Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
En annan men relaterad teori:
De försätter oss i ett krigstillstånd där de hävdar är "spirituell" så de uppmanar alla runt oss att agera mot vår vilja öppet och göra "små" men betydande saker mot oss som på olika sätt försvårar våra liv. Det handlar i grunden att trycka ner oss på ett passivt-aggressivt sätt. De ser det som ett "spirituellt krig" och det kanske är propagandan som de använder för att motivera personer att motsätta oss. Att det här är spirituellt och att det är Guds vilja att alla ska ge sig på "Guds utvalda" som de säkert påstår att vi är och på olika sätt försöker skapa en sådan realitet. Eftersom de vill att vi ska vara "Guds utvalda" så betyder det att de MÅSTE ge sig på oss eftersom Satan och hans medarbetare (GS:are) ska förtrycka oss.
Jo det verkar många gånger så som du säger att dom är ute efter att förstöra en spirituellt 🤔
Men vad jag kanske har märkt av mest är att gang stalking blir som mest tydlig när jag försöker uppnå någonting här i livet det blir väldigt intensivt då eller om jag omedvetet håller på att uppnå någonting som dom tydligen kan förutse att jag kan uppnå 🤔
Till exempel försöker få det där dröm jobbet eller försöker skaffa en flickvän osv 🙄
Men försöker jag inte uppnå någonting alls så håller gang stalkarna sig lugnare 🙄
Dom som ligger bakom det här vill alltså inte eller är rädda för att vi ska uppnå en bättre levnadsstandard 🤔
Vet inte om du har märkt av detta?