2023-06-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Fick precis information av den som vann sista tävlingen. Inga blommor och My har inte ens hört av sig.

Har du hört något mer? Har hon fått sin första bukett? Har My hört av sig?
Citera
2023-06-07, 19:32
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jonas klättrar på väggar.
Klart han har en vilding i sig, han är ju Mys indian.

Jag väntade på att My skulle klättra uppför samma vägg, hon tränar ju "minst 5 dagar i veckan". Jag antar att jag får vänta länge då.
Citera
2023-06-07, 19:39
Avslutad
Citat:
Vadå "let's do this"? Ut och gå? Ta kort? Skriver hon bara titeln på låten?
Min första tanke var att Jonas och damen skulle börja praktisera där eller något.

Finna det något uppenbart jag borde fatta? Känner mig trög. Värmen gör mig trött och seg i huvudet😅
Nä, det finns inget att fatta. Mytomanen tycker det låter cool. Hon är pinsam då uttrycker sig på alla sätt.
Citat:
Även filmen är löjlig. Jobas tar väl aldrig av sig sina jeans, skjorta och solglasögon.
Citera
2023-06-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nä, det finns inget att fatta. Mytomanen tycker det låter cool. Hon är pinsam då uttrycker sig på alla sätt.

Även filmen är löjlig. Jobas tar väl aldrig av sig sina jeans, skjorta och solglasögon.
Tror inte ett dugg på att det är Jonas, hon har bara hittat någon med liknande hår.
Citera
2023-06-07, 20:38
Avslutad
Citat:
Om det där är Jobas så undrar jag varför denna fasadklättrande talang inte briljerat tidigare?

Vad är det för fel på My, egentligen?!

Let's do this👊💪🦧

Är det någon som hört någonting om träningsresorna som skulle gå av stapeln i maj/juni, juli och augusti?! Jag hittar inte någonting om det🤷‍♂️
Citera
2023-06-07, 22:18
Medlem
Hur känner MM Denise L ?
Är det genom Jonas ?
Senast redigerad av Tezz-l 2023-06-07 kl. 22:20.
Citera
2023-06-07, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hur känner MM Denise L ?
Är det genom Jonas ?
Antingen genom Jobas eller Alban. My, lärde känna Jobas hemma hos Alban och Kin.
Citera
2023-06-07, 22:45
Medlem
Långt snack på instagram nu.

"Vi flyttar för att denna lägenheten är för liten för oss", var det en till hund som gjorde att den blev för liten eller?

Lät som att hon höll på att säga att det stod mellan liv och död när hon var sjuk, men hon ändrade sig innan hon sa det.
Citera
2023-06-07, 22:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:

"Vi flyttar för att denna lägenheten är för liten för oss", var det en till hund som gjorde att den blev för liten eller?

Lät som att hon höll på att säga att det stod mellan liv och död när hon var sjuk, men hon ändrade sig innan hon sa det.
Jag trodde det var för att trygga sin pension hon köpte ny lägenhet. 🤔
Antar att hon klättrar vidare om ett par år. Långt kvar till pensionen och den senaste affären var väl inte särskilt lyckad.

Så här sa hon i april
"Herregud! Vem klättrar inte på bostadsmarknaden i stockholm med några års mellanrum😅 Ett av få sätt att tjäna pengar och trygga sin pension genom just bostadsaffärer 😅 "
Citera
2023-06-07, 23:27
Avslutad
Citat:

Ja, det höll på att bli lite pinsamt.. men hon opererades gång på gång?
"Hur eller hur"
Shoo, Mytomanen, you can do it💪
Citera
2023-06-07, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det höll på att bli lite pinsamt.. men hon opererades gång på gång?
"Hur eller hur"
Shoo, Mytomanen, you can do it💪
Och hon har bott i 16 städer 😳
Citera
2023-06-07, 23:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Och hon har bott i 16 städer 😳
Det är respektingivande, verkligen eftersträvansvärt... Jobas har bott i samma lya sen 2006... undrar om han ska flytta ihop med Mysan nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in