Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Ja, just det, och Johanna Möller placerades i Ystad. Precis som jag skrev.
Jeeeeezuz!
Var Johanna hamnar återstår att se, men det lär ju bli Hinseberg eller Ystad. Hon lär få sitta på Hinseberg tills utredningen om hennes placering är klar, därefter placeras hon utifrån vad utredningen kommit fram till. Och som jag skrev, det kan bli Hinseberg eller Ystad. Hans66 var som jag skrev ute och cyklade ganska rejält med sina påståenden.
Det är inte alls säkert att Maja hamnar på Hinseberg för utredning. Det beror helt och hållet på domen i HR.
Det har före din uppkomst i tråden gång efter gång repeterats hit och dit vilka riksintagningarna är, Kumla för män och Hinseberg för kvinnor, Hans var liksom inte ute och cyklade, allt han säger stämmer.
Jag blir inte klok på dig men orkar inte gå in i en konflikt med dig för du vill ryka ut tråden så att endast du är kvar.
Förstår du inte att många är trötta på dig och ditt sätt?
Du hävdade att Hans66 hade fel för minsann Möller sitter på Ystad, överprojicering av ditt egna misstag much?
Även det här med Ritalinsyra gällande Majas vakenhet, då går du till Wikipedia och rabblar upp copypaste, det blir bra för att Wikipedia har rätt.
Du skrev något liknande som att ”man blir snarare trött av Ritalin”, är du helt tappad?
Reboundeffekten kan vara trötthet i jämförelse med när man precis ha tagit den, men inte så att man sover sig genom ett mord med dörrklocka som ringer på (två gånger) och ett epilepsianfall med dödsryckningar med hälar och ben som dunkar mot väggen neråt.
Svara mig inte mer, fucking, jag är trött på dig.
Ordbajsande i en evighet mer än Carola.