Ja måste bara säga Lena B Ericsson, för dom som inte vet vem de e så e de hon som spelar me i tomten e far till alla barnen, hon som blev så full i den filmen. Sök på google efter en bild där hon stå på röda mattan av någe slag
Men då var hon strax över 30 så det räknas inte. Det är för ungt. Å andra sidan var jag själv bara 10 då.
Annars tyckte jag samtidigt att Annika Hagström var väldigt snygg. Hon var vänstervriden (född -42 och journalist, hade skrivit för Norrskensflamman) men snygg i TV på 80-talet.
Men då var hon strax över 30 så det räknas inte. Det är för ungt. Å andra sidan var jag själv bara 10 då.
Annars tyckte jag samtidigt att Annika Hagström var väldigt snygg. Hon var vänstervriden (född -42 och journalist, hade skrivit för Norrskensflamman) men snygg i TV på 80-talet.
Snygg? Är det hon som visas mellan 12 sekunder? Ser ut som en kvinnlig version av Göran Persson Du har kass smak du.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!