2023-06-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Arvid är nog mer intresserad av hur procentsatsen ser ut för män.
Vaddå är det en homosexuell med?
Citera
2023-06-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det här är en skräck-serie. Man slänger in 4 par som inte älskar varann i små lägenheter, har på en kamera, och filmar vad som kommer ut i form av skräck och ondska. Jag tror detta är värsta säsongen någonsin.

Jag känner för alla killarna i denna omgång. Är jag biazed? Vilka underbara män. Försök gissa vilka par:

-lågintelligent brud som ändå är framåt med ett driv, fantastisk kille som kan allt, han kommer att tröttna

-extremt dum brud som inte ens vet hur man använder en eltandborste, med stor ångest för allting och som bara klarar våldsrelationer, extremt snäll kille som ständigt blir utmobbad

-extremt dum brud med feministisk agenda och tjategenskap, ångest för sjukdom, underbart trevlig lite naiv och oerfaren man som försöker och försöker

-extremt dum brud som redan i unga år är en gnällkärring , besserwisser, och omöjlig att leva med, underbart trevlig lite naiv och oerfaren man som försöker och försöker.
Ja, det är mkt konstigt vinklat med gnälliga tjejer utom Ida den enda jag minns namnet på som å andra sidan är skum på andra hållet.
Det enda par jag tycker är mysiga är han som är pedant, de verkar så trygga. Jag vill flytta in med dem så de kan lära mig om förhållanden, kompromisser och liknande ❤
Citera
2023-06-02, 21:54
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
No offence nu, men utifrån de exempel du drar så slår du mig som en person som kanske inte har så lätt att läsa "tyst kommunikation" och passiv aggression. I båda fall du nämner finns det tydliga sådana komponenter. En människa signalerar mer än det som den på ytan visar.

Det kanske kan stämma. Jag kanske har svårt att läsa andra människors signaler.
Citera
2023-06-02, 21:57
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vilken tråd som går igenom ALLA prpgram från start sen 2014😁 trodde de var uppdelade per säsong. Jaja första gången jag e här o följer serien lite..
Tror beror på jag har autistiska drag och tillhör inte vårt intresse det här med relationer.😄 Önskar det kom ett GFÖK för autister och liknande! Och ha vi är attraktiva också men tänker annorlunda!

Hej, vad kul, jag har också autistiska drag och relationer är inte min grej men ändå roligt att se andra klara sånt tycker jag!
Citera
2023-06-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Hej, vad kul, jag har också autistiska drag och relationer är inte min grej men ändå roligt att se andra klara sånt tycker jag!
Jo visst. Men hade du inte velat se ett sånt program för såna som oss🐦 fast jag lär mig också!
Citera
2023-06-02, 22:12
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Jo visst. Men hade du inte velat se ett sånt program för såna som oss🐦 fast jag lär mig också!

Jo visst, men jag vet inte riktigt hur ett sånt program skulle se ut! Tror du inte vi kan vara väldigt olika också även om vi har vissa gemensamma drag?
Citera
2023-06-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jo visst, men jag vet inte riktigt hur ett sånt program skulle se ut! Tror du inte vi kan vara väldigt olika också även om vi har vissa gemensamma drag?
Hade nog varit lite mer tolerant och väldigt steg för steg, typ idag ska ni göra detta och detta. Uppstyrt och förståelse för känsligheten. Och ingen fysisk aktivitet i första taget 😁
Citera
2023-06-02, 22:18
Medlem
Citat:
Vaddå är det en homosexuell med?

Minst en av experterna.
Citera
2023-06-02, 22:35
Medlem
SmokeFrees avatar
Vad är det med Lina Göteborgskan och hjärtat. Det är väl lätt som en plätt nuförtiden att få en transplantion. Så hon kan bli ferill igen. Folk dör ju som flugor i cowboykrig och på grund av Kinainfluensnas giftspruta!!! BTW är inte Damer från gbg ofta väldigt ödmjuka, snälla och pigga i bäret(Kåta) i min experience. Så varför släpper inte Lina ut sin inre Göteborgska
Citera
2023-06-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Vad är det med Lina Göteborgskan och hjärtat. Det är väl lätt som en plätt nuförtiden att få en transplantion. Så hon kan bli ferill igen. Folk dör ju som flugor i cowboykrig och på grund av Kinainfluensnas giftspruta!!! BTW är inte Damer från gbg ofta väldigt ödmjuka, snälla och pigga i bäret(Kåta) i min experience. Så varför släpper inte Lina ut sin inre Göteborgska

Hon är nog mindre pigg i bäret pga sitt hjärtproblem.
Citera
2023-06-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Precis. En riktig man gör så.

Bara veka bebismän hotar att slå sin fru och smädar henne i tv.

Han har väl inte hotat att slå henne?!?
Citera
2023-06-02, 23:36
Medlem
Citat:

Det finns ett sådant program, "Love on the spectrum"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in