2023-06-03, 02:23
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Nattvandrarna är just nu ute och promenerar här i stan kan ju alltid hoppas dom kollar till Stadsparken.
Och vad kan dessa ”nattvandrare” göra åt problemet? Har de det våldskapital som krävs för att stävja buset?
Citera
2023-06-03, 02:37
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Och vad kan dessa ”nattvandrare” göra åt problemet? Har de det våldskapital som krävs för att stävja buset?
När jag var ung var nattvandrare unga manliga Svensson som trodde de hade auktoritet. Sen när de fick stryk av barn var de inte så kaxiga längre.
Citera
2023-06-03, 02:41
Bannlyst
Har en gammal vän som nyligen köpt hus i Nässjö. Visste mycket lite eller inget om det. H*n var glad över flytten och skulle börja ett nytt liv med sin sambo, målade upp det som en idyll. '

Var själv väldigt nära att åka till för att hälsa på h*n och h*ns vänner, men efter att ha skummat igen både en och två trådar om Nässjö så valde jag att stanna hemma i en stad där dom hugger ihjäl varandra för en röding.

Kriget mot drogerna är sedan länge över. Drogerna vann.

Tyvärr skulle vi ta hit flera hundratusen galningar som har noll av våra värderingar och har eller kommer att knivhugga, förnedringsråna, våldta, eller spontant misshandla våra anhöriga ev. till döds. Häckla oss blonda och må gott med livstidsförsörjning och tjäna pengar på grov kriminalitet som inte ens var på tanken förut. En röd linje som är passerad sedan länge.

Fy fan vilken rasist jag var offentligt enligt era horungar som var emot SD 2010 och skrek VI GILLAR OLIKA. Seså, ta med familjen, glöm inte minstingen i barnvagnen, på med era pins och besök valfri park, förslagsvis någonstans i Nässjö. Glöm inte pride-flaggan och måla er gärna till en vinhora och njut av vårsolen. Flyt med PKande men backa aldrig för det som var PK förut. Ni valde det själva. Era jävla hycklare!

Svensken har förstört det här landet själva. Den extremt stora majoriteten får skylla sig själv. Ni andra kan jag bara beklaga över, jag sitter i samma situation. Pratar jag med svenskar är jag rasist, stöter jag på icke-svenskar så gör dom ett skjuttecken med ett leende, eller ropar horunge.

Det enda jag har gjort är att skaffa en ESP, en tjeckisk batong med en knapp i botten för att knacka bilrutor med (sopa sönder axeln vid närkontakt). Vägrar bli knivhuggen från någon som kommer från andra sidan jorden. Men det lär väl sluta med att man blir knullad ändå eller att en familj/släkting åker på någon riktigt skadad skit. Hur mycket jag mycket än älskar den personen så har h*n med 96% röstat för det.

Bör man förlåta extremt nativitet och häcklande i åratal? Jag kommer göra det till anhöriga, pga. koppling och känslor. Till resten så bryr jag mig endast när jag ser att unga kvinnor blir brutalt slaktade, levande eller dödade. Stackars satar, dom har knappt röstat än.

Det bästa kommunpolitikerna kan göra är att spränga hela Nässjö i luften.
Citera
2023-06-03, 02:52
Medlem
Btw, var inte raffa pancamo å härja i Nässjö en sväng!?
Citera
2023-06-03, 09:18
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noselake
Nattvandrarna går inte på nätterna. Utan slutar klockan 22. Vilket är märkligt.
Jo, men vilken funktion ska de fylla. Larmar de snuten eller vaktbolag hinner parkhängsgänget flytta på sig eller så kommer de börja ge sig på nattvandrarna. Nattvandrare är en anakronism som skulle hjälpa ungdomar som blivit lite för fulla eller missat sista bussen hem. Det var inte tänkt att de skulle börja käfta med 30-åriga baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarn.
Citera
2023-06-03, 09:22
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Men vill verkligen åka till Nässjö nu och se denna fria marknad som lovats ut i tråden.
Du behöver inte ens lämna resecentrum. Sätt dig på en av taxibänkarna i 10 minuter så kommer det säkert en becknare.
Citera
2023-06-03, 09:26
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Lallande idioter säger du. Så som man blir av att ta droger? Utgår ifrån att du är en knarkare själv. Bara en knarkare använder din logik.

Det fungerade jättebra här i Sverige innan flumvänstern tog greppet och började dalta med knarkare som du.
Haha snacka om att ha noll koll!
Citera
2023-06-03, 09:33
Medlem
doncroces avatar
Ja, "elections have consequences" som Obama sa.

https://valresultat.svt.se/2018/30682.html
https://valresultat.svt.se/2022/kommunval-06820101-nassjo-centrum.html
Citera
2023-06-03, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Du behöver inte ens lämna resecentrum. Sätt dig på en av taxibänkarna i 10 minuter så kommer det säkert en becknare.

Eller så kan han gå till biblioteket och stå en stund utanför. Där blev min polare frågad
Citera
2023-06-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Svensk polis får man skämmas över.
Knarkarna då?
Citera
2023-06-03, 10:05
Medlem
Om några år/decennier kommer vi ha poliser, åklagare, domare, nämndemän och andra myndiga personer på gängens mutlistor om de redan inte finns där. Korruption, mutor i massor är nästa logiska steg.
Citera
2023-06-03, 10:08
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Om några år/decennier kommer vi ha poliser, åklagare, domare, nämndemän och andra myndiga personer på gängens mutlistor om de redan inte finns där. Korruption, mutor i massor är nästa logiska steg.

Du skojar det är redan här och varit i åratal.Har redan varit uppe i media men såna nyheter försvinner fort i flödet.Hur är det möjligt att vi blivit ett av Europas lönder? Vi har samma lagar som de flesta andra.Om det inte vore för korruption/Infiltration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in