2023-05-31, 05:46
Medlem
Deoxyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av packmalm
Med tanke på att hennes samarbetsvilja och sjukdomsinsikt hela tiden varit obefintlig är hon bortom räddning. Jag skulle gissa på hemlöshet, kanske någon typ av våldsbrottsdom, i o m att hon blir mer utåtagerande och får värre och värre paranoida vanföreställningar.

Så hoppas på rättspsyk med andra ord?
Citera
2023-05-31, 07:20
Medlem
Har hon inte blivit avhyst ännu? Primalskrik dagarna i ända och andra vredesutbrott kan inte vara enkelt att handskas med...
Citera
2023-05-31, 14:23
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Har hon inte blivit avhyst ännu? Primalskrik dagarna i ända och andra vredesutbrott kan inte vara enkelt att handskas med...

Hon har även brutit mot BRF stadgar för att hon inte betalat avgiften på 145kr. 🤦🏻‍♀️
Citera
2023-05-31, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det behövs inte. Hon visar hugget och anus på Darkside. Bilder finns längre bak i tråden.

Det var inget att runka åt så om du inte orkar söka i tråden så håller jag det inte det emot dig. Jag hade själv inte orkat om jag inte råkade se inlägget när det postades för någon månad sedan.
Vilken sida i tråden?
Citera
2023-05-31, 15:14
Medlem
packmalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deoxys
Så hoppas på rättspsyk med andra ord?

Inte omöjligt. Hon kommer som sagt aldrig att ta emot vård frivilligt.

En annan variant är att hon blir galnare och galnare och slutar som en ny Jesustanent, vilken hon skulle vara en värdig arvtagare till iom att hon är spritt språngande galen och finsk.

För er som inte vet vem Jesustanten är:
Citera
2023-05-31, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Vilken sida i tråden?
Det vet jag inte. Du får väl använda sökmotorn?
Citera
2023-06-03, 01:20
Medlem
Förstår att tråden tappar fart när Pias (offentliga) liv mest bara fortgår… i vanlig stil. Bara på tt dessa dagar såvitt jag vet. Varje nytt inlägg gör mig ont så jag ska försöka släppa taget - det känns orimligt att hoppas på en positiv vändning när inga praktiska, konkreta, rimliga råd verkar fastna. Var fan ska detta sluta? LPT känns långt bort, men LBs öde känns nära inpå ändå. Förr eller senare kommer en krasch om det fortsätter såhär - hoppas hon inte råkar för illa ut i processen. Känner verkligen med hennes familj.
Citera
2023-06-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Förstår att tråden tappar fart när Pias (offentliga) liv mest bara fortgår… i vanlig stil. Bara på tt dessa dagar såvitt jag vet. Varje nytt inlägg gör mig ont så jag ska försöka släppa taget - det känns orimligt att hoppas på en positiv vändning när inga praktiska, konkreta, rimliga råd verkar fastna. Var fan ska detta sluta? LPT känns långt bort, men LBs öde känns nära inpå ändå. Förr eller senare kommer en krasch om det fortsätter såhär - hoppas hon inte råkar för illa ut i processen. Känner verkligen med hennes familj.

Det kommer nog igång igen när rättegången kryper närmare. Någon som minns att hon sagt ett datum?
Citera
2023-06-03, 15:02
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions

Ja,inga upplägg på YT på sistone, förutom det där ”varför tar ni mina barn” snyftandet” i några minuter under veckan.

Det bästa för PN hade kanske varit att alla bojkottade hennes sociala medier - inga följare,inga kommentarer, ingen publik,inga trådar om henne..Så att det enda som återstod för henne var att ta tag i sitt liv.
Men det kommer ju inte att hända.
För hon är ju vår tids Lustiga Damen på en cirkus, dåren vid skampålen på ett medeltida torg. Vi förfasas över hennes galenskaper - jag själv inkluderad, men kan inte låta bli att fascineras och fortsätta titta.
Tror att det är en mänsklig egenskap.
Citera
2023-06-03, 15:15
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Det kommer nog igång igen när rättegången kryper närmare. Någon som minns att hon sagt ett datum?

Med tanke på hur hon härjat runt sen barnen flyttade till sin pappa,lär det förhoppningsvis bli en kort och saklig rättegång,tyvärr eller lyckligtvis inte till Pias fördel. Hon har haft ett år på sig att visa att hon är en bra mamma och kan ge god omvårdnad till dina barn.
Det enda som är positivt är,att barnen tycks ha en vettig pappa.
Citera
2023-06-03, 18:28
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik
Hon har även brutit mot BRF stadgar för att hon inte betalat avgiften på 145kr. 🤦🏻‍♀️

Vad är det för avgift?
Citera
2023-06-03, 21:40
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Vad är det för avgift?

Som jag skrev, avgiften för föreningen. Dom har makt att avhysa(vräka) om stadgar inte följs. Exmaken & föräldrarna betalade hennes akuta skuld till kronofogden för att hon inte skulle bli hemlös pga utmätning, hon kan inte ens komma överens med BRF. 🤦🏻‍♀️
Senast redigerad av SkrikPanik 2023-06-03 kl. 21:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in