2023-06-03, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ojojoj, nu har hon jobbat hårt, trots febern?

"Vill du ha hjälp att plantera dina balkonglådor eller krukor?

Lämna in dom hos oss i butiken mytomanens blommor så fixar vi det💪

Du slipper släpa hem jord och lecakulor. Du sparar tid och kan lita på att vi inkluderar långtidsverkande näring som ger dina växter de absolut BÄSTA förutsättningarna🌺

Butiken ligger i Täby i ett område som heter Hägernässtrand. Vi ligger bredvid våra grannar och vänner Resturang Pont😄

Vi har precis fyllt restaurangens uteservering med 20st (!?) vackra balkonglådor, olivträd, italienska kryddor och urnor med gott och blandat 😃🪴

Vi har även öppet helger! Lördag 10-15. Söndag 11-15

Nu vill jag veta om du tycker det är roligt att plantera samt VAD du planterat hittills?

Stor kram 🥰"

~~~~
Sen en hurtig bild på Mytomanen i åtsmitande kläder visandes V-tecken, pigg som en lärka.
Jobas är ute på spelning.
Tur att Mysan är frisk igen...mycket nu

En kommentar "Men det är ju det som är roligt inför sommaren. Orkar dessa företagen vattna blommorna. Ser lite trötta ut. Heja dig🥰" hahah!
Enligt Mys text har hon ju precis fyllt Pont med alla blommor, bra betyg om dom redan ser trötta ut innan det ens gått ett dygn 😂

eller precis för My kan kanske vara några veckor sedan? Och jag har för mig att hon redan planterat där, men missminner mig kanske.
Citera
2023-06-03, 14:57
Medlem
HJÄLP MIG ATT FÖRSTÅ!

Hon skriver "vi har precis fyllt restaurangens uteservering med..."

I kommentarerna skriver någon att dom ser trötta ut och ifrågasätter om dom verkligen orkar vattna allt. Då säger My "bilden är tagen för några veckor sedan"

Vadå precis planterat om bilden är tagen för några veckor sedan? Precis betyder ju nyss, för en stund sedan, idag under dagen.. Alltså..

Edit: hon ska visa en ny bild vid midsommar. Om hon är där varje dag, varför ska hon vänta 3 veckor?
Senast redigerad av Blomman987 2023-06-03 kl. 15:01.
Citera
2023-06-03, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
En kommentar "Men det är ju det som är roligt inför sommaren. Orkar dessa företagen vattna blommorna. Ser lite trötta ut. Heja dig🥰" hahah!
Enligt Mys text har hon ju precis fyllt Pont med alla blommor, bra betyg om dom redan ser trötta ut innan det ens gått ett dygn 😂

eller precis för My kan kanske vara några veckor sedan? Och jag har för mig att hon redan planterat där, men missminner mig kanske.
Jo hon påstod att hon planterat hos dom tidigare, iallafall placerat stora olivträd hos Pont..
Citera
2023-06-03, 15:00
Medlem
TPLs avatar
"Du slipper släpa hem jord och lecakulor. Du sparar tid och kan lita på att vi inkluderar långtidsverkande näring som ger dina växter de absolut BÄSTA förutsättningarna🌺"

Men man måste ta sig till butiken och släpa med sig blomlådor och krukor och sen ta sig hem igen. Gör My och Caroline i ordning blomlådor och krukor medan man väntar eller måste man åka 2 gånger? Ser inte var man spar tid.

Gissar att det är betydligt enklare och snabbare att fixa allt det där själv. Billigare också.
My verkar vända sig till eventuella kunder långt från butiken eftersom hon måste beskriva så noga vart man ska åka.
Citera
2023-06-03, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Du slipper släpa hem jord och lecakulor. Du sparar tid och kan lita på att vi inkluderar långtidsverkande näring som ger dina växter de absolut BÄSTA förutsättningarna🌺"

Men man måste ta sig till butiken och släpa med sig blomlådor och krukor och sen ta sig hem igen. Gör My och Caroline i ordning blomlådor och krukor medan man väntar eller måste man åka 2 gånger? Ser inte var man spar tid.

Gissar att det är betydligt enklare och snabbare att fixa allt det där själv. Billigare också.
My verkar vända sig till eventuella kunder långt från butiken eftersom hon måste beskriva så noga vart man ska åka.
Hahaha, ja du, det är inte det lättaste att få hem sina nyplanterade blomlådor och krukor inte...snacka om tungt!
Men hur eller hur, kräkskram🥰🥰
Citera
2023-06-03, 15:07
Avslutad
Citat:
HJÄLP MIG ATT FÖRSTÅ!

I kommentarerna skriver någon att dom ser trötta ut och ifrågasätter om dom verkligen orkar vattna allt. Då säger My "bilden är tagen för några veckor sedan"

Vadå precis planterat om bilden är tagen för några veckor sedan? Precis betyder ju nyss, för en stund sedan, idag under dagen.. Alltså..

Edit: hon ska visa en ny bild vid midsommar. Om hon är där varje dag, varför ska hon vänta 3 veckor?
Såklart hon ljuger. Det där är garanterat planterat idag. Annars hade hon väl lagt ut en prunkande bild och inte skrivit som hon gjort, att hon precis fyllt upp grannen...
Citera
2023-06-03, 16:30
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
HJÄLP MIG ATT FÖRSTÅ!

Tidsuppfattningen är lite märklig. Kläderna är ju samma som hon hade när hon fotade sig själv med rosa (ständigt rosa!) bukett och håret i hästsvans. Tror inte att det är en outfit hon har till vardags så kanske togs alla de bilderna samtidigt.

Lådorna ser jättetrista ut! Gissar att hon hoppas att de ska hinna växa på sig till midsommar. Men man vill ju ha omedelbar snygghet i lådor och definitivt till ett företag/restaurang. Ynkligt att hon inte kunde åstadkomma det.
Citera
2023-06-03, 19:44
Medlem
Byxan81s avatar
Fick precis information av den som vann sista tävlingen. Inga blommor och My har inte ens hört av sig.
Citera
2023-06-03, 19:49
Medlem
TPLs avatar
😂 Dumt med den bakgrunden när man använder filter. Om man lägger en linjal längs linjerna till höger i bild så fortsätter dom på en heeelt annan nivå på Mys andra sida.
Att hon aldrig lär sig. Kram, kram. 😘

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1hbXMyLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzM1MTE4ODY0N182MDEwNTk3NjU 1NzM1MjQ5XzMzMjczMTkwMzU2MDE2OTQwOTVfbi5qcGc/c3RwPWRzdC1qcGdfZTM1X3AxMDgweDEwODAmX25jX2h0PXNjb2 50ZW50LWFtczItMS5jZG5pbnN0YWdyYW0uY29tJl9uY19jYXQ9 MTA1Jl9uY19vaGM9b1VGTHVRbllTNjBBWF9YTG1GRyZlZG09QU hsZlpId0JBQUFBJmNjYj03LTUmb2g9MDBfQWZBbHdENF9qUERB UDZPWVJSQk5XR0JOMldZSFdwV0pCZDhCUVIzZTd2LVphdyZvZT 02NDdENTNBRSZfbmNfc2lkPWQyODY3MQ==
Citera
2023-06-03, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Fick precis information av den som vann sista tävlingen. Inga blommor och My har inte ens hört av sig.

Så oerhört oproffsigt.
Men inte helt otippat. Att dom som är med i hennes tävlingar inte reagerar när vinnarna alltid är i krokarna där hon huserar. Och hoppas verkligen att den vinnaren i sista tävlingen ifrågasätter.
Hon är verkligen en bedragare.
Citera
2023-06-03, 20:14
Avslutad
Citat:
😲 Heeelt otrolig!
Det är så lågt.
Blir till att kontakta rätt institution för bluff o båg
Citera
2023-06-03, 20:58
Medlem
Citat:

Vad förvånad man blir..🙃

Skrev du till henne och frågade? Eller känner du henne?

Nu kanske inte vinnaren vill det, men om du får borde du lägga ut bevis på det. Allt bevis mot all fusk och skit My gör borde synas!
Menar inte att jag tror att du ljuger, men bevis är alltid bra så man ser svart på vitt.

Vad tror ni "inom kort" är i Mys värld? För det var inom kort start av abonnemanget drar igång med håliga buketter levererade till bostaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in