". Men svenska flickor kanske gillar såna killar som mordhotar och misshandlar andra elever, är det så ni uppfostrar dem?
Citera
2023-06-09, 15:15
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Det är precis min poäng, att ni överdriver. Det är en enorm skillnad på att vara stökig och att mordhota, sexuellt utpressa, och misshandla sina skolkamrater osv som det hävdats i tråden. Och ändå sörjas och älskas av skolkamraterna. Elever har gråtit liksom.

Jag har skärmdumpar där han kräver att få avsugning för att inte sprida nakenbilder som han påstod att han hade.

Men, jag tänker inte riskera att outa någon av offren med att dela dem eller närmare detaljer om dem. Du får tro vad du vill, han är lika mycket död i vilket fall.
Citera
2023-06-09, 15:18
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Jag har skärmdumpar där han kräver att få avsugning för att inte sprida nakenbilder som han påstod att han hade.
.

Är det så han gjort mot sina skolkamrater? Och svenska flickor gillar honom ändå? Intressant, då vet resten av killarna där ute hur även de ska fånga de svenska flickornas hjärtan.
Citera
2023-06-09, 15:19
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Verkar i vart fall mest vara privilegierade svenska flickor där på skolan som sörjer det "kriminella slöddret". Men svenska flickor kanske gillar såna killar som mordhotar och misshandlar andra elever, är det så ni uppfostrar dem?

Håller inte med dig, tycker inte jag kunde se så många på platsen som var där och sörjde. Inte heller låg det så mycket ljus på platsen av tidigare bilder vad jag kunde se. På tiktok sett mest personer som inte visste vem han var som uttryckte sin sorg. Som inte ens bodde i samma stad.
Citera
2023-06-09, 15:33
Medlem
Citat:

Men, jag tänker inte riskera att outa någon av offren med att dela dem eller närmare detaljer om dem. Du får tro vad du vill, han är lika mycket död i vilket fall.

Aldrig att du har. Då hade du överstrukit deras namn o lagt ut dom.. så rent skitsnack
Citera
2023-06-09, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hemskt att höra! Ännu en fantastisk fotbollskille har gått ur tiden. Världens finaste grabb som inte gjorde en fluga förnär utan bara hejade på sitt favoritlag Juventus.

HAHAHA. En vidrig avart son gjort detta Sverige till en bättre plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in