2023-06-07, 08:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Är det inte lite lustigt att detta kommer upp nu?

Lägligt när USA imploderar och ett så kallat krig pågår mellan Ukr/Nato vs Ryssland.

När tycker du det inte skulle vara ”lustigt” om det kommit upp? Alltid finns det förstås något man kan fantisera om att någon försöker dölja…
Citera
2023-06-07, 08:54
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hade den lätt spetsiga ändar? Men i övrigt som en cigarr? Vit/metallisk? Isåfall har jag sett samma sak ungefär samma tid.

Jag kommer faktiskt inte ihåg om den hade spetsiga ändar eller inte, den gick rätt snabbt. Kommer bara ihåg att den var cigarrformad och rörde sig mycket fort,
Citera
2023-06-07, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
När tycker du det inte skulle vara ”lustigt” om det kommit upp? Alltid finns det förstås något man kan fantisera om att någon försöker dölja…

Det pågår för mycket i världen, det blir lite kaka på kaka. Det ser mest ut som det är till för att distrahera. Sen om man nu skulle få se en farkost på TV exempelvis så kan vi inte lita på att den är äkta. Inte ens om man får se en lustig grey i TV rutan.

Dagens teknik kan lura vem som helst.
Vem vet dom kan ju snickrat på dom själva i låt säga 200 år.

Så jag tror på det när jag ser det med mina egna ögon och jag kan ta på det.

Utomjordingar tror jag även är ett feltänk, det är interdimensionella varelser.
Citera
2023-06-07, 09:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det pågår för mycket i världen, det blir lite kaka på kaka. Det ser mest ut som det är till för att distrahera. Sen om man nu skulle få se en farkost på TV exempelvis så kan vi inte lita på att den är äkta. Inte ens om man får se en lustig grey i TV rutan.

Dagens teknik kan lura vem som helst.
Vem vet dom kan ju snickrat på dom själva i låt säga 200 år.

Så jag tror på det när jag ser det med mina egna ögon och jag kan ta på det.

Utomjordingar tror jag även är ett feltänk, det är interdimensionella varelser.

Tror du både att det är en bluff och att det är interdimensionella varelser?
Citera
2023-06-07, 09:09
Medlem
Synitizes avatar
Citat:

Det är själar som befinner sig i en högre nivå av existens. Själar som bara upplevt 3D på den här planeten har svårt att ta in att det finns annat liv som är ljusår mer avancerad än människor på ovansidan av jorden. Dom har varit här sen start.

Sen finns det en elit som gör allt för att folk i stort inte ska förstå det här för då kommer ingen vilja fortsätta leva på det sätt vi gör idag. Folk skulle förstå att dom är slavar åt en klick som håller den här kunskapen för sig själva. Allt för att människan inte ska förstå sin fulla potential och se vad det här "samhället" egentligen är. Pengar och krig specifikt men även sjukvård etc.

Folk lever i en lögn som ägt rum i flera tusen år pga självvald ignorans och slavmentalitet. Religioner.
Citera
2023-06-07, 09:11
Avslutad
Citat:

Jag tror USA försöker sig på något lustigt ja, man kan kalla det bluff, samma med covid. Mänskligheten är redan groomad via film osv.

Kör dom något laserhologram i luften är ja nästan säker på att ca 80% går på det, dvs samma flock som gick på Covid och lever i en icke verklighet som media.

Så ja, jag tror det är en bluff men interdimensionella varelser existerar.
Citera
2023-06-07, 09:21
Medlem
Karmans avatar
Utomjordiska farkoster är osannolika på jorden, med tanke på hur enormt stort universum är och hur sällsynt intelligent liv verkar vara. Och om de nu har så bra teknik och kunnande att de kan ta sig hit över dessa gigantiska avstånd, varför klarar de sig då inte bättre än att haverera och med lätthet bli upplockade av USA:s myndigheter när de väl når fram? Alltihopa är mycket, mycket osannolikt.
Citera
2023-06-07, 09:33
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Utomjordiska farkoster är osannolika på jorden, med tanke på hur enormt stort universum är och hur sällsynt intelligent liv verkar vara. Och om de nu har så bra teknik och kunnande att de kan ta sig hit över dessa gigantiska avstånd, varför klarar de sig då inte bättre än att haverera och med lätthet bli upplockade av USA:s myndigheter när de väl når fram? Alltihopa är mycket, mycket osannolikt.

Sättet folk tänker på kvantfysik är problemet. Dvs folks förståelse över vad som är "ett avstånd" är inte samma sak i deras värld.

Det allmänheten fått lära sig är allt det som gör att du och alla andra inte ska tro på deras existens och det som gör att den större massan ger upp sitt självbestämmande till en liten klick som suger ut din livsenergi. Om vi förstod hur andra människor lever i Universum hade vi inte accepterat livet på den här planeten längre. Folk hade förstått vad dom levt i. Att allt i det här samhället är menat att hålla ner folks medvetande kring vad som är möjligt/på riktigt samt leva i lidande. Skapat lidande. Vi behöver inte sjukhus. Dom mördar folk sakta medvetet och folk föstår inte bättre. Folk ber om det i sin ignorans

Tex, religioner hade aldrig fungerat. Allt folk tror på är strunt. Det är satanism och kontroll. Medans allt folk tror är "fantasi" är på riktigt. Underlandet.

Det finns en väg ut.
Citera
2023-06-07, 09:40
Medlem
Väntar fortfarande på riktiga videoklipp när de går igenom och visar farkoster, kanske visar en energikälla som inte är från denna världen.

Fortfarande skeptisk..

Sen har jag problem med att det aldrig är biologisk utomjording. Det ska alltid vara massa annat. Typ drönare etc.

Från aliens perspektiv, "Varför skickar vi aldrig med något biologiskt i en sån drönare då?"
Citera
2023-06-07, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bantex1
Väntar fortfarande på riktiga videoklipp när de går igenom och visar farkoster, kanske visar en energikälla som inte är från denna världen.

Fortfarande skeptisk..

Sen har jag problem med att det aldrig är biologisk utomjording. Det ska alltid vara massa annat. Typ drönare etc.

Från aliens perspektiv, "Varför skickar vi aldrig med något biologiskt i en sån drönare då?"

Han sa ju, eller "antydde" kanske är ett bättre ord, att farkosterna hade piloter/passagerare.
Citera
2023-06-07, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av recept
Han sa ju, eller "antydde" kanske är ett bättre ord, att farkosterna hade piloter/passagerare.

Jo, men visa bild då liksom? Vad är problemet? Det är det jag inte förstår. Ta en bild, lägg upp det. Visa folket att det är en alien som har kommit. Det finns annat liv.
Citera
2023-06-07, 10:18
Medlem
LittleKrishnas avatar
Nytt videoklipp med Grusch. Han pratar om hur USA:s fiender (Kina, Ryssland) också samlar in kraschade ufon och gör reverse engineering.
https://www.youtube.com/watch?v=cH2B90uhFGw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in