2023-05-23, 10:31
Medlem
Hon påminner mer och mer om gräddrumpan i sina utspel. Hennes uppmärksammade rövbild och en harang om hur hon låter f***an styra i allt hon gör och hur sexuell hon är som person.
Många kvinnor följer både Gynning och gräddis och hyllar dem.
Tragiskt.
Citera
2023-05-24, 08:13
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Carolina är ju en förebild för oss moderna kvinnor som tar för oss av livets goda sidor. Hon lär oss att man kan både knulla runt med alla och samtidigt vara populär i TV. Man kan inte få dåligt rykte i Sverige, sålänge man är nordiskt sexig.

Slutnotan är att ,att vara en hora är inget att skämmas över.
Citera
2023-05-24, 13:50
Medlem
Är hon sexmissbrukare?
Citera
2023-05-24, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Slutnotan är att ,att vara en hora är inget att skämmas över.

Nja, det beror ju på hur man ser ut. Om man ser nordiskt blond och blåögd ut så brukar man kunna hora runt utan att få dåligt rykte. Det är ju svartskallebrudarna som det snackas skit om.
Citera
2023-05-24, 14:44
Medlem
Med tanke på att hon är lite kändis tror ni hon har vissa män hon träffar för sex enbart eller träffar hon nya via IG kanske?
Citera
2023-05-24, 18:50
Medlem
Sagodjurs avatar
så är det alltså nån som hon säger åt att ta foto där hon lägger sig med sitt feta arsle i vädret eller har hon ställt kameran på en sten och ställt in självutlösaren på 10 sekunder?

hur många arsel-bilder tror ni hon behöver klicka av innan hon hittar en som hon är nöjd med?

tror ni hon 'rekar' området när hon t ex åker nånstans och tänker "där kan jag ligga med mitt feta arsle i vädret och det kommer bli perfekt bild" ?
Citera
2023-05-28, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Carolina är ju en förebild för oss moderna kvinnor som tar för oss av livets goda sidor. Hon lär oss att man kan både knulla runt med alla och samtidigt vara populär i TV. Man kan inte få dåligt rykte i Sverige, sålänge man är nordiskt sexig.
Håller med dig. Hon är verkligen en snygg och modig förebild som vågar saker som andra vill men inte vågar.

Dessutom tror jag många i denna tråd inte förstår ironi!
Carolina är en ironisk kvinna med mycket humor!
Citera
2023-06-03, 01:12
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
- Det värsta han vet är när de har bajsat på mattan, vilket de gör ganska ofta inomhus för de är så små att de inte har någon hjärna och då fattar de ju inte var de ska bajsa.

Carolina kommenterar pojkvännens relation till familjens hundar. Visst händer det olyckor, men om en hund bajsar inomhus frekvent är det ju något som är fel med hundhavandet. Men det har nog Caroline för liten hjärna för att förstå.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-vidriga-krak
Citera
2023-07-04, 00:28
Medlem
RocketShips avatar
Jag snubblade nyss över den här artikeln i Expressen från år 2007 https://www.expressen.se/noje/hemlig...rids-pa-natet/. I ingressen står "På flera skandalsajter på nätet sprids en mjukporrfilm med TV4-stjärnan. - Jag orkar inte med det här, säger hon.".

Det är första gången jag hört om att hon gjort mjukporr (jag känner till hennes förehavande i BB-huset).
Nu blev jag nyfiken och har försökt hitta men inte lyckats. Någon som vet om rullen fortfarande finns uppladdat någonstans?
Citera
2023-07-07, 20:17
Medlem
picapicans avatar
Tog hon inte ut silikonet? Brösten är ju större än någonsin hos Tilde ikväll.
Citera
2023-07-07, 21:07
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tog hon inte ut silikonet? Brösten är ju större än någonsin hos Tilde ikväll.
Hon är en falsk fd eskort, lika troværdig som ett gammalt bildäck
Citera
2023-08-15, 06:41
Medlem
https://nyheter24.se/noje/1163557-fo...la-ansiktet-ar

Var det ett misstag med bilden eller har hon beslutat sig för att sluta retuschera bilder på sig själv?

De retuscherade bilderna liknar ju inte ens henne själv. Kommentatorsfältet på hennes blogg blev ivrigt. Och om det var ett misstag kommer hon att återgå till att retuschera bilder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in