Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Det här är en skräck-serie. Man slänger in 4 par som inte älskar varann i små lägenheter, har på en kamera, och filmar vad som kommer ut i form av skräck och ondska. Jag tror detta är värsta säsongen någonsin.
Jag känner för alla killarna i denna omgång. Är jag biazed? Vilka underbara män. Försök gissa vilka par:
-lågintelligent brud som ändå är framåt med ett driv, fantastisk kille som kan allt, han kommer att tröttna
-extremt dum brud som inte ens vet hur man använder en eltandborste, med stor ångest för allting och som bara klarar våldsrelationer, extremt snäll kille som ständigt blir utmobbad
-extremt dum brud med feministisk agenda och tjategenskap, ångest för sjukdom, underbart trevlig lite naiv och oerfaren man som försöker och försöker
-extremt dum brud som redan i unga år är en gnällkärring , besserwisser, och omöjlig att leva med, underbart trevlig lite naiv och oerfaren man som försöker och försöker.
Ja, det är mkt konstigt vinklat med gnälliga tjejer utom Ida den enda jag minns namnet på som å andra sidan är skum på andra hållet.
Det enda par jag tycker är mysiga är han som är pedant, de verkar så trygga. Jag vill flytta in med dem så de kan lära mig om förhållanden, kompromisser och liknande ❤