Citat:
Ursprungligen postat av
dimensions
Förstår att tråden tappar fart när Pias (offentliga) liv mest bara fortgår… i vanlig stil. Bara på tt dessa dagar såvitt jag vet. Varje nytt inlägg gör mig ont så jag ska försöka släppa taget - det känns orimligt att hoppas på en positiv vändning när inga praktiska, konkreta, rimliga råd verkar fastna. Var fan ska detta sluta? LPT känns långt bort, men LBs öde känns nära inpå ändå. Förr eller senare kommer en krasch om det fortsätter såhär - hoppas hon inte råkar för illa ut i processen. Känner verkligen med hennes familj.
Ja,inga upplägg på YT på sistone, förutom det där ”varför tar ni mina barn” snyftandet” i några minuter under veckan.
Det bästa för PN hade kanske varit att alla bojkottade hennes sociala medier - inga följare,inga kommentarer, ingen publik,inga trådar om henne..Så att det enda som återstod för henne var att ta tag i sitt liv.
Men det kommer ju inte att hända.
För hon är ju vår tids Lustiga Damen på en cirkus, dåren vid skampålen på ett medeltida torg. Vi förfasas över hennes galenskaper - jag själv inkluderad, men kan inte låta bli att fascineras och fortsätta titta.
Tror att det är en mänsklig egenskap.