Citat:
Ursprungligen postat av
Bulten-i-Bo
Att du inte vet hur man beter sig. Och att du är uppenbart klantig i din hantering av forumregler, skrivregler och hyfs utöver debil argumentation.
Du klippte ut en del av mitt svar till någon helt annan, utelämnade kopplingen till topic och påstod att jag var off topic. Hur tar man sig mödan att ens göra så för att få ett uppenbart ohållbart argument?
Dessutom, bortsett det utklipp du gör halmgubbe av, blandar du in en tredje skribent och försöker ställa mig till svars för dennes argument.
Gemen stil. Barnsligt. Det är inte mitt eller någon annans fel att du inte kan argumentera.
🤣
Jag undrade hur du tänkte koppla det till trådens ämne.
Det gick väl inget vidare.
Du ska inte vara så lättkränkt. När du tappar i debatt så tappar du kontrollen och får så utomordentligt dålig argumentationsstil.
Sen ska du inte hyckla så förfärligt om att jag ställde en fråga - eftersom du i samma andetag lagt dig i mitt svar till en annan.
Skärp dig nu och höj ribban.
Citat:
Patologisk lögnare, som du hela tiden svänger dig med är samma sak som mytoman.
Patologisk är inte kronisk.
Lögner faller under punkt manipulation.
Emotionella och interpersonella nyckelsymtom vid psykopati är:
Key Symptoms of Psychopathy
• glib and superficial
• egocentric and grandiose
• lack of remorse or guilt
• lack of empathy
•
deceitful and manipulative problems
• shallow emotions
Deceitful and Manipulative
"Lying, deceiving, and manipulation are natural talents for psychopaths."
Without Conscience: The Disturbing World of the Psychopaths Among US, R Hare.
Martin manipulerar A - du och jag, A*ngelica.
Han jobbar parallellt att få Lotta tillbaka.
Martin försöker manipulera poliserna om sömnbrist, hur nästan-på-gränsen-att-flippa han är. Han vill till rättspsyk. Nåt han vanligtvis vägrat att ens befatta sig med ang frivård.
Det hade säkert funkat fint om han nu inte har fyra förhör emot sig om hur ypperligt han mått och sovit, samt en läkare som skickar honom tillbaka till cellen efter mordet.