2023-06-04, 03:42
Medlem
svar på topic:

Vän förklara det som att det är som cannabis men att det slår en viss tid efter inhalet, typ 10-15 minuter efter vs cannabis så slår det nästan direkt.
Citera
2023-06-04, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
dela gärna med dig då. Aldrig sätt 1 ml under 300 om jag ska vara helt ärlig. Störiga attityd? Palla bara inte räkna åt dig.
Okay, jag hamna här efter snabb googling och där kosta 1ml 97% 199:-
Kanske skit grejer å därav billigt (enlig dig)
https://www.cannaexpress.se/products...-cartridge-1ml
När jag skulle in och beställa mer så var det slut.

Surfat runt nu och förstår vart du fått din prisbild från, alla verkar typ dubbelt så dyra. Kanske är mera potenta grejer.
Senast redigerad av Cicadina 2023-06-04 kl. 11:47.
Citera
2023-06-04, 11:33
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
Okay, jag hamna här efter snabb googling och där kosta 1ml 97% 199:-
Kanske skit grejer å därav billigt (enlig dig)
https://www.cannaexpress.se/products...-cartridge-1ml
När jag skulle in och beställa mer så var det slut.

Nej har tänkt att jag skulle beställa där fick det tipsat men jag han ju inte det heller. Men fanns en del produkter som ej var slutsålda. Dumt o säga här kanske men men.. Har vanligt röka så bryr mig inte så mycket i guess. Men det hära priserna måste ju vara pga klassningen? Yslosen kostade iaf typ 248 o de är 0.5 och resten var princip samma. Hmm
Citera
2023-06-04, 11:41
Medlem
Drugglarns avatar
Någon annan som har olja som droppas under tungan? (samma som sådana CBD pipetter)

Tänkte mest på doseringen då jag inte kände 20-25mg alls, jag har ingen tolerans brukar ingenting annat. Hur många mg kör du?

Tänkte att nästa gång kanske jag smälter lite choklad och rör ner lite olja så det direkt går ner i magen istället när jag äter det.
Citera
2023-06-04, 12:30
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Är det bara jag eller är Dr Herbals vapes i stort sett verkningslösa? Två stora bloss på någon av de andra (Ypsilos, cannaones etc) är allt som behövs för en rejäl stening, på Doktorns blir jag på sin höjd mest lite svagt avslappnad även om jag tar 4-5 stora hits.
Citera
2023-06-04, 15:29
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
är godisbjörnen fylld som en kapsel eller är godis smeten hhc.

HHC-extrakt står det så antar att det är smet. 30mg per styck.
Citera
2023-06-04, 17:02
Bannlyst
Någon som provat full ceramic hhc disposables? Funderar på att beställa hhcshoppens full ceramic penna men vet inte riktigt vad det innebär
Citera
2023-06-04, 17:32
Medlem
Jaha vet vi något nytt om när detta ser ut att bli olagligt? Beställde en puffy idag och har börjat små lagrat lite inför framtiden! Har under hela mitt liv aldrig sovit skönare än vad jag gör när jag rökt ett bloss hhc
Citera
2023-06-04, 17:34
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Någon annan som har olja som droppas under tungan? (samma som sådana CBD pipetter)

Tänkte mest på doseringen då jag inte kände 20-25mg alls, jag har ingen tolerans brukar ingenting annat. Hur många mg kör du?

Tänkte att nästa gång kanske jag smälter lite choklad och rör ner lite olja så det direkt går ner i magen istället när jag äter det.

Ja jag har en med 50% hhc det smakar lite udda men funkar röker vape och äter godis också rökning är värst hostar ibland godiset smakar lite udda inte det godaste men det här äter och använder man ju för att bli påverkad.

Rekommenderar definitivt inte hhc till de som är ute i trafiken osv där extra skärpa behövs i trafiken är det tekniskt sätt olagligt då det är ett annat nedsättande ämne
Citera
2023-06-04, 18:53
Medlem
selfharms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Jag har köpt mitt första godis mig HHC nu. Det har inte hunnit komma ännu men det kommer nog nästa vecka. Det är en burk med 10st gummies med 30mg HHC/st.

Hur kommer jag bli av ett intag av 1-2 st tillexempel? Kommer min omgivning märka av att jag är hög eller kan de tolka det som att jag är lite full? Hur lång tid tar det innan jag är som vanligt igen?
har inte testat hhc godis men av vanligt thc godis så kan man bli väldigt hög, så var försiktig och börja hellre för lite än för mycket kort svar: börja med 1 och se efter hur du känner dig
Citera
2023-06-04, 19:35
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Ja jag har en med 50% hhc det smakar lite udda men funkar röker vape och äter godis också rökning är värst hostar ibland godiset smakar lite udda inte det godaste men det här äter och använder man ju för att bli påverkad.

Rekommenderar definitivt inte hhc till de som är ute i trafiken osv där extra skärpa behövs i trafiken är det tekniskt sätt olagligt då det är ett annat nedsättande ämne

Du missade skriva hur många mg HHC du kör, om du har en olja med 50% borde en droppe vara 25 mg?
Citera
2023-06-04, 20:18
Medlem
Halloween2s avatar
Beställde den 24 eller 25 maj från Hazey, inte kommit något än. Är det tomt i brevlådan i morgon blir det ett argt samtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in