Spontant känner jag att det är lite väl klent av Milanledningen att inte tacka av Zlatan genom att låta honom springa ärevarv eller gå upp på ett podium eller liknande och låta honom hålla tal. Dessutom inte ett ord om lämnandet på Milans hemsida. Vad i helskotta?
Zlatan lägger skorna på hyllan efter 24 grymma år. Över 570 mål och många spektakulära sådana. Vilken spelare, vilken karaktär, vilken karriär. Hatten av Zlatan. Onekligen den största svensken genom alla tider - Kommer vi någonsin se någon större?
Zlatan lägger skorna på hyllan efter 24 grymma år. Över 570 mål och många spektakulära sådana. Vilken spelare, vilken karaktär, vilken karriär. Hatten av Zlatan. Onekligen den största svensken genom alla tider - Kommer vi någonsin se någon större?