Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Är du medveten om vad en mytoman gör?
Vet du vad manipulation innebär?
Vad driver dig att hacka på skribenter som motbevisar alla lögner och förtal, som sprids i tråden, allt för att svärta ner och beskylla brottsoffret för att ha levt ett klandervärt liv?
Det stämmer inte med vad utredningarna visat.
Ja, jag vet vad en mytoman är. Och MJ påvisar inte mytomani.
Då blir det larvig att påstå det och baklänges hänvisa till att han är det för att han är psykopat.
Ännu larvigare när vissa saker han säger inte har bäring eftersom att han är patologisk lögnare och i nästa sekund är någons tolkning av hans ord den absoluta sanningen. Det är rent motsägelsefullt.
Jag har inte beskyllt brottsoffret. Någonsin. Att resonera kring vad som faktiskt hände är inte att beskylla någon. Att korrigera någons påståenden är inte att beskylla ett offer.
Att bygga en indiciekedja, tidslinje med förlopp att kunna dra vettiga slutsatser kring fungerar givetvis inte med rena falsarier.
Att försöka underbygga den med ännu fler påhitt, personpåhopp och andra argumentationsfel gör givetvis endast saken värre.
Det som inte stämmer med utredningarna är det jag motsäger mig. Och det gör ju du med vartannat inlägg. När du till exempel länkar tjejen som går igenom flödet kronologiskt och uppmanar folk att titta på den. Hon säger exakt det jag gör.
Du har kommit med flera påståenden i syfte att skapa en falsk trådsanning utan att kunna svara på var informationen kommer.