2023-05-29, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Endast 49% kan tänka sig försvara Svedala i stridande roll. MAJORITETEN MÄN.

77% kan tänka sig hjälpa till om ej fara för eget liv finnes.

https://www.foi.se/nyheter-och-press/nyheter/2021-12-09-vad-ar-forsvarsvilja-och-hur-viktig-ar-den.html

Nu verkar du vara dement med begåvningshandikapp, men att mindre än hälften av befolkningen kan tänka sig... I en studie gjord i fredstid... Försvara sitt land.. Är extremt.

Vet du om att siffran på min militära karriär på 90 talet var... 80%? Feminismen har skapat ett land svenskarna själva inte älskar.
ja fy fan vad många. 49%. Helvete, helvete, helvete. Kunde det inte ha stannat vid 0,5%. Fan alltså, måste de vara så JÄVLA många.

Kan inte Sverige tillhöra de länder som har den lägsta försvarsviljan i världen istället för att tillhöra de länder som har den högsta, fan alltså. Vem ska jag anklaga för att vara dement och tjata om att deras medicinering?
Senast redigerad av Ipsi 2023-05-29 kl. 23:21.
Citera
2023-06-05, 21:55
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verklighetenn
Haha... medan ni andra står och tittar på varann och väntar på att någon annan ska göra något då eller?
Vi ser ju hur ni hanterar verkligheten idag.
Det är ju knappast ni som ingriper när en tjej får stryk av sin kille på gatan. Åter igen står ni och väntar på att vi andra ska ingripa - för sen bli pissade på av den räddade tjejen.

Hade svenska män försvarat Sverige mot Ryssland framgångsrikt hade feministerna tagit åt sig äran.

De svenska männen kommer aldrig få äran för sina bedrifter igen.
Citera
2023-06-05, 21:59
Medlem
Men förhelvete. Spelar det nån roll? Är vårt land värt att försvara? Kan man minte skjuta när man har en fitta?
Citera
2023-06-06, 06:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Hade svenska män försvarat Sverige mot Ryssland framgångsrikt hade feministerna tagit åt sig äran.

Just därför; välj kvinnor från en kultur som ärar sina män.

..svenska kvinnor har sedan länge brutit kontraktet med t.ex. #MeToo och #InteDinKvinna.

Ser ni någon som förgriper sig på en svensk kvinna, gå över gatan och låtsas inte se. ..varför ska ni offra er för den mest priviligierade folkgruppen genom tiderna som inget annat än spottar åt er trots allt det ni gjort för dem..?

Vidriga Svenska kvinna. Tatueringar, fittmössor och vulgära. Urrk!
Citera
2023-06-06, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil

Inte nog med det, de anklagar samtidigt männen för all ondska i världen och motiverar det med att männen krigar.
Citera
2023-06-06, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Inte nog med det, de anklagar samtidigt männen för all ondska i världen och motiverar det med att männen krigar.

Hyckleri är en feministisk paradgren.
Citera
2023-06-06, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Just därför; välj kvinnor från en kultur som ärar sina män.

..svenska kvinnor har sedan länge brutit kontraktet med t.ex. #MeToo och #InteDinKvinna.

Ser ni någon som förgriper sig på en svensk kvinna, gå över gatan och låtsas inte se. ..varför ska ni offra er för den mest priviligierade folkgruppen genom tiderna som inget annat än spottar åt er trots allt det ni gjort för dem..?

Vidriga Svenska kvinna. Tatueringar, fittmössor och vulgära. Urrk!
Ja, fittmössor och tatueringar är verkligen modet för dagen bland den alldeles vanliga medelklassen.
Citera
2023-06-06, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, fittmössor och tatueringar är verkligen modet för dagen bland den alldeles vanliga medelklassen.

Ja, helt säkert en överrepresenterad kvinnogrupp på detta fora, inklusive dig.
Citera
2023-06-06, 12:19
Avslutad
Citat:
Jag har nog aldrig sett en fittmössa i hela mitt liv och det har knappast du gjort heller. Tatueringar ser jag nästan aldrig heller, i så fall vanligtvis på män. Jag tror det är din frus burka och dina kåkfarartatueringar du tänker på.
Citera
2023-06-06, 14:33
Avslutad
Citat:

Citat:

Citat:
Jag har nog aldrig sett en fittmössa i hela mitt liv och det har knappast du gjort heller. Tatueringar ser jag nästan aldrig heller, i så fall vanligtvis på män. Jag tror det är din frus burka och dina kåkfarartatueringar du tänker på.

Hahaha, det är det inte många här som tror på! Du beter dig ju PRECIS som urtypen av en rabiatfeminist. Klart som korvspad du har taueringar!!

Nej, jag har aldrig suttit i fängelse och har faktiskt inte en enda tatuering även fast jag verkat i militärindustrin hela mitt vuxna liv. Min fru har vare sig burka, sjal eller tatueringar. Mina barn är ej heller omskurna. Dina rasistiska fördomar träffar inte rätt någonstans.., till skillnad då från mina 'fördomar' om dig.
Citera
2023-06-06, 14:38
Avslutad
Citat:
Hahaha, det är det inte många här som tror på! Du beter dig ju PRECIS som urtypen av en rabiatfeminist. Klart som korvspad du har taueringar!!

Nej, jag har aldrig suttit i fängelse och har faktiskt inte en enda tatuering även fast jag verkat i militärindustrin hela mitt vuxna liv. Min fru har vare sig burka, sjal eller tatueringar. Mina barn är ej heller omskurna. Dina rasistiska fördomar träffar inte rätt någonstans.., till skillnad då från mina 'fördomar' om dig.
Att din fru bär burka är betydligt mer sannolikt än det finns någon enda svensk kvinna överhuvudtaget som bär en fittmössa.

Och att du inte är översållad med kåkfarartatueringar är det ingen heller som tror på. Den ena smaklösare än den andra.
Citera
2023-06-07, 03:11
Avslutad
Citat:
Att din fru bär burka är betydligt mer sannolikt än det finns någon enda svensk kvinna överhuvudtaget som bär en fittmössa.

Och att du inte är översållad med kåkfarartatueringar är det ingen heller som tror på. Den ena smaklösare än den andra.

Arga trolltanten; akta så du inte får en stroke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in