Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Tyvärr tänkte jag samma sak, han charmade henne väl mycket men tänkte mer att det var för att han vill få alla runt henne, inkl deras psykolog, lindad runt sitt finger för att dom inte ska börja varna för honom när han kontrollerar henne.
Det är ju elementärt käre Arvid, att man sover med kalsingar på när man övernattar hos en vrålsnygg tjejkompis, det är trots att hon som ska trä av dom
Hade du köpt en hanrejs försök att skicka er båda på romantisk drejkurs? han prövar alla saker i pekboken!

som aldrig kommer göras mer i deras gemensamma liv när den skojiga vardagen tränger sig på
Fast jag gillade när han red iväg på Linas Axlar, det var där den nya manligheten & kvinnligheten möttes, hur mycket väger han, 62 kg?
"
Vad blir skönt för mig?" gnäller den partiske feministpsykologen Ferm ivrigt påhejad
av fläsk_Ebba, ständig inbillningssjuka runt att Agust är den enda som har en vilja att ligga, allt utgår ifrån kvinnan Carros perspektiv, Agust får nöja sig med en halvman i nazistläkaren återigen, Boom går inte nära Agust