2023-06-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
... De kan rekrytera vem som helst ...

Det är jag helt övertygad om att du har fel om. De flesta människor är väldigt lata och de är dessutom kinkiga med vad de gör med sin tid. Många har dessutom både etik och moral.

Jag har svårt att tänka mig någon tristare och mer meningslös sysselsättning än att hålla på och förfölja dig eller någon annan "TI," jag har helt enkelt mycket viktigare och roligare saker för mig. Dessutom tycker jag det vore väldigt oetiskt och förkastligt. Och de åsikterna är jag definitivt inte ensam om.

Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Så därför måste det vara ekonomisk vinning i att delta i gang stalking

För väldigt många människor är tid en större brist än pengar så dessa kan du helt räkna bort. Din rekryteringsbas blir typ arbetslösa, sjukpensionärer och andra dagdrivare.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-06-02 kl. 16:37.
Citera
2023-06-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Förmodligen är byggarbetare och securitasvakter några av de mest infiltrerade yrkena. Skulle våga påstå att upp emot hälften kan ingå i nätverken. Mobiilitet, tillgång till fastigheter pch kontaktnätverk är egenskaper nätverket gillar

Så det är därför det är så svårt att få tag på hantverkare. De har helt enkelt inte tid att jobba, de håller i stället på med att gang-stalka.

Och vad säger deras arbetsgivare om det hela? De tycker det är OK att deras anställda inte utför sina arbetsuppgifter?
Citera
2023-06-02, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så det är därför det är så svårt att få tag på hantverkare. De har helt enkelt inte tid att jobba, de håller i stället på med att gang-stalka.

Och vad säger deras arbetsgivare om det hela? De tycker det är OK att deras anställda inte utför sina arbetsuppgifter?

Klart byggarbetare utför sina arbetsuppgfter. Bara det att truten går non-stop medan de gör det. Inte kul om target finns i grannlägenheten. Har Säpo tillgång till dem så vore jag inte förvånad att utplacering av övervakningsutrustning och nyckelanskaffning för hemlig husransakan hamnar på dem.
Citera
2023-06-02, 18:34
Medlem
Citat:
Klart byggarbetare utför sina arbetsuppgfter. Bara det att truten går non-stop medan de gör det. Inte kul om target finns i grannlägenheten. Har Säpo tillgång till dem så vore jag inte förvånad att utplacering av övervakningsutrustning och nyckelanskaffning för hemlig husransakan hamnar på dem.

Och självklart så fastnar inte dessa stalkande hantverkare på några som helst privata bevakningskameror när de placerar ut dessa helt osynliga kameror och mikrofoner?
Nästan lika magiskt som enhörningar som min dotter trodde på tills hon var 1.5 år 😂
Citera
2023-06-03, 00:05
Medlem
RiktigTIs avatar
En annan teori som är intressant:

De försöker "bryta" ner oss. Främst psykologiskt. Men de ser det som att försöka stjäla vår "själ" genom att utsätta oss för ondska; inte bara att hota och gaslight:a oss men att skrämma oss och få oss tro på konspirationer och att vi är hjälplösa mot en hemlig grupp som använder science fiction-vapen för att döda vem som helst.

Utifrån den ökände TI-aktivisten "Dr" Robert Duncan som skrivit böcker som "Project: Soul Catcher" och "How to Catch a Demon". Böcker är rena science fiction och delvis fantasi. Jag har läst dessa.

Dessa som deltar tror att det ska skada oss genom "oskyldiga" psykologiska attacker.

Som sagt är det här ett multi-nivåspel där de lägre personer tror på propagandan med de högre upp tror att de "vet" vad det egentligen är. Om vi utsatta är manipulera så att de som deltar ännu mer manipulerade - tillräckligt att hemlighålla det hela-

Ni som deltar i det här TROR att ni vet vad som händer och varför. Ni är bara hjärndöda idioter som utnyttjas men det tror jag är meningen att det ska verka så. Allt för att vi ska tro att ren ondska är mot oss. Därmed denna agenda om "Guds utvalda" som attackeras av ren ondska i världen men överlever t.v. Gud. Jävla religiösa pyramidspel.
Citera
2023-06-03, 00:55
Medlem
Citat:
Men de ser det som att försöka stjäla vår "själ" genom att utsätta oss för ondska;

Som sagt är det här ett multi-nivåspel där de lägre personer tror på propagandan med de högre upp tror att de "vet"

Ni som deltar i det här TROR att ni vet vad som händer och varför. Ni är bara hjärndöda idioter som utnyttjas men det tror jag är meningen att det ska verka så.

"Guds utvalda" som attackeras av ren ondska i världen men överlever t.v. Gud. l.

Tänk om du lever i en simulator. Inte Matrixmodellen utan fängelsevarianten dömd till livstid
Citera
2023-06-03, 01:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tänk om du lever i en simulator. Inte Matrixmodellen utan fängelsevarianten dömd till livstid

Till en viss grad är vår verklighet en simulation eller artificiell då den påverkas och skapas av denna grupp. Jag har aldrig satt simulatorteorin över den mänskliga kraften för social engineering och psykologiska operationer med enorma resurser till förfogande.
Citera
2023-06-03, 12:18
Medlem
Jag tror nog att det här är något av det mest allvarligaste som har hänt mänskligheten. Det är folk som jag har haft en nära relation med i ungdomen som nu gör så här mot mig. De verkar inte själva veta varför. Jag kan ju inte direkt göra något då det ska ju se ut som en psykos.

Herregud. Trist.

Tror på alla som blir förföljda av närstående, tidigare vänner, ex mm. Det är nog bäst att inte konfrontera någon då de verkar få pengar eller nåt för det.

Hur obehagligt som helst. Hjelp...
Citera
2023-06-03, 15:00
Medlem
RiktigTIs avatar
En annan men relaterad teori:

De försätter oss i ett krigstillstånd där de hävdar är "spirituell" så de uppmanar alla runt oss att agera mot vår vilja öppet och göra "små" men betydande saker mot oss som på olika sätt försvårar våra liv. Det handlar i grunden att trycka ner oss på ett passivt-aggressivt sätt. De ser det som ett "spirituellt krig" och det kanske är propagandan som de använder för att motivera personer att motsätta oss. Att det här är spirituellt och att det är Guds vilja att alla ska ge sig på "Guds utvalda" som de säkert påstår att vi är och på olika sätt försöker skapa en sådan realitet. Eftersom de vill att vi ska vara "Guds utvalda" så betyder det att de MÅSTE ge sig på oss eftersom Satan och hans medarbetare (GS:are) ska förtrycka oss.
Citera
2023-06-03, 18:51
Medlem
Citat:
En annan men relaterad teori:

De försätter oss i ett krigstillstånd där de hävdar är "spirituell" så de uppmanar alla runt oss att agera mot vår vilja öppet och göra "små" men betydande saker mot oss som på olika sätt försvårar våra liv. Det handlar i grunden att trycka ner oss på ett passivt-aggressivt sätt. De ser det som ett "spirituellt krig" och det kanske är propagandan som de använder för att motivera personer att motsätta oss. Att det här är spirituellt och att det är Guds vilja att alla ska ge sig på "Guds utvalda" som de säkert påstår att vi är och på olika sätt försöker skapa en sådan realitet. Eftersom de vill att vi ska vara "Guds utvalda" så betyder det att de MÅSTE ge sig på oss eftersom Satan och hans medarbetare (GS:are) ska förtrycka oss.

Jo det verkar många gånger så som du säger att dom är ute efter att förstöra en spirituellt 🤔

Men vad jag kanske har märkt av mest är att gang stalking blir som mest tydlig när jag försöker uppnå någonting här i livet det blir väldigt intensivt då eller om jag omedvetet håller på att uppnå någonting som dom tydligen kan förutse att jag kan uppnå 🤔

Till exempel försöker få det där dröm jobbet eller försöker skaffa en flickvän osv 🙄

Men försöker jag inte uppnå någonting alls så håller gang stalkarna sig lugnare 🙄

Dom som ligger bakom det här vill alltså inte eller är rädda för att vi ska uppnå en bättre levnadsstandard 🤔

Vet inte om du har märkt av detta?
Senast redigerad av Anders43J 2023-06-03 kl. 19:02.
Citera
2023-06-03, 22:54
Medlem
Citat:
Men vad jag kanske har märkt av mest är att gang stalking blir som mest tydlig när jag försöker uppnå någonting här i livet det blir väldigt intensivt då eller om jag omedvetet håller på att uppnå någonting som dom tydligen kan förutse att jag kan uppnå 🤔

Till exempel försöker få det där dröm jobbet eller försöker skaffa en flickvän osv 🙄

Men försöker jag inte uppnå någonting alls så håller gang stalkarna sig lugnare 🙄

Dom som ligger bakom det här vill alltså inte eller är rädda för att vi ska uppnå en bättre levnadsstandard 🤔

Väl märkt. Kontaktnätverksbegränsning låter det som. Borde göra deras arbete mycket lättare.

Klart de inte gillar interaktioner med deras medlemmar och detta innefattar platser där de utför sina fritidsaktiviteter. Inte heller när någon ur olika målgrupper möts. Slutligen tillkommer skyddsobjekten och folk med beskydd. De vill nog inte ha för många rödmarkerade i närheten av dessa.

Den sbsoluta mardrömmer för nätverkets ledning hade nog varit om en target öppnar hostel med 50 bäddar, internationella gäster och tiobäddarsrum. Detta i en huvudstad.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-06-03 kl. 22:56.
Citera
2023-06-03, 23:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jo det verkar många gånger så som du säger att dom är ute efter att förstöra en spirituellt 🤔

Din observation delas av många i dessa forum. Dock vet vi inte varför de vill förtrycka oss. Men din observation kan leda till ett logiskt felslut. Det betyder inte att de slutar GS:a oss då vi inte är själva aktiva. Exempelvis får de många fler möjligheter att påverka oss om vi har jobb och många vänner jämfört med om vi är arbetslösa och isolerade och utan vänner. Det handlar alltså om vilka möjligheter de har att på olika sätt påverka våra liv.

Deras mål verkar vara en konstant närvaro i alla delar av ens liv - även när vi är ensamma då de övervakar oss via mobilen och datorn eller i huset.

Självklart om det de gör påverkar mig mycket negativt kommer jag ingenstans i livet och kanske även arbetslös om deras inflytande och påverkar förstör ens karriär och jobbtillfällen. Våra liv blir med uppsåt svårare och folk vet om det. Men de är hjärntvättade om att det här ska gagna oss på något sätt att bli utsatta för konstanta förföljelser och att leva i osäkerhet då vi inte vet vilka dessa är och vad de vill.. Vi blir extremt kränkta i privatliv och de skapar djupa psykologiska profiler som de använder via GS att påverka oss på sätt som endast vi kan tolka och bli negativt påverkade av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in