2023-06-03, 23:18
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Hoppas inte han väljer Djurgården iaf då han lär få sitta på bänken tills han är 28..

Hur tänker du nu? Sidklev är bara 18. Ska JWZ dominera i diffens mål i 10 år framåt?
Citera
2023-06-03, 23:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hur tänker du nu? Sidklev är bara 18. Ska JWZ dominera i diffens mål i 10 år framåt?
Att det är sällan Djurgården låter unga spelare starta även om dom är redo och skyller på att dom behöver mer rutin fast dom inte kan få rutin om dom inte spelar.... Lite som landslaget som enbart spelar rutinerade spelare..
Citera
2023-06-03, 23:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Att det är sällan Djurgården låter unga spelare starta även om dom är redo och skyller på att dom behöver mer rutin fast dom inte kan få rutin om dom inte spelar.... Lite som landslaget som enbart spelar rutinerade spelare..

Jo nu är jag med. Jag tror att BP hade legat sist om dom inte gett honom chansen.

Dom torskade varenda match med Linner i början. Snacka om att hans karriär gick snett efter tiden hos oss!
Citera
2023-06-03, 23:39
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Forsberg skulle vara århundradets mest överskattade värvning om inte annat. Det är min största dröm att ni plockar honom. Dyrt.

Överskattad, kanske. Dominant, definitivt. Sedan tror jag att det i bästa fall blir hemflytt om två år när kontraktet går ut med Leipzig och väl där får vi se vad det blir.
Citera
2023-06-03, 23:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo nu är jag med. Jag tror att BP hade legat sist om dom inte gett honom chansen.

Dom torskade varenda match med Linner i början. Snacka om att hans karriär gick snett efter tiden hos oss!
Helt klart, sjukt att alla prata upp Linner efter första matchen :/

Tyckte inte ens han var bra i Gnaget utan han var enbart ung..
Citera
2023-06-04, 00:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Överskattad, kanske. Dominant, definitivt. Sedan tror jag att det i bästa fall blir hemflytt om två år när kontraktet går ut med Leipzig och väl där får vi se vad det blir.
När Forsberg vänder hem kommer han vara lika dominant som Chippen!
Citera
2023-06-04, 00:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Om Änglarna satsar lite AIK-mässigt på allt i samma korg (Guidetti, fast mer lyckosamt) och köper Edvardsen, som är en sann ängel, så tror jag det löser sig.
Göteborg har inte råd att köpa Edvardsen...
Citera
2023-06-04, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Rajovic och Vukojevic är inte duktiga anfallare. Rajovic är på sin höjd en medelmåtta och Vukojevic är sämst i allsvenskan. Har sett Granath för lite men han är säkert en sopa också.
Men dom levererar mer än anfallarna i DIF och Blåvitt, det var det jag menade. Men förstår din tanke då ni hittar alla talanger som levererar. Vi var där på 80 och 90-talet. Tyvärr för vår del så har ni tagit över positionen
Som talangfabriken numero ono😁
Citera
2023-06-04, 01:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fageltander
Men dom levererar mer än anfallarna i DIF och Blåvitt, det var det jag menade. Men förstår din tanke då ni hittar alla talanger som levererar. Vi var där på 80 och 90-talet. Tyvärr för vår del så har ni tagit över positionen
Som talangfabriken numero ono😁
Är väl enbart Rajovic som levererar mer?
Citera
2023-06-04, 01:46
Medlem
Citat:
Är väl enbart Rajovic som levererar mer?
Jag kollar lite mer på statistik där leverans även är en framspelning till mål. Allsvenskan Fantasy är min källa😁
Och där tycker jag att allsvenskan tappat otroligt mycket i år överlag jämfört med förra året.
Förra året hade vi
Jeremejeff
Nyman
Antonsson
Edvardsen
Berg
Beshara
Stefanelli
Ludwigsson
Som var där uppe och levererade.
I år får man bara gå till Häcken och Malmö för att hitta en lista. För mig känns allsvenskan mer profilfattig i år.
Citera
2023-06-04, 01:54
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fageltander
Jag kollar lite mer på statistik där leverans även är en framspelning till mål. Allsvenskan Fantasy är min källa😁
Och där tycker jag att allsvenskan tappat otroligt mycket i år överlag jämfört med förra året.
Förra året hade vi
Jeremejeff
Nyman
Antonsson
Edvardsen
Berg
Beshara
Stefanelli
Ludwigsson
Som var där uppe och levererade.
I år får man bara gå till Häcken och Malmö för att hitta en lista. För mig känns allsvenskan mer profilfattig i år.
Traore levererar som Jeremejeff
Nyman levererar väl typ samma iår?
Rajovic leverar väl lika mycket som Antonsson?
Ondrejka i Elfsborg?
Thelin levererar mål iaf..
Har inte riktigt kolla på assister men... Är väl inte sämre leverans i år men det är andra spelare? :P

Tänk på att det enbart spelats en tredjedel så dom är inte på samma poäng ännu
Citera
2023-06-04, 02:08
Medlem
Citat:
Traore levererar som Jeremejeff
Nyman levererar väl typ samma iår?
Rajovic leverar väl lika mycket som Antonsson?
Ondrejka i Elfsborg?
Thelin levererar mål iaf..
Har inte riktigt kolla på assister men... Är väl inte sämre leverans i år men det är andra spelare? :P

Tänk på att det enbart spelats en tredjedel så dom är inte på samma poäng ännu

Okej ger dig Traore och Ondrejka😊
Men Thelin har inte gjort varken assist eller mål på senaste fem matcherna. Nyman och Berg hade definitivt bättre poängsnitt vid denna tiden förra året.
Sen kan jag ge dig det att du uteslutit Ludvigsson, Beshara och Stefanelli från statistiken eftersom de är smuts i dina ögon😂 Hade också råkat glömt bort dom om de spelat i Gais eller Öis😜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in