2023-06-05, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det finns bevis för att jocke har messat med minderåriga tjejer på ett olämpligt sätt.
Men tjejen som pratar i videon med Olof, där finns det inge bevis att det hänt, men det finns inte heller bevis att det inte hänt. Så där får man tro vad man vill.

Om det finns bevis, skärmdumpa och skicka dom till Lokal, han skulle älska det. Sen beror det ju på när, och vad han skrivit också, för det är inte olagligt eller omoraliskt att mess med mindreåriga
Citera
2023-06-06, 04:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om det finns bevis, skärmdumpa och skicka dom till Lokal, han skulle älska det. Sen beror det ju på när, och vad han skrivit också, för det är inte olagligt eller omoraliskt att mess med mindreåriga
Bevisen på att jocke skrivit olämpligt med minderåriga finns redan spridet på nätet, lokal har säkert redan dessa skärmdumpar.
Som vuxen 37 årig man skriva olämpligt med 14-16 åringar är inte normalt och finns ingen ursäkt till det.
Citera
2023-06-06, 04:03
Medlem
chiliislifes avatar
Killen har piercat ollonet. Riktigt sjuk människa.
Citera
2023-06-06, 06:20
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife

inte igår va
typ för 15 årsen säkert
Citera
2023-06-06, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife

Men om en tjej piercar sig där nere är det okej eller? För fan väx upp. Som vuxen har man väl rätt att göra vad man vill så länge det inte skadar någon annan, och hans piercing vart den än sitter kan knappast vara skadlig.
Citera
2023-06-06, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bevisen på att jocke skrivit olämpligt med minderåriga finns redan spridet på nätet, lokal har säkert redan dessa skärmdumpar.
Som vuxen 37 årig man skriva olämpligt med 14-16 åringar är inte normalt och finns ingen ursäkt till det.

Vart är bevisen, jag hittar ingenting.
Citera
2023-06-06, 09:31
Bannlyst
Har följt Jockiboi sedan ett par år tillbaka. Killen är ju uppenbart mentalsjuk, och det är sorgligt att se hur etablissemanget bara skiter i att han tidigare sexchattat med 14-åriga tjejer. Den enda som ser vilken sjuk människa han är är Olof Kyros Gustavsson.
Citera
2023-06-09, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Vart är bevisen, jag hittar ingenting.

Det finns inga bevis, det är bara en del av en konspiration. Jocke har aldrig förnekat att han har en del diagnoser och levt ett destruktivt liv tidigare, men att han skall dömas idag för ett liv han levde för tio år sedan, eller mer är bara löjligt. Varför mörkar folk att Olof K är känd för sina bedrägerier, speciellt i USA
Citera
2023-06-09, 10:56
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns inga bevis, det är bara en del av en konspiration. Jocke har aldrig förnekat att han har en del diagnoser och levt ett destruktivt liv tidigare, men att han skall dömas idag för ett liv han levde för tio år sedan, eller mer är bara löjligt. Varför mörkar folk att Olof K är känd för sina bedrägerier, speciellt i USA

Det var väl 2018 de senaste bevisen fanns för? Då var Jockiboi 33år. Tror du han har blivit botad från pedofili? Varför hatar alla Elias Afen då? Han var 22(?) och har fått sitta i fängelse, varför är inte han botad? Låt mig inte ens starta om P Rasmusson.
Du minns inte att Jockiboi pushade Elias Afen att allt kommer gå bra och att han inte hade gjort något fel osv och att Jockiboi bjöd in P Rasmusson till sina "program".... varför?
"ELIAS ÄR 22 OCH RAGGAR PÅ 14-ÅRINGAR, HAN SKA DÖ HAN ÄR ÄCKLIG!"
samma person "Jockiboi var 33år för 5 år sen, ska HAN leva med det hela sitt liv?"
Citera
2023-06-09, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Det var väl 2018 de senaste bevisen fanns för? Då var Jockiboi 33år. Tror du han har blivit botad från pedofili? Varför hatar alla Elias Afen då? Han var 22(?) och har fått sitta i fängelse, varför är inte han botad? Låt mig inte ens starta om P Rasmusson.
Du minns inte att Jockiboi pushade Elias Afen att allt kommer gå bra och att han inte hade gjort något fel osv och att Jockiboi bjöd in P Rasmusson till sina "program".... varför?
"ELIAS ÄR 22 OCH RAGGAR PÅ 14-ÅRINGAR, HAN SKA DÖ HAN ÄR ÄCKLIG!"
samma person "Jockiboi var 33år för 5 år sen, ska HAN leva med det hela sitt liv?"

Fram med bevisen? Bevisen, citera mig inte utan bevis tack. För jag vet inte vem man ska tro
Citera
2023-06-09, 17:11
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Fram med bevisen? Bevisen, citera mig inte utan bevis tack. För jag vet inte vem man ska tro

Du, kyss mig i arslet i fortsättningen innan Du citerar mig.
Du vill att JAG ska leta upp 5-6 länkar till de påståenden som jag trodde var allmän kännedom. Vad vill du ha bevis på? Har du följt Jockiboi sen "Kungarna av Tylösand" någorlunda så vet du Jockiboi's läggning. Har du följt Verz med hans videos om Elias Efen vet du hans läggning och har du lyckas undvika P Rasmussons misstänkta läggning som ändå är i nuet så förstår jag varför du inte vet vem du ska tro. PS Det är fint väder ute DS
Senast redigerad av kanblikul 2023-06-09 kl. 17:15.
Citera
2023-06-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Du, kyss mig i arslet i fortsättningen innan Du citerar mig.
Du vill att JAG ska leta upp 5-6 länkar till de påståenden som jag trodde var allmän kännedom. Vad vill du ha bevis på? Har du följt Jockiboi sen "Kungarna av Tylösand" någorlunda så vet du Jockiboi's läggning. Har du följt Verz med hans videos om Elias Efen vet du hans läggning och har du lyckas undvika P Rasmussons misstänkta läggning som ändå är i nuet så förstår jag varför du inte vet vem du ska tro. PS Det är fint väder ute DS

Du påstår att bevis fanns, andra säger tvärtom. Den med bevis är väl ändå den som kan länka? Du är ju inte trovärdig nånstans. Bara den grejen att du blir butthurt säger att det är bars hittepå, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in