Citat:
Ursprungligen postat av
Inhale82
Din dumma jävel Ukraina kan omöjligt ha utfört denna handlingen eftersom Ryssland kontrollerat området sedan ett år tillbaks.
Ni Rysstroll som gått i livets hårda skola har verkligen ingen kunskap alls... om nåt.
En damm av den här storleken måste sprängas inifrån för att den ska brisera på det här sättet.
Bara nyttiga idioter som du tror att man kan skjuta och panga på den lite från håll sådär, och så pajar den.
Ja du din dumme fan.
Hade du läst tråden så kunde du se den redan var skadad!! Det hade alltså typ räckt om någon knackat med en hammare där för att skiten skulle brista. Så kanske du skall koppla in alla hjärnceller om du nu har? Innan du skriver skit du inte tycks ha en aning om.
Livets hårda skola

ja du jag är tämligen säker på jag har högre utbildning än dig och dessutom förmågan att kunna se alla vinklar av en sak. Medans du min hjärndöde vän saknar både bildning och förstånd.
Samt återigen så har ingen kommit in med en länk eller fakta om det var någon seismisk aktivitet den aktuella tidpunkten för "sprängningen"
Nato runkare ni får gärna svara på de frågor som ställs till er också och inte bara smita undan när det blir jobbigt med all fakta.